


голф 4 - след смяна на съединител тресе
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 10:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: velingrad
голф 4 - след смяна на съединител тресе
здравейте колеги, та по същество, след като смених съединитела на дизелов голф 4 ALH с демферен маховик, при палене се усеща едно леко претрисане, което изчезва след няколко секунди. Въпросното тресене се усеща само на студен мотор, като загрее при всяко следващо палене си е без проблем. Смених целия комплект съединител с маховик на "ZACHS" на много добра цена ми излезе всичко с труда, само въпросното претрисане не ми харесва. Въпроса ми е, нормално ли е това "явление" с претрисането на студен мотор?
- krasi_v
- Мнения: 74
- Регистриран на: Нед 22 яну 2012 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: крайните квартали
Re: след смяна на съединител
тампоните на мотора стегнахте ли ги след интервенцията?
- icemenn
- Мнения: 504
- Регистриран на: Съб 12 яну 2008 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: след смяна на съединител
моето мнение е че няма нищо общо със съединителя и маховика,има вероятност стартера да не е монтиран като хората...но защо като загрее пък да не го прави.
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 10:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: velingrad
Re: след смяна на съединител
днеска ходих до едно сервизче, разговарях с майсторите и те ми казаха, че при палене и гасене на колата трябва задължително да съм натиснал педала на съединитела, става въпрос само за коли с демпферен маховик. Според вас прави ли са тия момчета от сервиза или това е поредната майсторска измислица?
- H2O
- Мнения: 1160
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Field of Dreams
Re: голф 4 - след смяна на съединител тресе
Пробвай и ще ни кажеш.По принцип по добре е да се пали при натиснат съединител.Така освобождаваш ск.кутия от двигателя и не се натоварва стартера и прави запалването на мотора по леко.Според мен в твоя случай има нещо което не са направили като хората(майсторчетата)
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 10:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: velingrad
Re: голф 4 - след смяна на съединител тресе
нямам база за сравнение,то това претрисане може да си е нормално, ако имаше същия голф със същия мотор щях да го разбера веднага, ще започна да практикувам така паленето и гасенето и ще споделям мнение 

- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: голф 4 - след смяна на съединител тресе
Kолега не знам от какво ти притриса,но за коли с демферен маховик препоръчват да се натиска съеденителя и в двата случая.От опит мога да кажа,че с натиснат съеденител гасне меко.2.5ТДИ
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 10:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: velingrad
Re: голф 4 - след смяна на съединител тресе
точно това исках да разбера, значи не са толкова неуки колкото изгежда майсторите( някои де), благодаря за отговорите 

Re: голф 4 - след смяна на съединител тресе
Здравей те!Преди 10 000 км смених пален комплект съединител на колата gofl 4 arl.но от скоро нещо се тресе,яко тресене се усеща на свободна не движеща се кола.когато натисна съединителя спира да тресе,като загрее колата спира да тресе!МОЖЕЛИ ЗА 10 000 КМ ДА СЕ РАЗБИЕ МАХОВИКА?!?!?!?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта