Проблем с паленето Голф 1.6 Дизел

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
nikibol
Мнения: 123
Регистриран на: Чет 15 дек 2005 0:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Проблем с паленето Голф 1.6 Дизел

Мнениеот nikibol » Нед 05 ное 2006 0:29


Здравейте колеги.
При мен като застудя се появи следният проблем.
Миналата зима колата беше ОК, но...
Имаше за смяна разпръсквачи - смених ги. Майстора ми пипа и дебита на гориво от винта с контрата намиращ се на ГНП-то и дългият винт с пружинка намиращ се зад ГНП-то. По този начин ми направи оборотите и ми каза, че ми е направил да гори по-малко. Дотук добре, но...
Ускорението на колата намаля, а когато захванаха студовете при първоначално палене при средни обороти се получава едно прекъсване ( като при неработещ цилиндър ) и като натисна педала на гаста оборотите се вдигат мн. бавно. Като позагрее всичко си идва на местото.
Предполагам, че проблема е в количеството нафта ( дебита) регулиращ се от винта на ГНП-то.
Дали това е истинската причина и ако увелича дебита на горивото, ще се качи ли много разхода на гориво.
Благодаря ви предварително.
п.п. Подгряването е ОК.




Потребителски аватар
VW passat
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 22:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот VW passat » Пон 06 ное 2006 12:41


а може и подгревна свещ да е заминала щом бачка на 3 цилиндъра
кой майстор ти прави горивната помпа


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Нед 12 ное 2006 14:57


прегледай си дюзите,може и от това да е,ако имаш запушена дюза е възможно да прави така и като загрее да се оправя


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Нед 12 ное 2006 15:23


Добре де а като преди всичко си е било ОК само разпръсквачите са били за смяна за чий х.... са пипали и други неща та сега да се чудиш какво да ги правиш ? А най-лесното е да идеш пак при тоя "майстор" и да го питаш "...що така бе Миме..." :lol:
А за колегата с предния пост дето казва че може да е от дюзите-що ми се струва че дюза и разпръсквач е едно и също и щом са сменени не е от тях /освен ако не са били менте/ !


Потребителски аватар
dariya
Мнения: 26
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 14:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Paris

Мнениеот dariya » Нед 12 ное 2006 15:36


колега ,много ти е намален дебита на помпата,без нафта ще се магарясва тая кола;има един винт то4но до клапана на помпата развии контрагаиката(13мм)и леко развии регулировъ4ния винт така пускаш пове4е нафта,а като го завиваш спираш притока на нафта;развива се по малко и като форсираш трябва да изпуши леко 4ерно,а оборотите се регулират от ограни4ителя на реиката на помпата.ако мислиш 4е няма да се справиш пиши пак или търси друг маистор;процедурата е за 5-10 минути


Потребителски аватар
nikibol
Мнения: 123
Регистриран на: Чет 15 дек 2005 0:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Благодаря ти колега.

Мнениеот nikibol » Нед 12 ное 2006 17:13


dariya написа:колега ,много ти е намален дебита на помпата,без нафта ще се магарясва тая кола;има един винт то4но до клапана на помпата развии контрагаиката(13мм)и леко развии регулировъ4ния винт така пускаш пове4е нафта,а като го завиваш спираш притока на нафта;развива се по малко и като форсираш трябва да изпуши леко 4ерно,а оборотите се регулират от ограни4ителя на реиката на помпата.ако мислиш 4е няма да се справиш пиши пак или търси друг маистор;процедурата е за 5-10 минути

Благодаря ти.
Направих споменатото от теб и... има голямо подобрение. Вървенето се пооправи, а и сутрин пали добре ( когато е на обогатител). Как ще е разхода - не знам, но в момента върви нормално.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 82 госта