Здравейте! От доста години, да речем повече от 4-5 при потегляне на първа скорост има един проблем, не че е много голям.
При включване на първа скорост и при отпускане на съединителя по-рязко хлопа и удря направо на желязо в таблото вътре в колата. Това става на равен път, на наклон на горе и надолу, винаги. При отпускане на съединителя бавно този луфт се обира и потегля плавно. Опитах на запален двигател и с ръчна на 1-ва скорост при потегляне двигатела потъваше задната му част. Сменихме тампона под колекторите с втора употреба, който е здрав, ама като извадихме стария се оказа, че му няма нищо, същия като този втора употреба. Сложихме този втора употреба и няма разлика с преди. Хидравличния тампон е здрав сякаш, няма масло коло него и не е имало. Тампона до радиатора не се клати. При смяна от 2-ра на 3-та скорост също се усеща хлопането, но по-малко. Колата е Голф 2 с двигател JR.



Голф 2 с двигател JR - хлопане при рязко потегляне
-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Хлопане при рязко потегляне
Ако колата има стабилизираща щанга, погледни тампоните й
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Голф 2 с двигател JR - хлопане при рязко потегляне
Няма стабилизираща щанга.
Забравих да кажа нещо важно: Когато се потегля на задна скорост, без значение пътя дали e равен, надолу или нагоре, удря още по-силно. Ако трябва да се движи на полусъединител и няколко пъти да се отпусне и натисне там където зацепва удря всеки път. На задна скорост този луфт не може да се обере с леко отпускане на съединитела докато се потегли.
Четох темите за подобен проблем, най-често срещаната повреда май е тампон на двигател.
Днес на канала гледах тампоните и връзките на двигатела и скоростната кутия, гредата също, но не виждам проблем.
Забравих да кажа нещо важно: Когато се потегля на задна скорост, без значение пътя дали e равен, надолу или нагоре, удря още по-силно. Ако трябва да се движи на полусъединител и няколко пъти да се отпусне и натисне там където зацепва удря всеки път. На задна скорост този луфт не може да се обере с леко отпускане на съединитела докато се потегли.
Четох темите за подобен проблем, най-често срещаната повреда май е тампон на двигател.
Днес на канала гледах тампоните и връзките на двигатела и скоростната кутия, гредата също, но не виждам проблем.
- bobi_diesel
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 2 с двигател JR - хлопане при рязко потегляне
Натрошени ламели на съединителя... 

-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Голф 2 с двигател JR - хлопане при рязко потегляне
Феродовия диск е на около 60-70 хиляди километра, ама дали беше LUK не съм сигурен. Друго покрай него няма сменяно.
Под ламели предполагам имаш предвид дъгообразните ленти между двете страни с феродото, които са точно за по-плавно потегляне.
Съмнявам се в четирите пружини около шлиците на диска, които на този феродов диск двете срещуположни са двойни.
Под ламели предполагам имаш предвид дъгообразните ленти между двете страни с феродото, които са точно за по-плавно потегляне.
Съмнявам се в четирите пружини около шлиците на диска, които на този феродов диск двете срещуположни са двойни.
- bobi_diesel
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 2 с двигател JR - хлопане при рязко потегляне
Точно за тях говоря.Щом си сменял само феродовия диск,нищо чудно да са омекнали и да са сдали багажа.Лошото е,че са на притисквателния диск.Тия пружини(демпферни) служат за обиране на вибрациите от двг към скоростите.
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Голф 2 с двигател JR - хлопане при рязко потегляне
http://automn.ru/vw-golf-2/volkswagen-2 ... -2632.html
Притискателния диск има палци и ги натиска тази кръгла чинийка, а нея я натиска пръта от вала на скоростната кутия. За палците ли искаш да кажеш да не са умекнали?
Иначе феродовия диск между двете ферода има дъгообразни ламарини и около шлиците има 4 пружини, от тях двете срещуположно може да са двойни или четирите може да са двойни, които служат за плавно потегляне.
При вас колкото и рязко да пуснете съединитела на първа или задна скорост има ли някаква вибрация или удар в таблото?
Притискателния диск има палци и ги натиска тази кръгла чинийка, а нея я натиска пръта от вала на скоростната кутия. За палците ли искаш да кажеш да не са умекнали?
Иначе феродовия диск между двете ферода има дъгообразни ламарини и около шлиците има 4 пружини, от тях двете срещуположно може да са двойни или четирите може да са двойни, които служат за плавно потегляне.
При вас колкото и рязко да пуснете съединитела на първа или задна скорост има ли някаква вибрация или удар в таблото?
- bobi_diesel
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 2 с двигател JR - хлопане при рязко потегляне
И при мен го има това чукане.Днеска огледах колата отдолу и като хванах едната полуоска има доста осезаем луфт нагоре-надолу.Предполагам че се е строшил сепаратора на вътрешното каре,но не ми се разглбяваше.По-добре огледай за такъв луфт и след това търси проблема в съединителя.Иначе по-рано и аз мислех че са тия палци(ламели).Нормално е полуоската да се движи наляво-надясно.Като се строши окончателно ще разбера откъде е
. Предполагам,че е това от ляво до сачмите.

- Прикачени файлове
-
- index.jpg (9.03 KиБ) Видяна 1836 пъти
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Голф 2 с двигател JR - хлопане при рязко потегляне
И аз преди мислех да не са вътрешните карета, защото не са сменяни до сега. Обаче не съм ги проверявал за луфтове, а те малко или много имат. Само маншоните им сме сменяли.
Като пуснеш съединитела рязко на 1-ва или задна скорост направо таблото изтърсва и има удар на метал в метал, но по-силно е изтърсването на таблото.
По-подробно на канала ще огледам.
Иначе това може да получи и от тампони на носачите, но са здрави и четирите.
Като пуснеш съединитела рязко на 1-ва или задна скорост направо таблото изтърсва и има удар на метал в метал, но по-силно е изтърсването на таблото.
По-подробно на канала ще огледам.
Иначе това може да получи и от тампони на носачите, но са здрави и четирите.
Re: Голф 2 с двигател JR - хлопане при рязко потегляне
Същият голф, същият проблем
За сега си карам така. Забелязал съм обаче че чукането е по-силно когато оборотите са по-ниски. Нз колега при тебе как е, но когато подам повечко газ дори и да пусна съединителя по рязко чукането е по-слабо

-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Голф 2 с двигател JR - хлопане при рязко потегляне
Преди около 3 месеца, съединитела започна да остава на едно положение, все едно че е натиснат 1 см. Натискаш, пускаш и вилката на скоростната кутия мога да я върна с ръка още един см. Извадих жилото от вилката и го напълних с масло и започна да се натиска по-лесно педала, ама пак заставаше натиснат 1 см. После започна да остава натиснат по 4-5 см. Извадих жилото от вилката и педала. Оказа се, че бронята е влязла в накрайника дето се държи на купето. Извадих накрайника, украйчих бронята (тя е пластмасова), сложих бронята да влезе в накрайника, промих жилото с нафта, после го напълних с грес и го монтирах. От тогава педала се връща докрай и се натиска доста по-лесно от преди. А преди се натискаше на степени. В крайна сметка след като оправих жилото при потегляне мога да пусна съединитела по-равномерно и чукането да е по-малко или да го няма, ама като пуснеш рязко го има.
Сега като пускам съединитела ми прави впечатление, че това чукане се появява точно малко преди да потегли колата, т. е. преди феродовия диск да е притиснат (или в момента на притискането) и завъртян от маховика и притискателния диск.
Ще пробвам и аз различно потегляане (с малко повече газ).
Сега като пускам съединитела ми прави впечатление, че това чукане се появява точно малко преди да потегли колата, т. е. преди феродовия диск да е притиснат (или в момента на притискането) и завъртян от маховика и притискателния диск.
Ще пробвам и аз различно потегляане (с малко повече газ).
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Голф 2 с двигател JR - хлопане при рязко потегляне
Това хлопане се получава и при каране на скорост с по-високи обороти и рязко отнемане на газта. Двигатела започва да намалява скоростта на колата и се получават удари (около 3-4) подобни на тези при потегляне.
Някой знае ли нещо?
Някой знае ли нещо?
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Голф 2 с двигател JR - хлопане при рязко потегляне
Здравейте! Днес в канала гледах вътрешните карета на полуоските. Оказа се, че осите дето излизат от диференциала и влизат във вътрешните карета имат радиален луфт.
При вдигнато колело, при завъртане се клати сглобката на карето с оста дето излиза от диференциала и самите оси имат радиален луфт в лагерите на диференциала.
Дали тези удари в таблото при рязко пускане на съединитела са от този радиален луфт?
Като цяло и външните карета имат малко луфт, ама и в диференциала има доста луфт сякаш.
При вдигнато колело, при завъртане се клати сглобката на карето с оста дето излиза от диференциала и самите оси имат радиален луфт в лагерите на диференциала.
Дали тези удари в таблото при рязко пускане на съединитела са от този радиален луфт?
Като цяло и външните карета имат малко луфт, ама и в диференциала има доста луфт сякаш.
- policaqqq
- Мнения: 254
- Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Голф 2 с двигател JR - хлопане при рязко потегляне
При мен беше от тампона скоростната кутия - не в таблото, ами направо във врата ми отиваше. На пръв поглед може да е добре, но има и такива, които са хидравлични.
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Голф 2 с двигател JR - хлопане при рязко потегляне
Да, на скоростната кутия е хидравличен, иначе и трите тампона ги гледах, добре са, даже под колектора дето е го сменихме и пак е същото.
Хидравличния, ако се разбие предполагам, че ще изтече масло, а не съм виждал около него да е мазно.
Хидравличния, ако се разбие предполагам, че ще изтече масло, а не съм виждал около него да е мазно.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 23 госта