Може ли да има негативни последствия след слагане на кулер??

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
pasajero
Мнения: 42
Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 11:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Може ли да има негативни последствия след слагане на кулер??

Мнениеот pasajero » Вто 24 окт 2006 10:51


Питам се, какви последствия може да има за двигателя когато му се сложи кулер става въпрос за 1.9 тд AAZ.Натоварва ли се допълнително или не???Това че влиза студеен въздух който се разширява значително когато вече е в колекторите натоварва ли допълнително сегментите??




Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Вто 24 окт 2006 11:56


Няма.


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Вто 24 окт 2006 17:15


...освен ако не минеш 1,2 бар :)


Потребителски аватар
patzo
Мнения: 338
Регистриран на: Чет 06 юли 2006 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот patzo » Вто 24 окт 2006 20:42


rusty написа:...освен ако не минеш 1,2 бар :)

защо какво става...?


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Вто 24 окт 2006 20:49


Кво може да стане? Най-малкото гарнитруата на главата да ти каже "изплюф" :wink: а може и някое палаво буталце да ти удари капака :twisted:


Потребителски аватар
pasajero
Мнения: 42
Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 11:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот pasajero » Сря 25 окт 2006 11:07


faint - какво искаш да кажеш? тоя мотор предвиден ли е за колер или все пак не става да се слага?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 25 окт 2006 11:51


Никав проблем няма като сложиш кулер-даже напротив двигателя влиза по хладен въздух и се охлажда целия мотор по-добра.Колегите се базикат с това какво се случва ако почнеш да побарваш компресора.


Потребителски аватар
gas
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 23 апр 2005 13:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gas » Чет 26 окт 2006 19:22


мой познат кара такъв дизел с монтиран в германия кулер....в брифа на колата пишеше 105кс.засилват се добре след такава интервенция


Потребителски аватар
biol
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот biol » Чет 26 окт 2006 19:30


доколко знам нема да се плашиш
стават само хубави неща като цяло се получава турбо лаг което е малко гадно но пък за сметка на това пада разхода
(е с малко де ама пак е нещо)


Потребителски аватар
pasajero
Мнения: 42
Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 11:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот pasajero » Пет 27 окт 2006 12:01


Имам радиатор но не е оригинален от пасат, предполагам че няма да има проблем, що се отнася до маркучите, смятам да отида при някой маистор на аспуси и на машината да ми огъне железни тръби, предполагам че с тях ще се намали малко лаг-ефекта.А иначе този мотор е 75 к.с. Да стане 105 ще му трябват доста повече от един кулер, но пък звучи добре. Някой да е правил подобно нещо??


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 27 окт 2006 15:27


Ми Дизелджията до бакърената е направил точно това.Ефекта и при него е бил към 105 к.с.,ама беше пипал доста по помпата и леко турбото :wink: .Ако искаш да направиш лекия вариант само с кулер и леко пипната помпа реално около 10 к.с. да качиш.Металните траби нявма да свалият лага даже по скоро напротив но разликата е минимална.Принципно металната траба е се едноче още охлаждаща площ-демек по-голям ефект но и повече лаг.Лаг-а при дизела е минимален така че с метал е по-добре.


Потребителски аватар
gas
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 23 апр 2005 13:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gas » Пет 27 окт 2006 16:07


това за 105те коня е истина,'кита' е на KW има една камара документи.


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Пет 27 окт 2006 16:39


gas написа:това за 105те коня е истина,'кита' е на KW има една камара документи.


А каква му е цената и струва ли си да се прави такава интервенция?


Потребителски аватар
gas
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 23 апр 2005 13:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gas » Съб 28 окт 2006 10:12


POLO_SPORT написа:
gas написа:това за 105те коня е истина,'кита' е на KW има една камара документи.


А каква му е цената и струва ли си да се прави такава интервенция?


при всички случай си струва но цена незнам :roll: дори и да не е готов 'кит' всичко това може да се произведе.някой по-нагоре спомена за дизелджията в бакърена,той си го беше напрвил сам


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Нед 29 окт 2006 1:09


интеркулерът е доста препоръчителен и неслагането на такъв фабрично е по - скоро отрицателно!

турбо лаг има при всички случаи, но тук говорим за милисекунди закъснение / лаг /. толкова пренебрежително малкият лаг се дължи на голямото стандартно работно налягане на турбото при дизеловите двигатели и съответното бързо пълнене. лагът се увеличва с увеличаването на обема на интеркулера и по - голям размер / сечение / на турбо пътищата. при теб обаче нито ти трябва голям кулер заради малката турбинка, нито широки пътища, така че не можеш да очакваш отрицателен ефект в този смисъл. а обратното - с намаляването на температурата на постъпващия в смукателя въздух се подобрява изгарянето на горивото, намалява "изпушването" и разхода на гориво!

относно налягането на турбото - 1.2 бара е доста голямо налягане и наистина по - голямо от това ще създаде доста затруднения - бутала, части, контрол и поддържане от ЕКУ - то на горивната смес, инжектори, помпа и т.н. като пример ще ти дам, че бензиновата ми турбо кола върви в момента на 1 бар налягане и дава 300 коня мощност, представи си какво е 1.2 налягане за един сгъстен двигател!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта