


boreto1977 написа:няма да стане без сваляне на помпата.вземи си комплект "о"пръстени(около20лв са) и сменяй наред
milmar написа:Ако си отворил капака сунтринта рано (вече е хладно , пък и в момента дъждовно), без да си палил колата , допускам че може да е било конденз примесен с прахоляк .
milmar написа:Когато нафта потече от ГНП , почти винаги е базспорно , че тече. Обикновено е като лейка
. Вероятно преекспонираш !
the_tupan написа:Момци, днес докато си проверявах маслото на колата не знам какво ме прихвана и реших да проверя нафтовата помпа за течове и...![]()
открих, че тече (по-скоро е изпотяване, няма капки и прочее) от там, където съм заградил на снимката. Въпроса е за да се смени О-пръстена трябва ли да се сваля помпата или може на място (то се пада между блока на мотора и помпата, но мисля, че има пространство да се работи)? Ако реша сам да го сменя има ли вероятност от помпата да изхвръкнат някакви чаркове, които после да не мога да събера или под това капаче няма неприятни изненади? Всъщност като се има предвид, че не тече, а по-скоро седи като омаслено набито с мръсотия (даже в началото го помислих за масло, но мирише на нафта
) може ли просто да натегна двете болчета и да се реши проблема?
milmar написа:Аз лично не бих слагал силикон на ГНП , помня на Москвича на гарнитурите на карбуратора като сложих едно време какво беше станало . А и какво чистене падна , след като стана ясно , че парченца от силикона бяха изпозапушили жигльори , ускорителни помпички и разни ....
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта