Върти,но не пали-Пасат Б5 1,9 ТДИ 110 кс

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Благовест
Мнения: 2118
Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Върти,но не пали-Пасат Б5 1,9 ТДИ 110 кс

Мнениеот Благовест » Нед 16 окт 2011 13:02


Колеги,здравейте и помагайте...А ето и проблема.
Вече ще стане 3 месеца откакто притежавам въпросния автомобил,времето беше топло и слънчево и проблеми с палене не съм имал.Оставих колата миналия петък,събота изобщо не съм се качвал-неделя обаче ми се наложи,но не запали.Междувременно температурите станаха под 10 градуса.Давам контакт,изчаквам да изгасне подгрева,изчаквам да синхронизира имобилайзера,след което започва да върти стартера,но не пали.
Веднага след закупуването са сменени консумативи-масло,филтри,ремъци,ролки.
Когато видях,че няма да запали,се обадих на приятел да ми даде ток,уви без резултат...Оставих я,докарах платформа и я транспортирах до сервиз-закачиха на ваг ком-думите бяха-"перфектна е",но не изглежда да е така...Осъмниха се в клапана на горивния филтър-не се продава отделно,закупих отново чисто нов горивен филтър,запали-взеха ми 80 лв.,аз доволен се качвам и тръгвам.3 дена палеше от раз в града(понеже спирам на равен терен),качвам се в с.Марково(там терена е под наклон) и не иска...Веднага заангажирах приятел и дойде и ме дръпна пак до сервиза-проверихме подгрева,ток стига до свещите но,при проверка една по една се бяха споминали... :bishop Резултат 4 бр.нови подгревни свещи Бош-плащам 110 лв заминавам си спокоен,че проблема е отстранен,готов съм за зимата...Днес сутринта отново същата история...При смяната на свещите беше свалена и почистена сондата в резервоара.Та утре ще гледат колата на място,ще се радвам,ако е имало колеги с подобен проблем да споделят решения.
Благодаря предварително на отзовалите се! :beer


Искам да уточня,че не съм имал никакви симптоми преди това положение,колата си вървеше супер и палеше от раз...




Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 7942
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие Golf 4 TDI AHF 110кс

Re: Върти,но не пали-Пасат Б5 1,9 ТДИ 110 кс

Мнениеот Stivi » Нед 16 окт 2011 20:34


Благовест написа: с.Марково(там терена е под наклон) и не иска...


И как беше спрял ,с муцуната надолу или тя сочеше небето ?? Със сигурност от някъде смуче въздух и бяга нафтата затова не пали !


Потребителски аватар
Svetlioman
Мнения: 308
Регистриран на: Сря 09 юни 2010 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Blagoevgrad

Re: Върти,но не пали-Пасат Б5 1,9 ТДИ 110 кс

Мнениеот Svetlioman » Нед 16 окт 2011 21:01


здравеи имах подобен проблем,оказасе запушени колектори(входяшия),след изброените от тебе неща които си сменил и аз стигнах до колектора.


jollycatman
Мнения: 433
Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Върти,но не пали-Пасат Б5 1,9 ТДИ 110 кс

Мнениеот jollycatman » Нед 16 окт 2011 22:49


Следващия път като не запали провери дали клапана за плавно гаснене, който е на ЕГР-а не е заял и не е останал затворен.


gancho
Мнения: 1060
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Върти,но не пали-Пасат Б5 1,9 ТДИ 110 кс

Мнениеот gancho » Пон 17 окт 2011 9:47


jollycatman написа:Следващия път като не запали провери дали клапана за плавно гаснене, който е на ЕГР-а не е заял и не е останал затворен.

110ките нямат такъв клапан,поне моят АФН няма.
А относно проблема-най-вероятно смуче въздух и то някъде около горивния филтър-възвратно клапанче или връзка.По-малко вероятно е да е слаб акумулатор-върти,но не прави нужните обороти,за да подаде гориво помпата.


Потребителски аватар
Благовест
Мнения: 2118
Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Върти,но не пали-Пасат Б5 1,9 ТДИ 110 кс

Мнениеот Благовест » Пон 17 окт 2011 11:18


Колеги,колата днес е в сервиза отново...Дойдоха на място,замериха тока до свещите всичко е 6...
Колата не пали и след подаване на ток.
Към колегата-Svetlioman,след като ми върнат колата,това ще е следващия етап-почистване на геометрия,колектори,ЕГР
@Stivi,предницата сочеше нагоре-към небето,а резервоара в ниското...
Това е за сега,ще обявявам всички новости и решения! :talk:
Поздрави! :beer


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 876
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Върти,но не пали-Пасат Б5 1,9 ТДИ 110 кс

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Пон 17 окт 2011 15:16


Благовест написа:Давам контакт,изчаквам да изгасне подгрева,изчаквам да синхронизира имобилайзера,след което започва да върти стартера,но не пали.....закачиха на ваг ком-думите бяха-"перфектна е",но не изглежда да е така...


Как разбраха,че е перфектна на ваг ком след като не пали :|
Колега цялостна проверка на резервоар,горивни пътища,филтър. Трябва да си убеден ,че не смуче въздух.Когато не иска да запали провери има ли въздух в маркуча от филтъра към помпата.

П.П на +10 градуса и без свещи ще запали без проблем.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 7942
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие Golf 4 TDI AHF 110кс

Re: Върти,но не пали-Пасат Б5 1,9 ТДИ 110 кс

Мнениеот Stivi » Пон 17 окт 2011 17:07


Благовест написа:@Stivi,предницата сочеше нагоре-към небето,а резервоара в ниското...
:beer


В обратното положение едва ли щеше да имаш проблем ! Продължавам да мисля че някъде по пътя на нафтата не е херметично и се оттича към резервоара !


Ivelin
Мнения: 189
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Върти,но не пали-Пасат Б5 1,9 ТДИ 110 кс

Мнениеот Ivelin » Пон 17 окт 2011 17:54


И аз си мисля че е от липса на нафта и смучене от някъде на въздух. Другото което не разбирам като я видиш че не пали някой път поне пробвахте ли да налеете нафта на "ръка" по маркучите и да видите дали пак няма да ще да запали преди да тръгнеш да сменяш неща наред за доста пари. Както са те посъветвали колегите пробвай да спираш с резервоара на горе и да видим дали пак няма да пали :).


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 3191
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Върти,но не пали-Пасат Б5 1,9 ТДИ 110 кс

Мнениеот tdi fen » Пон 17 окт 2011 17:56


пуснете му една диагностика може да е от центровка или датчик на коляновия вал


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 876
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Върти,но не пали-Пасат Б5 1,9 ТДИ 110 кс

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Пон 17 окт 2011 20:35


tdi fen написа:пуснете му една диагностика може да е от центровка или датчик на коляновия вал


Ако е датчик на колянов вал какво ще покаже на ваг ком ??
Грешка ли ще изкара?


Потребителски аватар
Благовест
Мнения: 2118
Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Върти,но не пали-Пасат Б5 1,9 ТДИ 110 кс

Мнениеот Благовест » Пон 17 окт 2011 21:03


След като не палеше с муцуната нагоре,ми дойде на акъла да я пусна по нанадолнището и колата да застане в обратната посока...ефекта беше нулев.
Колкото до ваг-кома,още първия път успя да запали,работи докато трае диагностиката и след това изгасна сама.Бяха проверени дюзите,дали достига нафта до тях-пръска както трябва.
Утре колата трябва да е готова,ще постна становището на въпросните майстори(как я мраза тая дума) :talk:


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 876
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Върти,но не пали-Пасат Б5 1,9 ТДИ 110 кс

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Пон 17 окт 2011 21:06


Благовест написа:След като не палеше с муцуната нагоре,ми дойде на акъла да я пусна по нанадолнището и колата да застане в обратната посока...ефекта беше нулев.
Колкото до ваг-кома,още първия път успя да запали,работи докато трае диагностиката и след това изгасна сама.Бяха проверени дюзите,дали достига нафта до тях-пръска както трябва.
Утре колата трябва да е готова,ще постна становището на въпросните майстори(как я мраза тая дума) :talk:


Ако е изгаснала сама не от липса на гориво ще набие грешка.Питай майсторите има ли грешки.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 7942
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие Golf 4 TDI AHF 110кс

Re: Върти,но не пали-Пасат Б5 1,9 ТДИ 110 кс

Мнениеот Stivi » Пон 17 окт 2011 21:14


Благовест написа:След като не палеше с муцуната нагоре,ми дойде на акъла да я пусна по нанадолнището и колата да застане в обратната посока...ефекта беше нулев.


Тя нафтата като е "избягала" в резервоара ти я чакай да се върне сама като забиеш муцуната... :lol: Ако я паркираш с муцуната надолу след като е работила тогава би трябвало да запали е не след като вече не пали :!:


Потребителски аватар
Благовест
Мнения: 2118
Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Върти,но не пали-Пасат Б5 1,9 ТДИ 110 кс

Мнениеот Благовест » Пон 17 окт 2011 21:24


Ще го имам в предвид...Но кой да ти мисли...Все пак излизам от сервиз и очаквам всичко да е ток и жици...уви. :D Утре като я взема ще я оставя под обратен наклон,а на последващия ден с муцуната нагоре :mrgreen:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: cecoa1, kukata_pasat и 20 госта