Кой знае защо, и моята не можа, като свалях дюзите, а от никъде не тече и намам проблем с паленето.
Вземи една спринцовка (под 50 ст. ми поискаха в аптеката за 50-кубикова спринцовка), отвий холендърчето на входящото гориво и напълни там до преливане.
След това закачаш маркуча и го топваш в шише с половин-1 литър нафта, да смуче от него помпата.
И пали!
Имай предвид, че като напълни филтъра от обратната нафта, ще текне от там!
Трябва да сте двама човека - един да върти, друг да държи шишето с нафта и да запушва щуцера на филтъра и да вика 'ГАСИИииии...' като текне от филтъра

Другия вариант е да е много разместена главата и да са омазани милиграмите.
Това го гледаш как е на VAG-COM и с почукване на главата ги нагласяш на 3-4,5 (при суден мотор, като загрее, ще паднат)