Проблем Голф 4 АРЛ не отваря термостата или.....

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
salamaleikum
Мнения: 352
Регистриран на: Пет 21 апр 2006 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем Голф 4 АРЛ не отваря термостата или.....

Мнениеот salamaleikum » Сря 21 дек 2011 20:18


Проблема е следния колата се кара поне 20 км. градско при което показва, че е загрял двигателя до 90 градуса, в момент в който се пусне климатроника на максимално топло стрелката на температурата започва да пададо около 70 градуса спре ли се топлото пак се вдига.Решихме да я закачим на ВАГ КОМ и след 20-30км градско каране, покава температура до 75-80 градуса повече не се вдига, найрая отворихме капака отпред уж при загрял мотор долния маркуч от радиатора е чисто студен.Не ми се вярва да не може да загрее мотора за 20-30 км градско каране.Вага не показва никакви грешки.Къде да търсим проблема....




Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Проблем Голф 4 АРЛ не отваря термостата или.....

Мнениеот ventotdi » Сря 21 дек 2011 20:46


Ами да ти кажа колега долния маркуч е топъл само когато големия кръг е отворен и това ти е ясно разбира се но зимата рядко ще видиш големия кръг отворен на дизелов автомобил.Ако ще и 100 км да караш пак може да не отвори големия кръг ...парното работи , караш нормално с висока скорост и мотора има добро обдухване от там няма нужда от голям кръг ;)


Потребителски аватар
salamaleikum
Мнения: 352
Регистриран на: Пет 21 апр 2006 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем Голф 4 АРЛ не отваря термостата или.....

Мнениеот salamaleikum » Сря 21 дек 2011 22:31


А това, че на Ваг Кома излиза че загрява макс до 80 градуса, карал съм много коли зимата след каране над 20 км си отваря нормално втория кръг, нормалната работна температура на дизела не е ли 95 поне градуса?....


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8372
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Проблем Голф 4 АРЛ не отваря термостата или.....

Мнениеот Stivi » Сря 21 дек 2011 22:41


Е щом долния маркуч е леден /нищо не казваш за горния и радиатора/ се предполага че термостата си е затворен и водата се върти само в малкия кръг и все пак не е 90 градуса ,какъв проблем тогава търсиш ??? Единствения възможен е че са ти продали дефектен двигател който не отделя топлина при работа и затова не може да подгрее водата mhihi


Потребителски аватар
salamaleikum
Мнения: 352
Регистриран на: Пет 21 апр 2006 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем Голф 4 АРЛ не отваря термостата или.....

Мнениеот salamaleikum » Сря 21 дек 2011 23:13


Горния е врял както и радиатора е топъл също, не мога да проумея имал съм и други коли, как може след толлкова каране да не загрява до нормална работна температура... :)


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8372
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Проблем Голф 4 АРЛ не отваря термостата или.....

Мнениеот Stivi » Чет 22 дек 2011 0:29


Е щом пуска вода през големия кръг /горещ горен маркуч и топъл радиатор/ преди да стигне поне 85 градуса значи си за термостат !


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем Голф 4 АРЛ не отваря термостата или.....

Мнениеот red.devilll » Чет 22 дек 2011 0:39


Ако е термостат не трябва ли и двата да са топли?????Я да се замислим малко? Пипни маркуча до алтернатора-кудето излиза от мотора ако там е топъл докато колата не е загряла си на 100% за термостат .А колата ако я караш лекичко и си пуснал парното на 2 или 3 много трудно ще видиш на Вакком 90 градуса,на табло моце но не и реални градуси


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8372
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Проблем Голф 4 АРЛ не отваря термостата или.....

Мнениеот Stivi » Чет 22 дек 2011 10:33


red.devilll написа:Ако е термостат не трябва ли и двата да са топли?????


При външна температура около нулата и слабо натоварване на мотора докато малкото вода която термостата изтърва в големия кръг /предполага се че не затваря съвсем а не че е блокирал отворен нацяло/ докато стигне до долния маркуч тя вече е с температурата на околния въздух затова той е студен а само горния топъл,даже самия радиатор в долната част може да е студен !



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта