маховик от бензинов на 1,6 td

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

маховик от бензинов на 1,6 td

Мнениеот hamann » Пон 13 ное 2006 19:59


та както всеки знае 1,6 си е цяла японска пила в сравнение с 1,9 и тди-тата :lol:

таа идеята е да се използва това му качество по пълноценно с един по лек маховик


и питам - ще стане ли маховик от някоя бензинка - 1,3 примерно и дали има голяма разлика в килцата(инерчния момент :P :lol: )
така че и първа скорост да се използва пълноценно...


п.с - според някви най общи сметки 1 кило по лек маховик = 60 кила свалени от колата(туй на първа скорост, на 2-а вече по-малко и така нататък) :shock :lol:




Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пон 13 ное 2006 22:52


1 кило по лек маховик = 60 кила свалени от колата(

а свален целия маховик = останали само 60 кила от колата може би ? на 2 ра малко повече и така нататък :) :lol: :D


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Пон 13 ное 2006 23:35


juve написа:
1 кило по лек маховик = 60 кила свалени от колата(

а свален целия маховик = останали само 60 кила от колата може би ? на 2 ра малко повече и така нататък :) :lol: :D



еееее - сори - тва пише по форумите :lol:


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Re: маховик от бензинов на 1,6 td

Мнениеот TDI-RS » Вто 14 ное 2006 15:40


hamann написа:та както всеки знае 1,6 си е цяла японска пила в сравнение с 1,9 и тди-тата :lol:
-------------------------------------


:shock кой ти каза тази невероятна истина, просто без думи... :shock

а за маховика - първо смяташ ли, че дори теоритично 60 кила ще ги усетиш!
и второ - маховик лесно се "пили", "стърже", "сваля" и т.н. определения, обаче ................... същинският проблем е в баланса му!!!

според мен цялата тази играчка е малко оправдана като се сетиш какви усилия изисква, а ефекта е почти психологически. освен това нали знаеш какви са недостатъците, или...


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Вто 14 ное 2006 17:26


мии знам :)

то пък човек нещо да не попита :lol:

ако се сложи не пилен пак ли се нуждае от баланс - то това е идеята да не се пили уж ама...

пък за невероятната истина става дума за развъртане и оборотен диапазон - ся може и да греша но аз така знам :roll:


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Вто 14 ное 2006 18:04


за да смениш директно твоя маховик с друг трябва просто да им съвпадат например броя отвори / дупки /, прилепването, както и това, което касае съединителя.
намери си за твоята кола характеристиките на маховика - кг. и т.н. и тогава почвай да търсиш друг.
принципно при качествения тунинг се продават маховици от олекотени сплави, които са със същата форма, обем и т.н., но са доста по - леки. предполагам обаче се досещаш, че сумата им е три - четири цифрена.
имай в предвид, че една такава операция е голяма играчка, ама голяма - разглоб, пилежи, баланс, сглоб и т.н.
ако все пак си твърдо решен да правиш такова нещо намери си една кутия от чист дизел - те са по - агресивни / по - къси /. в комбинация с твоя внимателно и старателно олекотен маховик ще има ефект. ще има ефект обаче и върху разхода, както и върху максималната скорост и комфорта на каране на дълги разстояния.


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Вто 14 ное 2006 19:53


ахам - ами мерси
аз не съм хванал нищо да правя - просто като идея ми дойде ,но явно по западните форуми щеше да е по смислено да се пусне подобна тема - просто тук тунинг на дизел е все още на доста ниско ниво като цяло :roll:
идеята беше да се отиде до някоя морга и за съвсем разумна сума да се купи маховик който само да се подмени а не да се занимава човек с баланси и тем подобни ядове.Явно обаче едва ли има човек който да знае толкус специфично нещо , така че благодаря за вниманието все пак :)



п.с - по между другото съм чувал на такъв 1,6 да е слага разпр. вал от ГТИ при това с доста добър ефект - и това в БГ :wink:


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Вто 14 ное 2006 20:39


hamann написа:п.с - по между другото съм чувал на такъв 1,6 да е слага разпр. вал от ГТИ при това с доста добър ефект - и това в БГ :wink:


остър вал + неполирана глава = :uuoooh:

да не говорим, че на високи обороти кривата на въртящият момент пада главоломно и "вентилаторът" почва да прави обратно налягане...


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Сря 15 ное 2006 12:52


Зашо ти е тоя лек маховик ще го гониш ли или какво.Това е дизел колега
тежкия маховик си е нещо нормално с лекия маховик ще постигнеш точно
нула.А тея пиленета и пробиванки на чугунен махивик :smackbum
Вижте саита даден от RUSTY в раздела тунинг нещо точно на ниво
домашен тунинг с резултат.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 47 госта