Може ли да има негативни последствия след слагане на кулер??
- pasajero
- Мнения: 42
- Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 11:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Може ли да има негативни последствия след слагане на кулер??
Питам се, какви последствия може да има за двигателя когато му се сложи кулер става въпрос за 1.9 тд AAZ.Натоварва ли се допълнително или не???Това че влиза студеен въздух който се разширява значително когато вече е в колекторите натоварва ли допълнително сегментите??
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- pasajero
- Мнения: 42
- Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 11:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Имам радиатор но не е оригинален от пасат, предполагам че няма да има проблем, що се отнася до маркучите, смятам да отида при някой маистор на аспуси и на машината да ми огъне железни тръби, предполагам че с тях ще се намали малко лаг-ефекта.А иначе този мотор е 75 к.с. Да стане 105 ще му трябват доста повече от един кулер, но пък звучи добре. Някой да е правил подобно нещо??
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Ми Дизелджията до бакърената е направил точно това.Ефекта и при него е бил към 105 к.с.,ама беше пипал доста по помпата и леко турбото
.Ако искаш да направиш лекия вариант само с кулер и леко пипната помпа реално около 10 к.с. да качиш.Металните траби нявма да свалият лага даже по скоро напротив но разликата е минимална.Принципно металната траба е се едноче още охлаждаща площ-демек по-голям ефект но и повече лаг.Лаг-а при дизела е минимален така че с метал е по-добре.

- gas
- Мнения: 923
- Регистриран на: Съб 23 апр 2005 13:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
POLO_SPORT написа:gas написа:това за 105те коня е истина,'кита' е на KW има една камара документи.
А каква му е цената и струва ли си да се прави такава интервенция?
при всички случай си струва но цена незнам

- TDI-RS
- Мнения: 679
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
- Автомобил: RS TDI
- Двигател: V6 TDI
- Местоположение: Ловеч
интеркулерът е доста препоръчителен и неслагането на такъв фабрично е по - скоро отрицателно!
турбо лаг има при всички случаи, но тук говорим за милисекунди закъснение / лаг /. толкова пренебрежително малкият лаг се дължи на голямото стандартно работно налягане на турбото при дизеловите двигатели и съответното бързо пълнене. лагът се увеличва с увеличаването на обема на интеркулера и по - голям размер / сечение / на турбо пътищата. при теб обаче нито ти трябва голям кулер заради малката турбинка, нито широки пътища, така че не можеш да очакваш отрицателен ефект в този смисъл. а обратното - с намаляването на температурата на постъпващия в смукателя въздух се подобрява изгарянето на горивото, намалява "изпушването" и разхода на гориво!
относно налягането на турбото - 1.2 бара е доста голямо налягане и наистина по - голямо от това ще създаде доста затруднения - бутала, части, контрол и поддържане от ЕКУ - то на горивната смес, инжектори, помпа и т.н. като пример ще ти дам, че бензиновата ми турбо кола върви в момента на 1 бар налягане и дава 300 коня мощност, представи си какво е 1.2 налягане за един сгъстен двигател!
турбо лаг има при всички случаи, но тук говорим за милисекунди закъснение / лаг /. толкова пренебрежително малкият лаг се дължи на голямото стандартно работно налягане на турбото при дизеловите двигатели и съответното бързо пълнене. лагът се увеличва с увеличаването на обема на интеркулера и по - голям размер / сечение / на турбо пътищата. при теб обаче нито ти трябва голям кулер заради малката турбинка, нито широки пътища, така че не можеш да очакваш отрицателен ефект в този смисъл. а обратното - с намаляването на температурата на постъпващия в смукателя въздух се подобрява изгарянето на горивото, намалява "изпушването" и разхода на гориво!
относно налягането на турбото - 1.2 бара е доста голямо налягане и наистина по - голямо от това ще създаде доста затруднения - бутала, части, контрол и поддържане от ЕКУ - то на горивната смес, инжектори, помпа и т.н. като пример ще ти дам, че бензиновата ми турбо кола върви в момента на 1 бар налягане и дава 300 коня мощност, представи си какво е 1.2 налягане за един сгъстен двигател!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта