Пасат 5 1.9тди синхро гасне

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
karlson18
Мнения: 33
Регистриран на: Сря 04 авг 2010 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Пасат 5 1.9тди синхро гасне

Мнениеот karlson18 » Пон 10 окт 2011 16:35


Здравейте Колеги,
Пасатора нещо ми играе по нервите напоследък като,както си караш и загубва мощност и гасне.Проверих да не би да дърпа въздух от някъде но не намерих пробив никъде,закачих го на ВАГ КОМ но няма записани гешки ,но забелязах че гасне когато нафтата в резервоара намалее до 1/3 и тогава изгасва без предупреждение.Доливам нафтица та нивото да мине повече от поливана резервор и тогава пали.Всичко това ме навежда ни мисълта че и тази каляска е с преливна помпа в резервоара като БМВ-тата.
Някой може ли да ме насочи къде се намира тази помпа и какво представлява защото и в ЕТКА-та не можах да намеря къде се намира.

Последна промяна от group® на Пет 21 окт 2011 7:31, променено общо 1 път.
Причина: Какво общо имаше с 4х4 тази тема?!




Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасат 5 1.9тди синхро гасне

Мнениеот popeye » Вто 18 окт 2011 16:21


в резервоара е, това и е номера 3B0906087E
проблема е че не стига до дъното а не че не работи


Потребителски аватар
karlson18
Мнения: 33
Регистриран на: Сря 04 авг 2010 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат 5 1.9тди синхро гасне

Мнениеот karlson18 » Сря 26 окт 2011 15:08


popeye написа:в резервоара е, това и е номера 3B0906087E
проблема е че не стига до дъното а не че не работи


Колега,
Това не е ли номера на помпата която прави налягане в системата?Дефакто според теб няма помпа която да прелива от различните секции на резервоара към секцията в която се намира помпата с този номер 3B0906087E
,а тя просто не достига до дъното за да може да засмуче гориво когато то намалее.


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Пасат 5 1.9тди синхро гасне

Мнениеот gancho » Сря 26 окт 2011 17:00


До колкото знам 1,9ТДИ с роторна ГНП (не ПД)нямат подкачваща помпа в резервоара.Роторната помпа си смуче директно.
Не пишеш кое 1,9ТДИ е твоето.Възможно е цедката в резервоара да се е затлачила с мърсотии и като намалее горивото да не може помпата да го дръпне.Във всеки случай извади цедката и я почисти,тъкмо ще кажеш имаш ли помпа. :beer
п.п. Сега видах,в гаража си с Б5,5 и трябва да си ПД


Потребителски аватар
karlson18
Мнения: 33
Регистриран на: Сря 04 авг 2010 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат 5 1.9тди синхро гасне

Мнениеот karlson18 » Чет 27 окт 2011 8:42


gancho написа:До колкото знам 1,9ТДИ с роторна ГНП (не ПД)нямат подкачваща помпа в резервоара.Роторната помпа си смуче директно.
Не пишеш кое 1,9ТДИ е твоето.Възможно е цедката в резервоара да се е затлачила с мърсотии и като намалее горивото да не може помпата да го дръпне.Във всеки случай извади цедката и я почисти,тъкмо ще кажеш имаш ли помпа. :beer
п.п. Сега видах,в гаража си с Б5,5 и трябва да си ПД


Става въпрос за Пасат 5 1.9ТДИ АФН СИНХРО Комби,а не за Пасат 5.5 1.9ТДИ ПД.Резервоара на това синхро е разделен на три секции заради диференциала под него а самия резервоара има три ревизионни отвора,един в багажника и два под задната седалка.След като отоврихме и трите ревизионни отвора намерихме само една помпа която се намира под задно дясно пасажерско място ,тя си работи и нямаше събрани боклуци по чедката на помпата.Другите два ревизионни отвора са с някакви подплавъци и датчици на тях,които след като ги откачахме и закачахме да разберем за какво служат се оказа,че мерят нивото на горивото в резевоара.
Остава въпроса, защо като намалее горивото в секцията където е помпата която прави налягането към ГНП-то от другите секции на резервоара не се прелива горивото в тази секция.


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Пасат 5 1.9тди синхро гасне

Мнениеот gancho » Чет 27 окт 2011 9:21


Интересен казус.Предполагам трите секции на резервоара трябва да са свързани на принципа на "скачени съдове",за да може да прелитат гравитачно един в друг.Би трябвало връзките да са в долната част и ако са тесни може да са затлачени с боклуци и за това да не прелива.
Ако можеш при отворени капачета напълни малко нафта и виж нивата .С една тел почни да търсиш този отвор.Ръчкаш и следиш дали ще почне да изравнява нивата.Сам се сещаш,че ако има запушено е най-добре сваляне на резервоара хубаво почистване и качване.И успех :beer


Потребителски аватар
karlson18
Мнения: 33
Регистриран на: Сря 04 авг 2010 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат 5 1.9тди синхро гасне

Мнениеот karlson18 » Пет 28 окт 2011 10:47


gancho написа:Интересен казус.Предполагам трите секции на резервоара трябва да са свързани на принципа на "скачени съдове",за да може да прелитат гравитачно един в друг.Би трябвало връзките да са в долната част и ако са тесни може да са затлачени с боклуци и за това да не прелива.
Ако можеш при отворени капачета напълни малко нафта и виж нивата .С една тел почни да търсиш този отвор.Ръчкаш и следиш дали ще почне да изравнява нивата.Сам се сещаш,че ако има запушено е най-добре сваляне на резервоара хубаво почистване и качване.И успех :beer

Май наистина ще излезе,че прелива от секция в секция на принципа на скачените съдове.Надявах се да има някаква помпа,която трябва да се смени и да се реши проблева веднъж завинаги.Ще му направя следния експеримент:
Ще напълня резервоара с гориво и ще отворя трите ревизионни отвора,след това с един маркуч ще започна да източвам гориво от ревизионния през който помпата смуче гориво и да се надяваме,че ще си покаже в коя секция не пада нивото на горивото.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: miro slav и 36 госта