Здравейте!
Някой знае ли дали има визуални разлики в гарнитурите на главата (оригинална, 1-ви, 2-ри и 3-ти ремонт) на 1.9 ТДИ моторите с роторна помпа. В смисъл може ли да се различи оригинална гарнитура от такава първи ремонт примерно само на око без да се налага да се разглабя нещо?
Гарнитура цилиндрова глава 1.9 ТДИ
- kgdim
- Мнения: 401
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 21:29
- Автомобил: MK4 Black ...
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Гарнитура цилиндрова глава 1.9 ТДИ
Разликата е в дебелината и се познаваха по едни дупчици маи от предната страна на гарнитурата
- batko_miro
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: CHGA 2010
- Местоположение: София
Re: Гарнитура цилиндрова глава 1.9 ТДИ
Точно, дебелината се обозначава с броя на дупките в единия от краищата н гарнитурата.
- kgdim
- Мнения: 401
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 21:29
- Автомобил: MK4 Black ...
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Гарнитура цилиндрова глава 1.9 ТДИ
тези дупки са
Re: Гарнитура цилиндрова глава 1.9 ТДИ
Значи доколкото разбирам една дупка значи 1-ви ремонт, две 2-ри и т.н.
А оригиналната гарнитура е без дупки така ли?
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
А оригиналната гарнитура е без дупки така ли?
- batko_miro
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: CHGA 2010
- Местоположение: София
Re: Гарнитура цилиндрова глава 1.9 ТДИ
Иди в някой магазин и попитай. Срещал съм при различни мотори различни обозначения. При някой стантартната гарнитура е без дупки и първи ремонт започва от една дупка, при други стандартната гарнитура е с една дупка и респективно първи ремонт започва от гарнитура с две. От каталог ще излезе при твоя мотор как е ![:да :да:](./images/smilies/th_up.gif)
![:да :да:](./images/smilies/th_up.gif)
Re: Гарнитура цилиндрова глава 1.9 ТДИ
Сега проверих как стоят нещата при мен.
На гарнитурата има една по- голяма елипсовидна дупка и други две по- малки и кръгли, разположени една до друга.
Това какво ще рече, че мотора е отварян два пъти?!
![:-80 maikomila](./images/smilies/maikomila.gif)
На гарнитурата има една по- голяма елипсовидна дупка и други две по- малки и кръгли, разположени една до друга.
Това какво ще рече, че мотора е отварян два пъти?!
![scared scare](./images/smilies/scare3.gif)
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
![:-80 maikomila](./images/smilies/maikomila.gif)
Re: Гарнитура цилиндрова глава 1.9 ТДИ
не означава това означава че буталата стърчат пове4е от блока и за това гарнитурата е с 2 дупки разстоянието от буталото да блока се измерва и така се определя каква гарнитура да се сложи от там се гласи горивната камера
- alexx
- Мнения: 1295
- Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
- Автомобил: SantaFe
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Гарнитура цилиндрова глава 1.9 ТДИ
the_tupan написа:ова какво ще рече, че мотора е отварян два пъти?!
не, означава че такава са имали и такава са сложили...
обикновено хората казват "давай каквото има", защото "спешно" се прави и се кара ...
- Legolas
- Мнения: 152
- Регистриран на: Чет 18 окт 2007 12:59
- Автомобил: GOLF 4 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София и провинцията
Re: Гарнитура цилиндрова глава 1.9 ТДИ
Моя съм го отварял два пъти за подмяна на всичко общо взето и сответно е с най-дебелата гарнитура с 3-те дупки, като тази от снимката по-горе
. Можеше и само 1 път да я отварям ама какво да правиш
калпави майстори се навъдили бол.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Гарнитура цилиндрова глава 1.9 ТДИ
Legolas написа:Моя съм го отварял два пъти за подмяна на всичко общо взето и сответно е с най-дебелата гарнитура с 3-те дупки, като тази от снимката по-горе. Можеше и само 1 път да я отварям ама какво да правиш
калпави майстори се навъдили бол.
Това,че е отварян три пъти не значи че трябва на всяко отваряне да се слага по-дебела гарнитура,може аи на едно отваряне да сложиш втора гарнитура-зависи колко е свалена главата.На моята кола свалихме оригиналната гарнитура и сложихме пак същата(нормална),защото главата се шлайфа 2 стотни.Сега какво излиза,че главата не е сваляна ли?
Re: Гарнитура цилиндрова глава 1.9 ТДИ
В такъв случай броя на дупките на гарнитурата не е непременно 100% сигурен индикатор за това колко пъти е сваляна главата, а със сигурност показва само колко е свалено от нея при шлайфането.
А какво означава по-голямата елипсовидна дупка (при мен е една) , която се намира встрани от другите две по- малки такива? Питам понеже преди малко се рових в нета и намерих гарнитура с три елипсовидни дупки и три от по- малките.![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Ето една с елипсовидни дупки:
и една без:
![:talk:](./images/smilies/talk.gif)
А какво означава по-голямата елипсовидна дупка (при мен е една) , която се намира встрани от другите две по- малки такива? Питам понеже преди малко се рових в нета и намерих гарнитура с три елипсовидни дупки и три от по- малките.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Ето една с елипсовидни дупки:
и една без:
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Гарнитура цилиндрова глава 1.9 ТДИ
Незнам какво означават елипсовидните и гръглита дупки,но като свалях моята глава и попитах каква гарнитура да взимам майстора(мой приятел) ми каза чакай първо да видим колко е свалена и тогава ще видим каква гарнитура да вземем и като взехме главата каза да ходя да си взема стандартна гарнитура,защото била само почистена 2 стотни и нямало смисъл да слагаме ремонтна гарнитура,а пак стандартната защото 2 стотни той не ги смятал за шлайфане на главата ,а само за почистване на остатъците от старата гарнитура
и затова пиша че не на всяко сваляне на главата се слага следваща гарнитура,а може и още на първото сваляне да се иде на трети ремонт недай си боже
![:Mr Green Fun](./images/smilies/Mr Green Fun.gif)
- Legolas
- Мнения: 152
- Регистриран на: Чет 18 окт 2007 12:59
- Автомобил: GOLF 4 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София и провинцията
Re: Гарнитура цилиндрова глава 1.9 ТДИ
red.devilll написа:Legolas написа:Моя съм го отварял два пъти за подмяна на всичко общо взето и сответно е с най-дебелата гарнитура с 3-те дупки, като тази от снимката по-горе. Можеше и само 1 път да я отварям ама какво да правиш
калпави майстори се навъдили бол.
Това,че е отварян три пъти не значи че трябва на всяко отваряне да се слага по-дебела гарнитура,може аи на едно отваряне да сложиш втора гарнитура-зависи колко е свалена главата.На моята кола свалихме оригиналната гарнитура и сложихме пак същата(нормална),защото главата се шлайфа 2 стотни.Сега какво излиза,че главата не е сваляна ли?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- bobi_diesel
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Гарнитура цилиндрова глава 1.9 ТДИ
Има и гарнитури с дупки и числа.При мен беше с три дупки и размера беше 1.61.На гарнитурата пишеше 61.Другия размер беше с 2 дупки и цифра 57,т.е. 1.57мм.С 1 дупка-54,т.е. 1.51мм дебелина.Говоря за оригиналната гарнитура и тези в магазина които гледах.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта