



Дизел или АГУ
- Pathfinder
- Мнения: 37
- Регистриран на: Нед 28 дек 2008 14:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
АГУ или Дизел
Така, колеги, изправен съм пред една дилема, дайте мнения, в момента карам само на бензин (1.4 16V),та да слагам ли газов инжекцион на Полото или в момента имам оферта за един Дизел,пак немски 1.9 TDI 110к.с.,комби(нема казвам име,щот админче ще се разсърди),офертата е да дам Полото и малко доплащане от мене.(Все пак вече жена и дете и Полото нещо тясно взе да става), а и в момента съм с повреден стъпков мотор,проблеми имах и със скоростната кутия(сменях я лятото)незнам какво да прая....и по специално откъм РАЗХОД И ПОДДРЪЖКА как ще са двете коли (Полото и Дизела)!Благодаря за отзива и весело напиване на Новата година!!! 

Последна промяна от Bobi_S13 на Пет 30 дек 2011 11:07, променено общо 1 път.
Причина: преместена от Поло раздела!
Причина: преместена от Поло раздела!
Re: АГУ или Дизел
Само нафтовата помпа струва 300лв ако се прецака. А турбото ако се прецака там работата е по дебела. 1000лв не ти мърдат само за турбото и помпата ,ако се прецака нещо.
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: АГУ или Дизел
Значи полото и дизела какво означава?Пасат ли ти предлагат или какво?Ако е пасат какъв?Петица предполагам.
Двете коли нямат нищо общо.На пасата независимо дизел или бензин всичко му е по-скъпо като почнеш от окачване,спирачки,масла,филитри,ремъци всичко.Не е кой знае какво,но пак е повече.
Като пари за гориво ще ти идва същото горе долу като бензиновото поло.
Като цяло си прецени какви пари имаш и какви пари ти се дават.Аз лично не съм фен на дизела,не обичам колата ми да трака като бойна съветска техника и да пуши като печка на село,също смятам че при тази цена на нафтата карането на дизелов автомобил не е реализиране на икономия.Ако имаше икономия донякъде си заслужава човек да се вози на тракащо чудо,но за мен няма смисъл.Разбира се дизеловите двигатели имат много предимства и достойнства,но пак според мен те не са съществени щом се отнася до лек автомобил.Вече за камиони и автобуси е друго.
Ако ти харесва колата взимай,но да знаеш че пари с нея няма да спестиш спрямо полото
Двете коли нямат нищо общо.На пасата независимо дизел или бензин всичко му е по-скъпо като почнеш от окачване,спирачки,масла,филитри,ремъци всичко.Не е кой знае какво,но пак е повече.
Като пари за гориво ще ти идва същото горе долу като бензиновото поло.
Като цяло си прецени какви пари имаш и какви пари ти се дават.Аз лично не съм фен на дизела,не обичам колата ми да трака като бойна съветска техника и да пуши като печка на село,също смятам че при тази цена на нафтата карането на дизелов автомобил не е реализиране на икономия.Ако имаше икономия донякъде си заслужава човек да се вози на тракащо чудо,но за мен няма смисъл.Разбира се дизеловите двигатели имат много предимства и достойнства,но пак според мен те не са съществени щом се отнася до лек автомобил.Вече за камиони и автобуси е друго.
Ако ти харесва колата взимай,но да знаеш че пари с нея няма да спестиш спрямо полото

- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: АГУ или Дизел
Та по темата, мисля си, че комбито би било по-удобно за семеен човек, но пък на него не му знаеш какво може да изкочи след като го вземеш и колко ще трябва да се оръсиш евентуално, 'щото там цените са други. Ако ще слагаш инжекцион колко пари ще ти стъпи, имаш ли познати, които да го монтират качествено? А и друго се сетих - колко км на година караш ориентировъчно, за да може да си направиш сметката кое гориво ще ти е по-изгодно...икономията на дизела е ако го скъсваш от каране.
Ако караш малко и возиш детето до училище примерно и ти до работа за по няколко километра на ден забрави за малък разход на който и да е вариант, а и при дизела за парно на къси разстояния
ПС. Колега, тези теми винаги почват с едно мерене на буби откъм разход и поддръжка и автора рядко пише накрая...


ПС. Колега, тези теми винаги почват с едно мерене на буби откъм разход и поддръжка и автора рядко пише накрая...
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: АГУ или Дизел
Няма какво да се чудиш взимай печката 

- Burner_inc
- Мнения: 691
- Регистриран на: Съб 28 фев 2009 17:20
- Автомобил: Touran Kawasaki Versys 1000
- Двигател: BLS 2009
- Местоположение: София
Re: АГУ или Дизел
agent_kowalski написа:Значи полото и дизела какво означава?Пасат ли ти предлагат или какво?Ако е пасат какъв?Петица предполагам.
Двете коли нямат нищо общо.На пасата независимо дизел или бензин всичко му е по-скъпо като почнеш от окачване,спирачки,масла,филитри,ремъци всичко.Не е кой знае какво,но пак е повече.
Като пари за гориво ще ти идва същото горе долу като бензиновото поло.
Като цяло си прецени какви пари имаш и какви пари ти се дават.Аз лично не съм фен на дизела,не обичам колата ми да трака като бойна съветска техника и да пуши като печка на село,също смятам че при тази цена на нафтата карането на дизелов автомобил не е реализиране на икономия.Ако имаше икономия донякъде си заслужава човек да се вози на тракащо чудо,но за мен няма смисъл.Разбира се дизеловите двигатели имат много предимства и достойнства,но пак според мен те не са съществени щом се отнася до лек автомобил.Вече за камиони и автобуси е друго.
Ако ти харесва колата взимай,но да знаеш че пари с нея няма да спестиш спрямо полото
Абе Ковалски, ти не си фен на дизела и затова си караш газов астматик и ти е добре а?
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: АГУ или Дизел
Burner_inc няма да коментирам какво карам.Казвам какво на мен не ми харесва, и не ангажирам никой с това.Колегата пита ,нека знае.Имам познати,които за първи пъти си купиха дизел(след 2000година не нещо супер старо) и след два месеца "ох много е хубаво,върви всичко,ама много трака бе писна ми ,другата кола пак ще е бензин".Нека му обърна внимание на човека.Ако му харесва супер.А и понеже каза че разходите са важни за него ,с дизел няма да спести пари поради високата му цена.Ако дизела беше 1.50 и аз щях да карам дизел и да преглътна тракането,ама хем да ми е скъпо хем да ме дразни не ми харесва.Когато дизела беше левче ,а бензина 1.50 (2004та година някъде) карах дизел,ама вече няма смисъл.
Да не разваляме темата със спорове,никой не го интересува какво карам,както и ти какво караш.Колегата пита за нещо конкретно,ако можеш му дай ОБЕКТИВЕН съвет и му помогни,ама не коментари от рода"вземай печката,много върви" и така
Наистина да не разваляме темата.
Да не разваляме темата със спорове,никой не го интересува какво карам,както и ти какво караш.Колегата пита за нещо конкретно,ако можеш му дай ОБЕКТИВЕН съвет и му помогни,ама не коментари от рода"вземай печката,много върви" и така

Наистина да не разваляме темата.

- eos
- Мнения: 1670
- Регистриран на: Пон 09 юли 2007 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: АГУ или Дизел
Колите са дизел и бензин, АГУ-та, Метани, Пропан-Бутани, Керосини, Нитрометани,
са бомби, които веднъж за винаги трябва да ги забранят, не само за моловете, а
за навсякъде. Нов дизел трака, защото нещо не в ред. Отиваш на сервиз плащаш и
вече не трака. Най-обичам да казват сложих газова уредба около /80кг в багажника/
и вече върви повече и харчи по-малко
Живи и здрави!
са бомби, които веднъж за винаги трябва да ги забранят, не само за моловете, а
за навсякъде. Нов дизел трака, защото нещо не в ред. Отиваш на сервиз плащаш и
вече не трака. Най-обичам да казват сложих газова уредба около /80кг в багажника/
и вече върви повече и харчи по-малко

-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: АГУ или Дизел
Газова уредба 80 килограма няма,освен ако човека не е решил да си осигури 1000км пробег.
Би ли дал информация защо смяташ че тези неща са бомби?Как го разбра,гърмяла ти е на теб кола,или си чул от някой?
В нета има много изписано от германци и англичани,тестове са правили хората,написано всичко като хората,клипове има в youtube на запалени коли с газови и какво се случва.Отделно се запознай с характеристиките и свойствата на едно и друго гориво,после се запознай тия газови системи какви защити имат,какви клапани,кое как работи,в каква ситуация какво се случва,а след това обяснявай простотии на хората по форумите.
едит:гледам и керосина си го набутал към газовите уредби,знаеш ли изобщо какво е това?
И между другото аз никъде не съм споменавал нищо за газ,говорехме за бензиново поло и дизелов друг автомобил евентуално пасат,къде аз споменах нещо за газ изобщо?
Би ли дал информация защо смяташ че тези неща са бомби?Как го разбра,гърмяла ти е на теб кола,или си чул от някой?
В нета има много изписано от германци и англичани,тестове са правили хората,написано всичко като хората,клипове има в youtube на запалени коли с газови и какво се случва.Отделно се запознай с характеристиките и свойствата на едно и друго гориво,после се запознай тия газови системи какви защити имат,какви клапани,кое как работи,в каква ситуация какво се случва,а след това обяснявай простотии на хората по форумите.
едит:гледам и керосина си го набутал към газовите уредби,знаеш ли изобщо какво е това?
И между другото аз никъде не съм споменавал нищо за газ,говорехме за бензиново поло и дизелов друг автомобил евентуално пасат,къде аз споменах нещо за газ изобщо?
Последна промяна от agent_kowalski на Пет 30 дек 2011 12:18, променено общо 1 път.
- Burner_inc
- Мнения: 691
- Регистриран на: Съб 28 фев 2009 17:20
- Автомобил: Touran Kawasaki Versys 1000
- Двигател: BLS 2009
- Местоположение: София
Re: АГУ или Дизел
agent_kowalski написа:Burner_inc няма да коментирам какво карам.Казвам какво на мен не ми харесва, и не ангажирам никой с това.Колегата пита ,нека знае.Имам познати,които за първи пъти си купиха дизел(след 2000година не нещо супер старо) и след два месеца "ох много е хубаво,върви всичко,ама много трака бе писна ми ,другата кола пак ще е бензин".Нека му обърна внимание на човека.Ако му харесва супер.А и понеже каза че разходите са важни за него ,с дизел няма да спести пари поради високата му цена.Ако дизела беше 1.50 и аз щях да карам дизел и да преглътна тракането,ама хем да ми е скъпо хем да ме дразни не ми харесва.Когато дизела беше левче ,а бензина 1.50 (2004та година някъде) карах дизел,ама вече няма смисъл.
Да не разваляме темата със спорове,никой не го интересува какво карам,както и ти какво караш.Колегата пита за нещо конкретно,ако можеш му дай ОБЕКТИВЕН съвет и му помогни,ама не коментари от рода"вземай печката,много върви" и така
Наистина да не разваляме темата.
Аз никога не съм гледал колата от към шум, защото винаги слушам музика в колата и не чувам другите шумове, а и след многто рена които съм карал ми направи впечатление факта, че VW слагат добра шумоизолация в колите си и вътре тракане почти няма. Автора на темата каза, че вече има дете, което значи, че му трябва и някакъв багажник, а на полото като му сложиш и една бутикла в така или иначе малкия багажник не остава почти никакво място.

-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: АГУ или Дизел
Burner_inc ок приятелю не тебе не ти пречи,супер доволен си си от колата,ама някои хора ги дразни.А точно тия пасати 1.9 такат яко вътре.Гледам караш голф4 то е същото.Както и да е някои им пречи на други нека,нека колегата разгледа колата,която си е наумил ако му харесва да я взима и така.
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: АГУ или Дизел
Той авторът не е споменал за каква кола иде реч все още. Тук не банват за това, че някой пита за мнение за марка различна от ФВ все пак.
Полото не става за семеен автомобил, според мен, при всички положения. Търси по-голям, независимо дизел или бензин.
Тракането пък е доста относителна работа и то. Зависи с какво сравняваш. Аз примерно не чух тракане в купето на Е-клас 270цди 
Полото не става за семеен автомобил, според мен, при всички положения. Търси по-голям, независимо дизел или бензин.


- Burner_inc
- Мнения: 691
- Регистриран на: Съб 28 фев 2009 17:20
- Автомобил: Touran Kawasaki Versys 1000
- Двигател: BLS 2009
- Местоположение: София
Re: АГУ или Дизел
Ами колегата си знае най-добре какво му е нужно и преценява. А това за преченето от това, че трака не мога да го разбера, преди голфа карах само бензинови коли и не разбирам какъв е проблема. Моята логика е, че в една кола трябва да се гледат показатели като пътно поведение, спирачки, еластичност и динамични характеристики и тн.
Re: АГУ или Дизел
nikson85 написа:Само нафтовата помпа струва 300лв ако се прецака. А турбото ако се прецака там работата е по дебела. 1000лв не ти мърдат само за турбото и помпата ,ако се прецака нещо.
И аз съм минал през тази дилема и ще ти кажа отговор макар че при мен се избистри впоследствие. АКО се прецакат турбото и помпата ще дадеш 1000лв. А ако си слагаш ГИ - даваш 1000лв задължително. Тъй че по-добре заложи на дизела - поне имаш шанс да не плащаш за разлика от газта


- eos
- Мнения: 1670
- Регистриран на: Пон 09 юли 2007 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: АГУ или Дизел
agent_kowalski написа:...
Аз отговарям на колегата, пуснал темата и си казвам мнението, ти кой беше?

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта