
моля помощ за голф 4 1.9 тди ahf
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Вто 15 ное 2011 13:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
моля помощ за голф 4 1.9 тди ahf
здравейте колеги е това нещо на снимката за какво служи че имам теч на масло
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: моля помощ за голф 4 1.9 тди ahf
Охладител на маслото.
Между него и фланеца има една гумена гарнитурка (не се изненадвай, че при теб ще излезе пластмасова - била е гумена
) която в ПоршеБГ струва 4-5лв крайна цена.
Сменя се елементарно - сваляш филтъра, с ключ (камък)... а, де! май 24 беше...
развиваш гайката и изхлузваш охладителя надолу.
Слагаш новата гарнитурка, стягаш охладителя, слагаш филтър, ново масълце и ГАЗ!
Това, разбира се, ако тече м/у охладителя и конзолата над него.
Случва се майсторите да ги домързи да мазнат оплътнението на новия филтър с малко масълце с пръста и при завиването събират това оплътнение на топка!
Тогава тече м/у охладителя и филтъра.
Между него и фланеца има една гумена гарнитурка (не се изненадвай, че при теб ще излезе пластмасова - била е гумена

Сменя се елементарно - сваляш филтъра, с ключ (камък)... а, де! май 24 беше...

Слагаш новата гарнитурка, стягаш охладителя, слагаш филтър, ново масълце и ГАЗ!
Това, разбира се, ако тече м/у охладителя и конзолата над него.
Случва се майсторите да ги домързи да мазнат оплътнението на новия филтър с малко масълце с пръста и при завиването събират това оплътнение на топка!

Тогава тече м/у охладителя и филтъра.
- SMEL
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Варна
Re: моля помощ за голф 4 1.9 тди ahf
Вчера сменях такава гарнитура на същия мотор при ifidik.Но имало 3 модела-естествено на мен ми донесоа грешния.Трябва ти /мисля/72 мм. диаметър с 3 като уши-посока навътре.Иначе ти трябва канал или подемник,сменя се относително бързо.
- airjohn
- Мнения: 707
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
- Автомобил: 2020 Skoda Karoq
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: моля помощ за голф 4 1.9 тди ahf
Уплътнителите са два, единия междуохладителя и корпуса на масления филтър и един О-пръстен отдолу под гайката.
- deversant
- Мнения: 1229
- Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: моля помощ за голф 4 1.9 тди ahf
Интересна тема,и аз трябва да ги сменям.Лятото имаше лек теч,аз обезмаслих с меглио да видя от къде идва цялата работа...
След 4000км и аз ще ги сменя!
След 4000км и аз ще ги сменя!
- geleto91
- Мнения: 68
- Регистриран на: Пет 04 фев 2011 19:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: моля помощ за голф 4 1.9 тди ahf
Аз мисля, че ти тече точно от О пръстена!
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: моля помощ за голф 4 1.9 тди ahf
И аз приди 3 седмици сменях това уплатнение, започна да тече и се наложи ремонт, в магазина ми го поръчаха от автотрейд, защото било само оригинално и дадо 30 лева за няква гумите направо



Re: моля помощ за голф 4 1.9 тди ahf
Извинявам се предварително за въпроса, но за да се смени това уплатнение или О-пръстен, трябва ли да се източи маслото?
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: моля помощ за голф 4 1.9 тди ahf
Не, изтича само това което е останало в масления филтър, говорим за едни 300 400 гр масло.
- ZvEr4O_MaN
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 05 апр 2008 19:39
- Автомобил: Vw Passat B6 CR 2009
- Двигател: CBAB
- Местоположение: Русе
Re: моля помощ за голф 4 1.9 тди ahf
На Леончето му сменях маслото преди 1000 км и сменях тези гумени О-пръстени.Принципно излизат тези които са с едни малки ушенца от вътрешната страна на опръстена и са за горната част на охладителя.Има още едно уплътнение което е под охладителя и е хубаво,щом смените едното да смените и него,че после ви чака двойна работа.Единият си го купувах от Vw Русе,че само оригинално.
Аз смениш всички О-пръстени и ми излезна с труда 50 лв.,но сега ми е чисто и няма никъде теч.
П.с Лятото сълзеше съвсем леко,но дойде ли зимата тези О-пръстени се свиват и теча става малко в повече.
Аз смениш всички О-пръстени и ми излезна с труда 50 лв.,но сега ми е чисто и няма никъде теч.
П.с Лятото сълзеше съвсем леко,но дойде ли зимата тези О-пръстени се свиват и теча става малко в повече.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта