Мисля да си вдигна оборотите до максимална стойност на втори канал, проблем ли е това за двигателя? Смятам да направя тази интервенция, защото нямам фрайлауф ролка и на ниски обороти диодите просветват отчетливо и има доста вибрации, а когато вдигна до 950 - 1000 оборота вибрациийте изчезват и премигването също!
Благодаря на модератора който поправи темата!



Проблем ли са високите обороти на ПХ (950-1000) за 1Z?
- Trimontcium
- Мнения: 229
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
- Автомобил: А6
- Двигател: AWT
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем ли са високите обороти на ПХ (950-1000) за 1Z?
Максималните нормални обороти на ПХ за твоя мотор са 945 ако става въпрос за 1Z на Голф (при Пасат са 940), така че не мисля че ще е проблем.
Предполагам знаеш че по този начин лекуваш само симптомите, а проблема остава.
Предполагам знаеш че по този начин лекуваш само симптомите, а проблема остава.
- Trimontcium
- Мнения: 229
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
- Автомобил: А6
- Двигател: AWT
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем ли са високите обороти на ПХ (950-1000) за 1Z?
Е да, но не е толкова силно изразен 
Въпрос на финанси!

Въпрос на финанси!
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Проблем ли са високите обороти на ПХ (950-1000) за 1Z?
Въпрос на финанси е прав си но аз си купих употребявана ,здрава да подчертая фрайлауфна ролка за динамото на 30 лева ,така че разтърси се малко 

- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем ли са високите обороти на ПХ (950-1000) за 1Z?
Във фрайлауфната ролка е истината...всяко друго решение е забавяне на неизбежното 

- Trimontcium
- Мнения: 229
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
- Автомобил: А6
- Двигател: AWT
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем ли са високите обороти на ПХ (950-1000) за 1Z?
Проблема е, че втора употреба по нашия край няма!
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем ли са високите обороти на ПХ (950-1000) за 1Z?
Trimontcium написа:Проблема е, че втора употреба по нашия край няма!
Аз си я купих INA-110 кинта и разхода ми падна...равносметка след четири каиша по 26-38 лева за има -няма 15 к.км.


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта