Предварение на 1.9 AEF

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Sho1ka7a
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 17 сеп 2010 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: kozlodui

Предварение на 1.9 AEF

Мнениеот Sho1ka7a » Пет 13 яну 2012 0:03


колеги искам да знам дали знаете как се дава предварение на помпата на двигател 1.9 с код на мотора AEF ! Благодаря предварително ! Поздрави !




grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Предварение на 1.9 AEF

Мнениеот grishitu » Пет 13 яну 2012 11:23




stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: Предварение на 1.9 AEF

Мнениеот stivenj » Пет 13 яну 2012 17:00


Колега,боря се от един месец с това ,ако ти кажа какво съм свършил ще се побъркаш,остана ми само да проверя дали възвратния клапан не се е преебал и край, друго няма не отворено, или не проверено,иди ми да я взривя понякога,мърша гадна,но ще я карам докато спре на място или угасне окончателно,за да видя какво е и от къде идват всички беди...Късмет ако откриеш нещо ти ще си готов за нобелова награда.


Sho1ka7a
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 17 сеп 2010 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: kozlodui

Re: Предварение на 1.9 AEF

Мнениеот Sho1ka7a » Пет 13 яну 2012 18:20


с две думи колеги не може да се направи така ли да разбирам ?


stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: Предварение на 1.9 AEF

Мнениеот stivenj » Пет 13 яну 2012 18:44


Sho1ka7a написа:с две думи колеги не може да се направи така ли да разбирам ?

Можеееее,,, ама се иска нерви кураж и пари,сега остава да проверя възвратния клапан ,ако не е от него причината ,да се е преебал ,остава помпата вече ,но там няма да ходя без да е спряла окончателно,защото ми искат около 250-300 лв за смяна на всички джаджи вътре и центровка и монтиране.така че това е положението ,всичко смених по двигателя и резервоара преглеждах 3 пъти .Не се вижда видимо нищо,луда работа е направо..


ivo1_r
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Предварение на 1.9 AEF

Мнениеот ivo1_r » Пет 13 яну 2012 23:44


махаш капака на ангренажа и ще видиш на помпата има три болчета за ключе 13 разхлабваш ги леко и по посока на задвижване завъртяш централната гайка с ключ 22 или по просто напред към радиатора но по малко така се дава предварение на твоят мотор


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Предварение на 1.9 AEF

Мнениеот samo_pechka » Съб 14 яну 2012 0:20


Колеги долния пост съм го написал по погрешка!Моля колегите за извинения!Имал съм в предвид друг тип ГНП!!!!
ivo1_r написа:махаш капака на ангренажа и ще видиш на помпата има три болчета за ключе 13 разхлабваш ги леко и по посока на задвижване завъртяш централната гайка с ключ 22 или по просто напред към радиатора но по малко така се дава предварение на твоят мотор

Грешно колега..грешно..Ще объркаш тотално Sho1ka7a .Като ти чета "инструкциите" ми стана ясно ,че не си в час.То не стига ,че има още един болт за разхлабване преди да се "освободи" помпата ,ами и го караш да я "мръдне" по посока радиатора за предварение?! Че то така се дава на ЗАКЪСНЕНИЕ колега!!!

Последна промяна от samo_pechka на Чет 19 яну 2012 19:51, променено общо 1 път.


ivo1_r
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Предварение на 1.9 AEF

Мнениеот ivo1_r » Съб 14 яну 2012 0:29


samo_pechka написа:
ivo1_r написа:махаш капака на ангренажа и ще видиш на помпата има три болчета за ключе 13 разхлабваш ги леко и по посока на задвижване завъртяш централната гайка с ключ 22 или по просто напред към радиатора но по малко така се дава предварение на твоят мотор

Грешно колега..грешно..Ще объркаш тотално Sho1ka7a .Като ти чета "инструкциите" ми стана ясно ,че не си в час.То не стига ,че има още един болт за разхлабване преди да се "освободи" помпата ,ами и го караш да я "мръдне" по посока радиатора за предварение?! Че то така се дава на ЗАКЪСНЕНИЕ колега!!![/quot


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Предварение на 1.9 AEF

Мнениеот samo_pechka » Съб 14 яну 2012 0:35


Колеги долния пост съм го написал по погрешка!Моля колегите за извинения!Имал съм в предвид друг тип ГНП!!!! :banghead: Така ли..и кое е по-различното колега?! Че той да не би ако е с Лукас помпа да се върти наобратно двигателя ?! Дадеш ли помпата към радиатора-закъснение,дадеш ли я към мотора -предварение!!!!!!!!!

Последна промяна от samo_pechka на Чет 19 яну 2012 19:53, променено общо 1 път.


ivo1_r
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Предварение на 1.9 AEF

Мнениеот ivo1_r » Съб 14 яну 2012 0:43


samo_pechka написа:Така ли..и кое е по-различното колега?! Че той да не би ако е с Лукас помпа да се върти наобратно двигателя ?! Дадеш ли помпата към радиатора-закъснение,дадеш ли я към мотора -предварение!!!!!!!!!

колелото е хванато към фланец с три болчета няма нищо общо с тия другите помпи дето си виждал малко почети и се поинтересувай малко повече помпи съм монтирал от теб но не е тук мястото да се правим кой кой е а да помогнем на колегата така че не го бъркай отвори си аутодатата и погледни да ти стане ясно на лукас помпите така се дава предварение и на тоя модел аеф е с бош но по сащият начин се прави :beer това се отнася за поло от 95 до 2002г с тия букви на мотора също така сеат инка шкода фелиция колегата да каже каква му е колата


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Предварение на 1.9 AEF

Мнениеот samo_pechka » Съб 14 яну 2012 13:10


Колеги долния пост съм го написал по погрешка!Моля колегите за извинения!Имал съм в предвид друг тип ГНП!!!!
ivo1_r написа:
samo_pechka написа:Така ли..и кое е по-различното колега?! Че той да не би ако е с Лукас помпа да се върти наобратно двигателя ?! Дадеш ли помпата към радиатора-закъснение,дадеш ли я към мотора -предварение!!!!!!!!!

колелото е хванато към фланец с три болчета няма нищо общо с тия другите помпи дето си виждал малко почети и се поинтересувай малко повече помпи съм монтирал от теб но не е тук мястото да се правим кой кой е а да помогнем на колегата така че не го бъркай отвори си аутодатата и погледни да ти стане ясно на лукас помпите така се дава предварение и на тоя модел аеф е с бош но по сащият начин се прави :beer това се отнася за поло от 95 до 2002г с тия букви на мотора също така сеат инка шкода фелиция колегата да каже каква му е колата

Хахаха ..колелото НЕ Е ХВАНАТО С ТРИ БОЛТЧЕТА КЪМ ФЛАНЕЦ колега,а е "хванато" за вала на ГНП-ето mhihi ,а иначе самото ГНП го държат отпред три и отзад едно болтче...допълнително за "подвижност" се налага да се разхлабят и гайките на тръбичките за вис.налягане на нафтата..и пак повтарям предварение се дава като се "наклони" горната част на помпата в посока към главата(мотора), а закъснение -в посока към радиатора на колата и тоя начин на "центровка" не е само за Поло с AEF мотор,без значение ГНП-ето Лукас ли е,Бош ли,ами за кажи-речи почти всички коли...Пропуснах да спомена за някои стари модели ГНП-ета (скоро не ми е попадало..)дето имат ангренажни колела от две части при които помпата е хваната "твърдо"-при тях регулировката се извърршва от колелото.. :oops: и за тия коли където помпата се намира отзад на главата-пример Поло 1.3 или1.4 дизел,някои японски коли или пък определени модели на Ауди и т.н. -там се подхожда съотвтно според колата и модела..

Последна промяна от samo_pechka на Чет 19 яну 2012 19:53, променено общо 1 път.


ivo1_r
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Предварение на 1.9 AEF

Мнениеот ivo1_r » Съб 14 яну 2012 14:23


samo_pechka написа:
ivo1_r написа:
samo_pechka написа:Така ли..и кое е по-различното колега?! Че той да не би ако е с Лукас помпа да се върти наобратно двигателя ?! Дадеш ли помпата към радиатора-закъснение,дадеш ли я към мотора -предварение!!!!!!!!!

колелото е хванато към фланец с три болчета няма нищо общо с тия другите помпи дето си виждал малко почети и се поинтересувай малко повече помпи съм монтирал от теб но не е тук мястото да се правим кой кой е а да помогнем на колегата така че не го бъркай отвори си аутодатата и погледни да ти стане ясно на лукас помпите така се дава предварение и на тоя модел аеф е с бош но по сащият начин се прави :beer това се отнася за поло от 95 до 2002г с тия букви на мотора също така сеат инка шкода фелиция колегата да каже каква му е колата

Хахаха ..колелото НЕ Е ХВАНАТО С ТРИ БОЛТЧЕТА КЪМ ФЛАНЕЦ колега,а е "хванато" за вала на ГНП-ето mhihi ,а иначе самото ГНП го държат отпред три и отзад едно болтче...допълнително за "подвижност" се налага да се разхлабят и гайките на тръбичките за вис.налягане на нафтата..и пак повтарям предварение се дава като се "наклони" горната част на помпата в посока към главата(мотора), а закъснение -в посока към радиатора на колата и тоя начин на "центровка" не е само за Поло с AEF мотор,без значение ГНП-ето Лукас ли е,Бош ли,ами за кажи-речи почти всички коли...Пропуснах да спомена за някои стари модели ГНП-ета (скоро не ми е попадало..)дето имат ангренажни колела от две части при които помпата е хваната "твърдо"-при тях регулировката се извърршва от колелото.. :oops: и за тия коли където помпата се намира отзад на главата-пример Поло 1.3 или1.4 дизел,някои японски коли или пък определени модели на Ауди и т.н. -там се подхожда съотвтно според колата и модела..

като си правил толкова много центровки обиасни ми как се дава предварение н форд1,8д или на ауди 110к.с. и на vw 110 k.с ахф мотор като толкова много знаеш помпата е хваната към стойката и няма прорези като на по старите от там да се бута предварение и закъснение консултирай се с някой който е в час


ivo1_r
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Предварение на 1.9 AEF

Мнениеот ivo1_r » Съб 14 яну 2012 14:33


samo_pechka написа:
ivo1_r написа:
samo_pechka написа:Така ли..и кое е по-различното колега?! Че той да не би ако е с Лукас помпа да се върти наобратно двигателя ?! Дадеш ли помпата към радиатора-закъснение,дадеш ли я към мотора -предварение!!!!!!!!!

колелото е хванато към фланец с три болчета няма нищо общо с тия другите помпи дето си виждал малко почети и се поинтересувай малко повече помпи съм монтирал от теб но не е тук мястото да се правим кой кой е а да помогнем на колегата така че не го бъркай отвори си аутодатата и погледни да ти стане ясно на лукас помпите така се дава предварение и на тоя модел аеф е с бош но по сащият начин се прави :beer това се отнася за поло от 95 до 2002г с тия букви на мотора също така сеат инка шкода фелиция колегата да каже каква му е колата

Хахаха ..колелото НЕ Е ХВАНАТО С ТРИ БОЛТЧЕТА КЪМ ФЛАНЕЦ колега,а е "хванато" за вала на ГНП-ето mhihi ,а иначе самото ГНП го държат отпред три и отзад едно болтче...допълнително за "подвижност" се налага да се разхлабят и гайките на тръбичките за вис.налягане на нафтата..и пак повтарям предварение се дава като се "наклони" горната част на помпата в посока към главата(мотора), а закъснение -в посока към радиатора на колата и тоя начин на "центровка" не е само за Поло с AEF мотор,без значение ГНП-ето Лукас ли е,Бош ли,ами за кажи-речи почти всички коли...Пропуснах да спомена за някои стари модели ГНП-ета (скоро не ми е попадало..)дето имат ангренажни колела от две части при които помпата е хваната "твърдо"-при тях регулировката се извърршва от колелото.. :oops: и за тия коли където помпата се намира отзад на главата-пример Поло 1.3 или1.4 дизел,някои японски коли или пък определени модели на Ауди и т.н. -там се подхожда съотвтно според колата и модела..
отвори аутодатата и виж зацепването на поло 1,9д аеф 96год.и ми обясни какви са трите болчета отпред на колелото


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Предварение на 1.9 AEF

Мнениеот samo_pechka » Съб 14 яну 2012 15:17


Прав си колега-от колелото се регулира... :oops: грубо и от ВАГ-ком фино .. :beer


minimalizum
Мнения: 212
Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
Автомобил: OCT1
Двигател: AHF
Местоположение: ПЛОВДИВ - - -

Re: Предварение на 1.9 AEF

Мнениеот minimalizum » Съб 14 яну 2012 15:53


с финна регулировка ще може ли да се бутне за мен( по снимката)
или ще иска от помпата
шкода октавия1 1,9 тди AHF 1999г.
Прикачени файлове
000001.jpg



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта