


Предварение на 1.9 AEF
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пет 17 сеп 2010 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: kozlodui
Предварение на 1.9 AEF
колеги искам да знам дали знаете как се дава предварение на помпата на двигател 1.9 с код на мотора AEF ! Благодаря предварително ! Поздрави !
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Предварение на 1.9 AEF

п.п. Извинявай, че ти го пиша, но това е поредната тема която се пуска и се за..ва без резултат. Потърси и ще видиш.
Да видиш, че съм добър:
viewtopic.php?f=24&t=298944&hilit=AEF
viewtopic.php?f=24&t=293307&hilit=AEF
viewtopic.php?f=24&t=216227&hilit=AEF
viewtopic.php?f=24&t=272275&hilit=AEF
search.php?keywords=AEF&terms=all&author=&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=topics&st=0&ch=300&t=0&submit=%D0%A2%D1%8A%D1%80%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%B5
viewtopic.php?f=24&t=140304&hilit=AEF+%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%B4%D1%8A%D1%80%D0%BF%D0%B2%D0%B0
viewtopic.php?f=24&t=194169&hilit=AEF+%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%B4%D1%8A%D1%80%D0%BF%D0%B2%D0%B0
search.php?keywords=AEF+%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%B4%D1%8A%D1%80%D0%BF%D0%B2%D0%B0&terms=all&author=&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=topics&st=0&ch=300&t=0&submit=%D0%A2%D1%8A%D1%80%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%B5
Ако искаш още си потърси сам!!!
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Предварение на 1.9 AEF
Колега,боря се от един месец с това ,ако ти кажа какво съм свършил ще се побъркаш,остана ми само да проверя дали възвратния клапан не се е преебал и край, друго няма не отворено, или не проверено,иди ми да я взривя понякога,мърша гадна,но ще я карам докато спре на място или угасне окончателно,за да видя какво е и от къде идват всички беди...Късмет ако откриеш нещо ти ще си готов за нобелова награда.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пет 17 сеп 2010 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: kozlodui
Re: Предварение на 1.9 AEF
с две думи колеги не може да се направи така ли да разбирам ?
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Предварение на 1.9 AEF
Sho1ka7a написа:с две думи колеги не може да се направи така ли да разбирам ?
Можеееее,,, ама се иска нерви кураж и пари,сега остава да проверя възвратния клапан ,ако не е от него причината ,да се е преебал ,остава помпата вече ,но там няма да ходя без да е спряла окончателно,защото ми искат около 250-300 лв за смяна на всички джаджи вътре и центровка и монтиране.така че това е положението ,всичко смених по двигателя и резервоара преглеждах 3 пъти .Не се вижда видимо нищо,луда работа е направо..
Re: Предварение на 1.9 AEF
махаш капака на ангренажа и ще видиш на помпата има три болчета за ключе 13 разхлабваш ги леко и по посока на задвижване завъртяш централната гайка с ключ 22 или по просто напред към радиатора но по малко така се дава предварение на твоят мотор
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Предварение на 1.9 AEF
Колеги долния пост съм го написал по погрешка!Моля колегите за извинения!Имал съм в предвид друг тип ГНП!!!!
Грешно колега..грешно..Ще объркаш тотално Sho1ka7a .Като ти чета "инструкциите" ми стана ясно ,че не си в час.То не стига ,че има още един болт за разхлабване преди да се "освободи" помпата ,ами и го караш да я "мръдне" по посока радиатора за предварение?! Че то така се дава на ЗАКЪСНЕНИЕ колега!!!
ivo1_r написа:махаш капака на ангренажа и ще видиш на помпата има три болчета за ключе 13 разхлабваш ги леко и по посока на задвижване завъртяш централната гайка с ключ 22 или по просто напред към радиатора но по малко така се дава предварение на твоят мотор
Грешно колега..грешно..Ще объркаш тотално Sho1ka7a .Като ти чета "инструкциите" ми стана ясно ,че не си в час.То не стига ,че има още един болт за разхлабване преди да се "освободи" помпата ,ами и го караш да я "мръдне" по посока радиатора за предварение?! Че то така се дава на ЗАКЪСНЕНИЕ колега!!!
Последна промяна от samo_pechka на Чет 19 яну 2012 19:51, променено общо 1 път.
Re: Предварение на 1.9 AEF
samo_pechka написа:ivo1_r написа:махаш капака на ангренажа и ще видиш на помпата има три болчета за ключе 13 разхлабваш ги леко и по посока на задвижване завъртяш централната гайка с ключ 22 или по просто напред към радиатора но по малко така се дава предварение на твоят мотор
Грешно колега..грешно..Ще объркаш тотално Sho1ka7a .Като ти чета "инструкциите" ми стана ясно ,че не си в час.То не стига ,че има още един болт за разхлабване преди да се "освободи" помпата ,ами и го караш да я "мръдне" по посока радиатора за предварение?! Че то така се дава на ЗАКЪСНЕНИЕ колега!!
Последна промяна от samo_pechka на Чет 19 яну 2012 19:53, променено общо 1 път.
Re: Предварение на 1.9 AEF
samo_pechka написа:Така ли..и кое е по-различното колега?! Че той да не би ако е с Лукас помпа да се върти наобратно двигателя ?! Дадеш ли помпата към радиатора-закъснение,дадеш ли я към мотора -предварение!!!!!!!!!
колелото е хванато към фланец с три болчета няма нищо общо с тия другите помпи дето си виждал малко почети и се поинтересувай малко повече помпи съм монтирал от теб но не е тук мястото да се правим кой кой е а да помогнем на колегата така че не го бъркай отвори си аутодатата и погледни да ти стане ясно на лукас помпите така се дава предварение и на тоя модел аеф е с бош но по сащият начин се прави

- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Предварение на 1.9 AEF
Колеги долния пост съм го написал по погрешка!Моля колегите за извинения!Имал съм в предвид друг тип ГНП!!!!
Хахаха ..колелото НЕ Е ХВАНАТО С ТРИ БОЛТЧЕТА КЪМ ФЛАНЕЦ колега,а е "хванато" за вала на ГНП-ето
,а иначе самото ГНП го държат отпред три и отзад едно болтче...допълнително за "подвижност" се налага да се разхлабят и гайките на тръбичките за вис.налягане на нафтата..и пак повтарям предварение се дава като се "наклони" горната част на помпата в посока към главата(мотора), а закъснение -в посока към радиатора на колата и тоя начин на "центровка" не е само за Поло с AEF мотор,без значение ГНП-ето Лукас ли е,Бош ли,ами за кажи-речи почти всички коли...Пропуснах да спомена за някои стари модели ГНП-ета (скоро не ми е попадало..)дето имат ангренажни колела от две части при които помпата е хваната "твърдо"-при тях регулировката се извърршва от колелото..
и за тия коли където помпата се намира отзад на главата-пример Поло 1.3 или1.4 дизел,някои японски коли или пък определени модели на Ауди и т.н. -там се подхожда съотвтно според колата и модела..
ivo1_r написа:samo_pechka написа:Така ли..и кое е по-различното колега?! Че той да не би ако е с Лукас помпа да се върти наобратно двигателя ?! Дадеш ли помпата към радиатора-закъснение,дадеш ли я към мотора -предварение!!!!!!!!!
колелото е хванато към фланец с три болчета няма нищо общо с тия другите помпи дето си виждал малко почети и се поинтересувай малко повече помпи съм монтирал от теб но не е тук мястото да се правим кой кой е а да помогнем на колегата така че не го бъркай отвори си аутодатата и погледни да ти стане ясно на лукас помпите така се дава предварение и на тоя модел аеф е с бош но по сащият начин се правитова се отнася за поло от 95 до 2002г с тия букви на мотора също така сеат инка шкода фелиция колегата да каже каква му е колата
Хахаха ..колелото НЕ Е ХВАНАТО С ТРИ БОЛТЧЕТА КЪМ ФЛАНЕЦ колега,а е "хванато" за вала на ГНП-ето


Последна промяна от samo_pechka на Чет 19 яну 2012 19:53, променено общо 1 път.
Re: Предварение на 1.9 AEF
samo_pechka написа:ivo1_r написа:samo_pechka написа:Така ли..и кое е по-различното колега?! Че той да не би ако е с Лукас помпа да се върти наобратно двигателя ?! Дадеш ли помпата към радиатора-закъснение,дадеш ли я към мотора -предварение!!!!!!!!!
колелото е хванато към фланец с три болчета няма нищо общо с тия другите помпи дето си виждал малко почети и се поинтересувай малко повече помпи съм монтирал от теб но не е тук мястото да се правим кой кой е а да помогнем на колегата така че не го бъркай отвори си аутодатата и погледни да ти стане ясно на лукас помпите така се дава предварение и на тоя модел аеф е с бош но по сащият начин се правитова се отнася за поло от 95 до 2002г с тия букви на мотора също така сеат инка шкода фелиция колегата да каже каква му е колата
Хахаха ..колелото НЕ Е ХВАНАТО С ТРИ БОЛТЧЕТА КЪМ ФЛАНЕЦ колега,а е "хванато" за вала на ГНП-ето,а иначе самото ГНП го държат отпред три и отзад едно болтче...допълнително за "подвижност" се налага да се разхлабят и гайките на тръбичките за вис.налягане на нафтата..и пак повтарям предварение се дава като се "наклони" горната част на помпата в посока към главата(мотора), а закъснение -в посока към радиатора на колата и тоя начин на "центровка" не е само за Поло с AEF мотор,без значение ГНП-ето Лукас ли е,Бош ли,ами за кажи-речи почти всички коли...Пропуснах да спомена за някои стари модели ГНП-ета (скоро не ми е попадало..)дето имат ангренажни колела от две части при които помпата е хваната "твърдо"-при тях регулировката се извърршва от колелото..
и за тия коли където помпата се намира отзад на главата-пример Поло 1.3 или1.4 дизел,някои японски коли или пък определени модели на Ауди и т.н. -там се подхожда съотвтно според колата и модела..
като си правил толкова много центровки обиасни ми как се дава предварение н форд1,8д или на ауди 110к.с. и на vw 110 k.с ахф мотор като толкова много знаеш помпата е хваната към стойката и няма прорези като на по старите от там да се бута предварение и закъснение консултирай се с някой който е в час
Re: Предварение на 1.9 AEF
отвори аутодатата и виж зацепването на поло 1,9д аеф 96год.и ми обясни какви са трите болчета отпред на колелотоsamo_pechka написа:ivo1_r написа:samo_pechka написа:Така ли..и кое е по-различното колега?! Че той да не би ако е с Лукас помпа да се върти наобратно двигателя ?! Дадеш ли помпата към радиатора-закъснение,дадеш ли я към мотора -предварение!!!!!!!!!
колелото е хванато към фланец с три болчета няма нищо общо с тия другите помпи дето си виждал малко почети и се поинтересувай малко повече помпи съм монтирал от теб но не е тук мястото да се правим кой кой е а да помогнем на колегата така че не го бъркай отвори си аутодатата и погледни да ти стане ясно на лукас помпите така се дава предварение и на тоя модел аеф е с бош но по сащият начин се правитова се отнася за поло от 95 до 2002г с тия букви на мотора също така сеат инка шкода фелиция колегата да каже каква му е колата
Хахаха ..колелото НЕ Е ХВАНАТО С ТРИ БОЛТЧЕТА КЪМ ФЛАНЕЦ колега,а е "хванато" за вала на ГНП-ето,а иначе самото ГНП го държат отпред три и отзад едно болтче...допълнително за "подвижност" се налага да се разхлабят и гайките на тръбичките за вис.налягане на нафтата..и пак повтарям предварение се дава като се "наклони" горната част на помпата в посока към главата(мотора), а закъснение -в посока към радиатора на колата и тоя начин на "центровка" не е само за Поло с AEF мотор,без значение ГНП-ето Лукас ли е,Бош ли,ами за кажи-речи почти всички коли...Пропуснах да спомена за някои стари модели ГНП-ета (скоро не ми е попадало..)дето имат ангренажни колела от две части при които помпата е хваната "твърдо"-при тях регулировката се извърршва от колелото..
и за тия коли където помпата се намира отзад на главата-пример Поло 1.3 или1.4 дизел,някои японски коли или пък определени модели на Ауди и т.н. -там се подхожда съотвтно според колата и модела..
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Предварение на 1.9 AEF
Прав си колега-от колелото се регулира...
грубо и от ВАГ-ком фино .. 


-
- Мнения: 212
- Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
- Автомобил: OCT1
- Двигател: AHF
- Местоположение: ПЛОВДИВ - - -
Re: Предварение на 1.9 AEF
с финна регулировка ще може ли да се бутне за мен( по снимката)
или ще иска от помпата
шкода октавия1 1,9 тди AHF 1999г.
или ще иска от помпата
шкода октавия1 1,9 тди AHF 1999г.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта