Здравейте колеги.
При мен като застудя се появи следният проблем.
Миналата зима колата беше ОК, но...
Имаше за смяна разпръсквачи - смених ги. Майстора ми пипа и дебита на гориво от винта с контрата намиращ се на ГНП-то и дългият винт с пружинка намиращ се зад ГНП-то. По този начин ми направи оборотите и ми каза, че ми е направил да гори по-малко. Дотук добре, но...
Ускорението на колата намаля, а когато захванаха студовете при първоначално палене при средни обороти се получава едно прекъсване ( като при неработещ цилиндър ) и като натисна педала на гаста оборотите се вдигат мн. бавно. Като позагрее всичко си идва на местото.
Предполагам, че проблема е в количеството нафта ( дебита) регулиращ се от винта на ГНП-то.
Дали това е истинската причина и ако увелича дебита на горивото, ще се качи ли много разхода на гориво.
Благодаря ви предварително.
п.п. Подгряването е ОК.
Проблем с паленето Голф 1.6 Дизел
- Stivi
- Мнения: 8368
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Добре де а като преди всичко си е било ОК само разпръсквачите са били за смяна за чий х.... са пипали и други неща та сега да се чудиш какво да ги правиш ? А най-лесното е да идеш пак при тоя "майстор" и да го питаш "...що така бе Миме..."
А за колегата с предния пост дето казва че може да е от дюзите-що ми се струва че дюза и разпръсквач е едно и също и щом са сменени не е от тях /освен ако не са били менте/ !

А за колегата с предния пост дето казва че може да е от дюзите-що ми се струва че дюза и разпръсквач е едно и също и щом са сменени не е от тях /освен ако не са били менте/ !
колега ,много ти е намален дебита на помпата,без нафта ще се магарясва тая кола;има един винт то4но до клапана на помпата развии контрагаиката(13мм)и леко развии регулировъ4ния винт така пускаш пове4е нафта,а като го завиваш спираш притока на нафта;развива се по малко и като форсираш трябва да изпуши леко 4ерно,а оборотите се регулират от ограни4ителя на реиката на помпата.ако мислиш 4е няма да се справиш пиши пак или търси друг маистор;процедурата е за 5-10 минути
- nikibol
- Мнения: 123
- Регистриран на: Чет 15 дек 2005 0:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Благодаря ти колега.
dariya написа:колега ,много ти е намален дебита на помпата,без нафта ще се магарясва тая кола;има един винт то4но до клапана на помпата развии контрагаиката(13мм)и леко развии регулировъ4ния винт така пускаш пове4е нафта,а като го завиваш спираш притока на нафта;развива се по малко и като форсираш трябва да изпуши леко 4ерно,а оборотите се регулират от ограни4ителя на реиката на помпата.ако мислиш 4е няма да се справиш пиши пак или търси друг маистор;процедурата е за 5-10 минути
Благодаря ти.
Направих споменатото от теб и... има голямо подобрение. Вървенето се пооправи, а и сутрин пали добре ( когато е на обогатител). Как ще е разхода - не знам, но в момента върви нормално.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 82 госта