Изолиране на ЕГР пти ПД

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
speed demon
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 30 май 2011 22:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: palencia

Изолиране на ЕГР пти ПД

Мнениеот speed demon » Съб 03 дек 2011 15:25


Знам че това е поредната тема за ЕГР-а и че темата е дъвкана вече мнг пъти.Прекарах доста време в четене по темите за изолирането на ЕГР-а но така и нестигнах до някакъв одговор които да е 100% сигорен.Проблема е следния при мен,от ЕГР-а излиза масло което се стича и пада на колекторите което води до неприятна миризма.Реших да го изолирам но така и неразбрах при ПД препоръчвали се изолирането му или не.Колата е VW пасат б5.5 1.9тди 130hp АФН-мотор.Ако някой знае със сигорност дали е добре да го изолирам или несе препоръчва изолирането му ще бъда мнг благодарен ако сподели.Също така ще ви помоля да ми обесните къде точно се слага металната пластина.




Потребителски аватар
Съмнителният
Мнения: 1092
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:45
Автомобил: Bora 4 motion
Двигател: BDE 2002
Местоположение: София

Re: Изолиране на ЕГР пти ПД

Мнениеот Съмнителният » Съб 03 дек 2011 15:37


Колега няма AFN на този модел Пасат.При теб може да се изолира софтуерно от някой, който знае как да го направи.


Потребителски аватар
ulipet
Мнения: 616
Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
Автомобил: VW PASSAT B7
Двигател: CFF
Местоположение: пловдив

Re: Изолиране на ЕГР пти ПД

Мнениеот ulipet » Съб 03 дек 2011 16:11


speed demon написа:Знам че това е поредната тема за ЕГР-а и че темата е дъвкана вече мнг пъти.Прекарах доста време в четене по темите за изолирането на ЕГР-а но така и нестигнах до някакъв одговор които да е 100% сигорен.Проблема е следния при мен,от ЕГР-а излиза масло което се стича и пада на колекторите което води до неприятна миризма.Реших да го изолирам но така и неразбрах при ПД препоръчвали се изолирането му или не.Колата е VW пасат б5.5 1.9тди 130hp АФН-мотор.Ако някой знае със сигорност дали е добре да го изолирам или несе препоръчва изолирането му ще бъда мнг благодарен ако сподели.Също така ще ви помоля да ми обесните къде точно се слага металната пластина.

Колега и на мен ми се стича по-малко но не мирише,ЕГР го ограничих софтуерно до стойност около 33768 - не си спомням точно колко беше и като ли ,че капе по-малко.Това не е масло а ми са някви картерни газове и по добре да изтичат навън,загуба на масло нямам почти никаква от смяна до смяна 13600 км. - 300-400мл.


Потребителски аватар
speed demon
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 30 май 2011 22:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: palencia

Re: Изолиране на ЕГР пти ПД

Мнениеот speed demon » Съб 03 дек 2011 16:21


До колкото разбрах е добре да се сложи пластина,която да предотвърти натрупването на сажди в самия ЕГР.Ако се изолира софтуерно до колко ще се намали омасляването?Ако е възможно нее ли по-добре да се изолира и картерните газове да се изведат на вън.До сега неми се е налагало да доливам масло от смяна до смяна.Но от скоро ЕГР-а взе да се омаслява повече,стичасе масло по генерацията и ефекта освен грозното омасляване е и лоша миризма.


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Re: Изолиране на ЕГР пти ПД

Мнениеот dlug » Съб 03 дек 2011 16:53


При ПД не препоръчват слагането на пластина. Само софтуерно се ограничава. (макар че някои го изолират и хардуерно, но умните глави казват че не е хубаво)


Потребителски аватар
kgdim
Мнения: 401
Регистриран на: Сря 10 дек 2008 21:29
Автомобил: MK4 Black ...
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Изолиране на ЕГР пти ПД

Мнениеот kgdim » Съб 03 дек 2011 17:03


http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=14
Смятам че ток е доста добре обяснено всичко за EGR-a а колкото до омасляването може да е от турбината по скоро.


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Изолиране на ЕГР пти ПД

Мнениеот IvailoOo » Съб 03 дек 2011 17:26


Имам навъртени над 15к км.със затапен ЕГР ( за мотор ПД става въпрос) след което протече и айде. Ядове нямах никакви.Предполагам е ограничен и софтуерно,но нямам спомени какво съм правил :screwy Лично за мен ЕГР-а е една голяма глупост измислен с цел по-малко замърсяване на околната среда.


Потребителски аватар
speed demon
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 30 май 2011 22:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: palencia

Re: Изолиране на ЕГР пти ПД

Мнениеот speed demon » Съб 03 дек 2011 19:49


kgdim написа:http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=14
Смятам че ток е доста добре обяснено всичко за EGR-a а колкото до омасляването може да е от турбината по скоро.


Благодаря колега тази тема вече я бях разгледал,но никъде непише точно за изолирането на ЕГР-а при ПД.Единстевеното което ми беше от полза е че при коли карани в чужбина е мнг важно изолиране да става внимателно без видим следи и тн.

Благодаря на всички за помоща.Ако правилно съм разбрал металната пластина се слага между ЕГР-а и кулектора,вакомното маркуче се запушва(например с болче 6мм).Маркучат които излиза от капака на клапаните трябва да бъде одведен някъде под колата.Но мненията дали да се запуши с метална пластина или да се изолира софтуерно все още са 50 на 50.


Потребителски аватар
kgdim
Мнения: 401
Регистриран на: Сря 10 дек 2008 21:29
Автомобил: MK4 Black ...
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Изолиране на ЕГР пти ПД

Мнениеот kgdim » Съб 03 дек 2011 20:30


Механичното изключване на ЕГР клапана може да стане

•Слагане на тънка ламарина между тръбата по която минават изгорелите газове и ЕГР клапана. Това е най-ефикасния и сигурен метод. Все пак да се знае че въз основа на химически реакции е възможно разяждане на ламаринката и ако това стане и се получи дупка в нея след време ЕГРа почва пак да работи.

•Махане на вакуумното маркуче което движи вакумният клапан на ЕГРа. Маркучето трябва да се затапи хубаво за да не засмуче боклуци във вакуум системата или за да не падне нивото на вакуум в системата.

това е точно от линка който ти дадох :да:
Ако искаш да го изолираш май се прави и механично и софтуерно.Само софтуерно не може да се изолира на цяло.


Потребителски аватар
ulipet
Мнения: 616
Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
Автомобил: VW PASSAT B7
Двигател: CFF
Местоположение: пловдив

Re: Изолиране на ЕГР пти ПД

Мнениеот ulipet » Нед 04 дек 2011 8:36





Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта