


станен проблем на 1з
- stangero
- Мнения: 548
- Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lozen
станен проблем на 1з
колата е напълно стандартна при нормално каране няма никакви проблеми ноп почнеш ли да и даваш газ над 3600 4000 оборота колата почва да пука и се едно заработва на 2-3 цилиндара и пуши яко след няколко секунди се оправя сама
- izcrazy
- Мнения: 334
- Регистриран на: Пон 20 дек 2010 0:35
- Автомобил: Vw Golf 3 Variant 1995
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Добрич
Re: станен проблем на 1з
stangero написа:колата е напълно стандартна при нормално каране няма никакви проблеми ноп почнеш ли да и даваш газ над 3600 4000 оборота колата почва да пука и се едно заработва на 2-3 цилиндара и пуши яко след няколко секунди се оправя сама

та след 4к започва да се намаля мощноста на двигателя,и влиза в кретични.
незнам дали си чувал но ДИЗЕЛА НЕ Е ПРЕДНАЗНАЧЕН ЗА МАЧКАНЕ НА ГАЗТА,ако продължаваш да я цедиш толкова има вероятност да пукнеш глава.
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: станен проблем на 1з
izcrazy написа:stangero написа:колата е напълно стандартна при нормално каране няма никакви проблеми ноп почнеш ли да и даваш газ над 3600 4000 оборота колата почва да пука и се едно заработва на 2-3 цилиндара и пуши яко след няколко секунди се оправя сама
колега,нали знаеш че дизелите са до 5000 обората в минута.
та след 4к започва да се намаля мощноста на двигателя,и влиза в кретични.
незнам дали си чувал но ДИЗЕЛА НЕ Е ПРЕДНАЗНАЧЕН ЗА МАЧКАНЕ НА ГАЗТА,ако продължаваш да я цедиш толкова има вероятност да пукнеш глава.
TDI-то обича да го тъпчеш и то особено, ако турбото е с променлива геометрия

При мен като се запуши горивния филтър започва на тия обороти да забива и да припуква, но тука най-верояно няма да иелзе от филтър.Най-добре диагностика!
- al_van
- Мнения: 79
- Регистриран на: Пон 14 мар 2011 6:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: nova zagora
Re: станен проблем на 1з
колега благодаря ти оште веднай знаеш за какво моята го прави съштото питал сам маистори казват че е от помпата не несам я гледал при мен обаче като загрее и не го прави..... на дигностка не показва проблем
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: станен проблем на 1з
al_van написа:колега благодаря ти оште веднай знаеш за какво моята го прави съштото питал сам маистори казват че е от помпата не несам я гледал при мен обаче като загрее и не го прави.....
Пиши на български , за да те разберем !
По темата : може също турбото да пренадува и колата ти да "забива" , не знам какво имаш предвид "пука" ....
- al_van
- Мнения: 79
- Регистриран на: Пон 14 мар 2011 6:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: nova zagora
Re: станен проблем на 1з
аман от критици и специалисти по коли правопис и т.н. много го бива българина да търси недостатаци на дугите ама себе си невижда.....
Re: станен проблем на 1з
al_van написа:аман от критици и специалисти по коли правопис и т.н. много го бива българина да търси недостатаци на дугите ама себе си невижда.....
Не се заяждай колега. Все пак сме българи и се предполага, че сме ходили на училище. От уважение към себе си, другите, които четат и към езика си трябва да се стараем да пишем правилно!!! Оправдания от сорта на "Сгрешил съм в бързината" са неприемливи поне за мен. Нищо не ни коства да прочетем поне веднъж това, което сме написали преди да го постнем тук. Още повече, че заради бързане човек най-много да "изяде" някоя буква. Всичко останало е вследствие на незнание!

А относно "проблема" по-горе съм ти написал причината. Решението е да не форсираш мотора до такива обороти докато е студен.
- al_van
- Мнения: 79
- Регистриран на: Пон 14 мар 2011 6:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: nova zagora
Re: станен проблем на 1з
добре сгрешил съм и кво трябва да погваме всички за правопис ли във форума... няма безгрешни...
относно проблема виждам че има спецове аз ще си запазя мнението .... поздрави на всички
относно проблема виждам че има спецове аз ще си запазя мнението .... поздрави на всички
- stangero
- Мнения: 548
- Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lozen
Re: станен проблем на 1з
само не ми усираите с темата това не е фором по български и литература на които не му харесва кои как пише да не чете или да го критикува на лично
а иначе за проблема колата не е моя а на приател моита си я карам само до доло и нищо и няма вече доста киломерти
нафтовата помпа като влементи и подобни е идеална валюо колега от форума я ремонтира преди време филтрите сички са сменени са повгигачите не бях се сетил ама ако е от тях какво да им става те ако се напулнат прекалено много тя ще удари или да се ипразват ??? може ли малко по подробно (има логика в това което казваш)
грешки няма никакви турбината не пренадрува 100%
а иначе за проблема колата не е моя а на приател моита си я карам само до доло и нищо и няма вече доста киломерти
нафтовата помпа като влементи и подобни е идеална валюо колега от форума я ремонтира преди време филтрите сички са сменени са повгигачите не бях се сетил ама ако е от тях какво да им става те ако се напулнат прекалено много тя ще удари или да се ипразват ??? може ли малко по подробно (има логика в това което казваш)
грешки няма никакви турбината не пренадрува 100%
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 63 госта