


Изолиране на ЕГР пти ПД
- speed demon
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пон 30 май 2011 22:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: palencia
Изолиране на ЕГР пти ПД
Знам че това е поредната тема за ЕГР-а и че темата е дъвкана вече мнг пъти.Прекарах доста време в четене по темите за изолирането на ЕГР-а но така и нестигнах до някакъв одговор които да е 100% сигорен.Проблема е следния при мен,от ЕГР-а излиза масло което се стича и пада на колекторите което води до неприятна миризма.Реших да го изолирам но така и неразбрах при ПД препоръчвали се изолирането му или не.Колата е VW пасат б5.5 1.9тди 130hp АФН-мотор.Ако някой знае със сигорност дали е добре да го изолирам или несе препоръчва изолирането му ще бъда мнг благодарен ако сподели.Също така ще ви помоля да ми обесните къде точно се слага металната пластина.
- Съмнителният
- Мнения: 1092
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:45
- Автомобил: Bora 4 motion
- Двигател: BDE 2002
- Местоположение: София
Re: Изолиране на ЕГР пти ПД
Колега няма AFN на този модел Пасат.При теб може да се изолира софтуерно от някой, който знае как да го направи.
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Изолиране на ЕГР пти ПД
speed demon написа:Знам че това е поредната тема за ЕГР-а и че темата е дъвкана вече мнг пъти.Прекарах доста време в четене по темите за изолирането на ЕГР-а но така и нестигнах до някакъв одговор които да е 100% сигорен.Проблема е следния при мен,от ЕГР-а излиза масло което се стича и пада на колекторите което води до неприятна миризма.Реших да го изолирам но така и неразбрах при ПД препоръчвали се изолирането му или не.Колата е VW пасат б5.5 1.9тди 130hp АФН-мотор.Ако някой знае със сигорност дали е добре да го изолирам или несе препоръчва изолирането му ще бъда мнг благодарен ако сподели.Също така ще ви помоля да ми обесните къде точно се слага металната пластина.
Колега и на мен ми се стича по-малко но не мирише,ЕГР го ограничих софтуерно до стойност около 33768 - не си спомням точно колко беше и като ли ,че капе по-малко.Това не е масло а ми са някви картерни газове и по добре да изтичат навън,загуба на масло нямам почти никаква от смяна до смяна 13600 км. - 300-400мл.
- speed demon
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пон 30 май 2011 22:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: palencia
Re: Изолиране на ЕГР пти ПД
До колкото разбрах е добре да се сложи пластина,която да предотвърти натрупването на сажди в самия ЕГР.Ако се изолира софтуерно до колко ще се намали омасляването?Ако е възможно нее ли по-добре да се изолира и картерните газове да се изведат на вън.До сега неми се е налагало да доливам масло от смяна до смяна.Но от скоро ЕГР-а взе да се омаслява повече,стичасе масло по генерацията и ефекта освен грозното омасляване е и лоша миризма.
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: Изолиране на ЕГР пти ПД
При ПД не препоръчват слагането на пластина. Само софтуерно се ограничава. (макар че някои го изолират и хардуерно, но умните глави казват че не е хубаво)
- kgdim
- Мнения: 401
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 21:29
- Автомобил: MK4 Black ...
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Изолиране на ЕГР пти ПД
http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=14
Смятам че ток е доста добре обяснено всичко за EGR-a а колкото до омасляването може да е от турбината по скоро.
Смятам че ток е доста добре обяснено всичко за EGR-a а колкото до омасляването може да е от турбината по скоро.
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Изолиране на ЕГР пти ПД
Имам навъртени над 15к км.със затапен ЕГР ( за мотор ПД става въпрос) след което протече и айде. Ядове нямах никакви.Предполагам е ограничен и софтуерно,но нямам спомени какво съм правил
Лично за мен ЕГР-а е една голяма глупост измислен с цел по-малко замърсяване на околната среда.

- speed demon
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пон 30 май 2011 22:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: palencia
Re: Изолиране на ЕГР пти ПД
kgdim написа:http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=14
Смятам че ток е доста добре обяснено всичко за EGR-a а колкото до омасляването може да е от турбината по скоро.
Благодаря колега тази тема вече я бях разгледал,но никъде непише точно за изолирането на ЕГР-а при ПД.Единстевеното което ми беше от полза е че при коли карани в чужбина е мнг важно изолиране да става внимателно без видим следи и тн.
Благодаря на всички за помоща.Ако правилно съм разбрал металната пластина се слага между ЕГР-а и кулектора,вакомното маркуче се запушва(например с болче 6мм).Маркучат които излиза от капака на клапаните трябва да бъде одведен някъде под колата.Но мненията дали да се запуши с метална пластина или да се изолира софтуерно все още са 50 на 50.
- kgdim
- Мнения: 401
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 21:29
- Автомобил: MK4 Black ...
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Изолиране на ЕГР пти ПД
Механичното изключване на ЕГР клапана може да стане
•Слагане на тънка ламарина между тръбата по която минават изгорелите газове и ЕГР клапана. Това е най-ефикасния и сигурен метод. Все пак да се знае че въз основа на химически реакции е възможно разяждане на ламаринката и ако това стане и се получи дупка в нея след време ЕГРа почва пак да работи.
•Махане на вакуумното маркуче което движи вакумният клапан на ЕГРа. Маркучето трябва да се затапи хубаво за да не засмуче боклуци във вакуум системата или за да не падне нивото на вакуум в системата.
това е точно от линка който ти дадох
Ако искаш да го изолираш май се прави и механично и софтуерно.Само софтуерно не може да се изолира на цяло.
•Слагане на тънка ламарина между тръбата по която минават изгорелите газове и ЕГР клапана. Това е най-ефикасния и сигурен метод. Все пак да се знае че въз основа на химически реакции е възможно разяждане на ламаринката и ако това стане и се получи дупка в нея след време ЕГРа почва пак да работи.
•Махане на вакуумното маркуче което движи вакумният клапан на ЕГРа. Маркучето трябва да се затапи хубаво за да не засмуче боклуци във вакуум системата или за да не падне нивото на вакуум в системата.
това е точно от линка който ти дадох

Ако искаш да го изолираш май се прави и механично и софтуерно.Само софтуерно не може да се изолира на цяло.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта