Проблем - колата / Голф 4/ влиза в авариен режим

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
blagi1972
Мнения: 207
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 19:56
Автомобил: GOLF 4
Двигател: ALH
Местоположение: София

Проблем - колата / Голф 4/ влиза в авариен режим

Мнениеот blagi1972 » Пет 13 яну 2012 19:18


Колеги,имам следния проблем с моята кола Голф 4,двигател АЛХ:когато вдигна скорост близка до 120 км. колата забива муцуна,защото влиза в авариен режим.Странно ми е от какво е,защото миналия месец е почистена турбината и колекторите.Сменен е актуатора с чисто нов-оригинален.Сменен е клапън Н75.Сменени са всички маркучи за управление на турбото.Правено е тест и не отчита никакви грешки.Сменени са и двата чипа за палене.Колата е с оригиналния си софтуер,не е чипосвана.Слагал съм за проба нов дебитомер,но резултата е същия.На какво може да се дължи това? :banghead:




Потребителски аватар
SCALE
Мнения: 145
Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Варна

Re: Проблем - колата / Голф 4/ влиза в авариен режим

Мнениеот SCALE » Пет 13 яну 2012 21:37


1. При събирането на почистеното турбо ако не се постави шайбата движеща лопатките в оригиналното положение , постоянно ще пренадува понеже задържа .
2. Лоста на актуатора ако не е регулиран може да пренадува пак.

Предпога се , че Н75 е изправен , също и вакумите вкл и маркучето към възд. филтър през който се разтоварва актуатора , респ. турбото.


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Проблем - колата / Голф 4/ влиза в авариен режим

Мнениеот nasko1978 » Съб 14 яну 2012 11:59


Катализатора още ли е на колата!?Направи логове в движение да се разбере от къде е проблема! :да:


Потребителски аватар
legaltk
Мнения: 90
Регистриран на: Пон 21 фев 2011 13:37
Автомобил: 1.9 TDI
Двигател: AXR
Местоположение: София

Re: Проблем - колата / Голф 4/ влиза в авариен режим

Мнениеот legaltk » Съб 14 яну 2012 12:54


Неотдавна имаше тема за едно малко черно-бяло клапанче (не е Н75), което държи вакуума. Не знам обаче дали случаят е точно такъв :?:
тук



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта