


Къде да свържа вакуума? AEF мотор
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Нед 02 окт 2011 11:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В. Търново
Къде да свържа вакуума? AEF мотор
Здравейте. Моят проблем е малко по-особен. Присадих AEF мотор на Ауди 80, което беше 1,6 tdi (RA). Никъде не успях да намеря информация как да управлявам лостчето за обогатителя на помпата, което се задейства с вакуум. Искам да разбера как е било реализирано оригинално, за да не се окаже, че преоткривам топлата вода. В момента го управлявам ръчно, с жило, но това решение не ми харесва.
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Къде да свържа вакуума? AEF мотор
Този мотор ще умре тотално в купето на Аудито, но както искаш. А, ако не те притеснява дъждовното време обадими се довечера след 18:00 ч. на 0889722794 и ще видиш при мен как е. Гледам, че си от В.Т. и затова ти пиша.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Нед 02 окт 2011 11:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В. Търново
Re: Къде да свържа вакуума? AEF мотор
Би ли споделил какво имаш предвид под "ще умре тотално в купето на Аудито"? Какво да му стане? Да не мислиш, че със стария мотор е било някакъв самолет? Пък и имам приятел, който преди повече от 10 години купи Ауди със 1,9Д мотор, присаден от нещо друго, вероятно Голф, който после продаде и се движи и до ден днешен.
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Къде да свържа вакуума? AEF мотор
по лични наблюдения върху такъв авансов механизъм:без вакуум си в положение "аванс",с подаден към мембраната вакуум -без "аванс".Има и ел клапан,който се управлява от електронно модулче-предполагам ,че управлението е по температура на мотора и оборотите.
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Къде да свържа вакуума? AEF мотор
Имам в предвид, че този 1,9 D със свойте "завидни" 64 коня поне за мен не е много удачно решение за 1 тон купе(а може и повече да е) нито като разход нито като динамика. Но както си си решил, колата няколко дена няма да е при мен, колегата stiven_j (мисля му беше ника) има същия двигател и той на поло като мен. Може да се свържеш и с него за този вакуум.
А когато няма вакуум до обогатителя(или както се води) двигателя работи на по високи обороти, след едно цъкване соленоид отваря клапан който прави вакуум и оборотите падат до нормалните за празен ход.
А когато няма вакуум до обогатителя(или както се води) двигателя работи на по високи обороти, след едно цъкване соленоид отваря клапан който прави вакуум и оборотите падат до нормалните за празен ход.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Diliyan и 40 госта