


Та сега колата работи като чист дизел, а върви като ТДИ.

Става въпрос за Голф 3 АФН.
mili 75 написа:Колега я поразклати да видиш какъв е хода на актуатора, да не би да се е зацапала геометрията.
the_tupan написа:mili 75 написа:Колега я поразклати да видиш какъв е хода на актуатора, да не би да се е зацапала геометрията.
Акутатора се движи без проблеми. Колата НЕ забива. Преди турбото се чуваше в момента на развъртане около 1200-1400 об. и много готин звук се получаваше в момента на смяна на по- горна предавка когато оборотите на турбото падат. Особено много свирукаше сутрин при студен мотор. Направо с кеф я карах на отворени прозорци. Освен да разглобя всичко наново и да видя дали ще има ефект.А пък и тук във форума няма единно мнение по въпроса дали турбото трябва да се чува или не.
joro^ написа:Пич карай си колата и не се вкарвай във филми, по-опасно е ако започнеш да не я усещаш, от това да не я чуваш.
mladeja написа:Днес пътувах извън града - голф3 ТДИ 90 покрай мен мина една четворка със същите инициали на задния капак ама турбото свиркаше много яко подминах го след малко после се оставих да ме мине и така докато се убедя, че свиренето на турбото е от него а не от мен - скороста бе около 90-100 - моето не чувах а неговото да при затворени прозорци и включен климатик.