Нафтова помпа на ааз ремонт

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Lazar2005
Мнения: 151
Регистриран на: Пет 18 сеп 2009 16:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Нафтова помпа на ааз ремонт

Мнениеот Lazar2005 » Чет 05 яну 2012 0:03


Колеги няккой правил ли си е ремонт "смяна на гарнитурките " на нафтовата помпа на ааз мотор ... колко и откаде си е купил о пръстените и някакви препоръки .... някой знае ли колко взима дт. дизел за тази процеедура




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Нафтова помпа на ааз ремонт

Мнениеот samo_pechka » Пон 09 яну 2012 12:58


Виждам колега ,че си от София! Мн. не мога да помогна.Наскоро си ремонтирах ГНП-ето.Приготви си поне 120 лв,ако те ти смъкват и слагат помпата-още пари!Аз ползвах услугите на една мн коректна фирма,но тя е в нашия край и останах мн доволен. viewtopic.php?f=24&t=300107


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2193
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Re: Нафтова помпа на ааз ремонт

Мнениеот buller » Пон 09 яну 2012 13:41


Наскоро пратих мой приятел при Виктор в Бакърена фабрика.
По спомен му е взел 130 лв. за всички уплътнения и работата...
Отзиви не мога да дам, че не е моя колата...


Потребителски аватар
martin4o_mom4e
Мнения: 376
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
Автомобил: VW Golf II
Двигател: PF 1988
Местоположение: Пазарджик

Re: Нафтова помпа на ааз ремонт

Мнениеот martin4o_mom4e » Пон 09 яну 2012 21:02


В нашия край ремонта е 60 лева.Наскоро ги сменях и съм доволен :)


Lazar2005
Мнения: 151
Регистриран на: Пет 18 сеп 2009 16:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Нафтова помпа на ааз ремонт

Мнениеот Lazar2005 » Нед 11 мар 2012 9:48


тва далавера в пазарджик :wink:

Колеги оказа се че голфа освен за оплатнения е и за некви чарколяци вътре та колегата ще търси направо втора ръка че днеска даже неможа да запали го дърпах с вентото 300 м докато запали

Колеги сменихме помпата на Голфчето и днес сутринта не е успял да запали и течал между помпата и мотора scare някой знае ли откаде можем да купил всичките о-пръстени и гарнитури за тази помпа аз намерих сайт как се разглобява и зглобява помпата само трябва да го дръпна голфа с вентото до сервиза и да го почваме
Ако има направо ремонтен комплект за дизелова помпа някаде най-добре
Ето и сайта http://gnarlodious.com/Vanagon/Bosch_Pump/-Rebuild


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Нафтова помпа на ааз ремонт

Мнениеот samo_pechka » Нед 11 мар 2012 11:39


Здравей колега. Уплътнения ще намериш-продават се .Важно е да са Бош.Цената им е около 25-30 лева някъде. Проблема е в смяната им!!.На картинки изглежда лесно и безпроблемно ,но за жалост не е!Има известна доза риск.То ясно ,че и тях хора ги правят,ама ....Пък и сервизът в който ги нося разполага с техника и след разглобяване почиства във вани с ултразвук всички части,след това събират всичко с оригинални гарнитури (представители са на Бош) ,стенд както на помпата така и на дюзите.Предават ми я с гаранция ...просто думата ми е ,че е добре това да се извърши от специалист .Отделен въпрос е ,дали ще е коректен и на приемлива цена ремонта. Ти искаш сам да се опиташ.Що не пробваш първо да разглобиш и сглобиш внимателно повредената си помпа ,за да добиеш представа кое-как и тогава се пробвай на тая на която ще се сменят уплътнения.Ще следя темата с интерес.Пожелавам успех на колегата. :да: И да каже как е протекъл ремонта,трудности някакви а и снимки ако може.. :lol:


Lazar2005
Мнения: 151
Регистриран на: Пет 18 сеп 2009 16:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Нафтова помпа на ааз ремонт

Мнениеот Lazar2005 » Нед 11 мар 2012 19:09


Oня олигофрен я продал за 25 лв на някакво мумче да си вземе някаква част от нея и му викам че е много прост .....а и нали помпата не е моя а негова :D на мойто венто нямам проблеми.... ние ще свалим само задното седло мисля че само разпределителния вал трябва да внимаваме да не усерем там нещата защото само големиа о пръстен тече при инжекторите(или там както им е името )
аз мислих утре да проверя в евро 07 как стоят нещата с тия чарколя


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Нафтова помпа на ааз ремонт

Мнениеот samo_pechka » Нед 11 мар 2012 19:29


Lazar2005 написа:Oня олигофрен я продал за 25 лв на някакво мумче да си вземе някаква част от нея и му викам че е много прост .....а и нали помпата не е моя а негова :D на мойто венто нямам проблеми.... ние ще свалим само задното седло мисля че само разпределителния вал трябва да внимаваме да не усерем там нещата защото само големиа о пръстен тече при инжекторите(или там както им е името )
аз мислих утре да проверя в евро 07 как стоят нещата с тия чарколя

Колега дойде ми една идея сега като си мисля :idea: Измиваш с обезмаслител ГНП-ето и мотора(ако трябва)-да смъкнеш мръсотията .Подсушаваш.Сваляш помпата ,като внимаваш за белезите на кол.вал и ангр.вал .Ако е само за него да сменяш ,що не опиташ (не съм го правил ,но мисля че може да стане ) САМО леко разхлабваш болтовете на главата (така се нарича "желязото" дето е за високото налягане на ГНП-ето) колкото да можеш да я "открехнеш" от корпуса на ГНП-ето и да бръкнеш с по-фина отверчица в отвора ,да изкараш о-пръстена и след това леко "навираш" през цялата глава новия (внимаваш да не попадат боклучета!) и стягаш ! Не съм го правил никога ,ама..ми се струва изпълнимо с минимален риск ! Да каже някой дали го е правил .Чакаме резултати :beer Не знам дали не може да се направи това и на място -без да се вади ГНП :roll: само да се махнат тръбичките за високото налягане и планката за задното болче,дето държи помпата и евентуално стоп-клапана за гасене да не пречи ......


Lazar2005
Мнения: 151
Регистриран на: Пет 18 сеп 2009 16:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Нафтова помпа на ааз ремонт

Мнениеот Lazar2005 » Нед 11 мар 2012 21:40


Това е много интересен вариянт .... утре дано ми стигне времето палим голфа с вентото на въже и отивам до сервиза да свалям помпата( всичко бележа с лак колега само ще освободя ремъка чрез обтяжната ролка само на колелото на помпата) мия я и го пробвам тоя вариянт като преди това ще отвия само 1 болт да видя колко е дълъг за да знам докаде мога да отпусна капака и ще пробвам с "нанизването" или "олузването" на новия о-пръстен ако нестава я нося на виктор той е приятел даже на моя майстор ( Дренката) :D

Само ако някой е купувал в софия скоро комплект за помпа на ааз мотор гарнитури ако може да ми каже откаде много еще съм му благодарен


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Нафтова помпа на ааз ремонт

Мнениеот samo_pechka » Нед 11 мар 2012 22:09


За всеки случай недей отпуска много назад главата ...само колкото да бръкнеш с фина отверка и да изкараш о пръстена!Да не се разпилее карантията вътре :horror: Да добавя каталожния номер който го знам за тез уплътнения BOSCH Nummer: 1 467 010 467 това е за всички механични ГНП Бош без значение дали е за 1.6 или 1.9.Има ги дори и по други марки коли-стига да е Бош-ГНП и да е механична! .Ама само на Бош оригинал търсете !! Знам ,че има и ментарки с тези номера пак се водят-част от тях не били зле ,но другата са тотален боклук ! Един линк от ибей.де http://www.ebay.de/itm/Dichtsatz-BOSCH- ... 19c2c8b8cd .Ако няма такъв точно ,може да вземете и от BOSCH Nummer: 1 467 010 059 .Предполагам ,че и на ТДИ дето са имат същия О пръстен за главата,но другите уплътнения няма да ви свършат работа и ако след време се наложи да се сменят и другите -ще трябва да купувате пак..


Lazar2005
Мнения: 151
Регистриран на: Пет 18 сеп 2009 16:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Нафтова помпа на ааз ремонт

Мнениеот Lazar2005 » Чет 15 мар 2012 23:26


Kолеги спокойно можете да свалите и даси смените задния о-пръстен на помпата...единствено което може да се обърка е един разпределител който може да го завъртите на 180 градуса и просто няма да запаки :D



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта