Проблема е следния : смених си пистовия ремък на колата, но новия започна да шуми и самия звук на двигателя се промени. Имам съмнение, че обтяжната ролка е хлабава, защото ми се струва, че играе. Въпросът е, ако е от ролката дали трябва да се сменя изцяло или изобщо какъв е начина да се оправи проблема.
Предварително благодаря за помощта!



Голф 3 1993г. 1,9D - пистов ремък
- samo_pechka
- Мнения: 8984
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 3 1993г. 1,9D - пистов ремък
Писали сме доста, за тези проблеми , във форума ни . Погледни си задължително как е демферната шайба на кол.вал. Нашите каляски страдат от този проблем . Или почва да "мята" , или гумата вътре в демфера се опича от старост и не поема пулсациите на мотора , като в най-лошия случай- се отлепва чак гумата в него и "превърта" в джилезото и свири кат' на лабав ремък
.Често признак за опечен демфер е подскачането на обтяжната ролка на алтернатора ( ако я има) на ниски обороти или се износва за отрицателно време каиша на динамото ( ако не е с обт.ролка),нищо ,че не "мята" демфера приимерно в случая 
Има начин-поне аз така си реших окончателно този проблем.При мен демфера не мята и грам , но си е опечен.Видях тази тема viewtopic.php?f=24&t=149629 и край с драмите
мотора мърка
и обтегача ще надживее колата 


Има начин-поне аз така си реших окончателно този проблем.При мен демфера не мята и грам , но си е опечен.Видях тази тема viewtopic.php?f=24&t=149629 и край с драмите



-
- Мнения: 52
- Регистриран на: Нед 21 окт 2007 22:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 3 1993г. 1,9D - пистов ремък
Проблема най-вероятно е в ролката на алтернатора. Сега съм решил да си взема такъв генератор от моргата и ако ролката е здрава да сменя само нея, понеже знам как става и ми се струва по-лесния вариант. Не знам обаче като търся алтернатора дали трябва да отговарят само амперите или и един номер, който е на него. Става въпрос за номера под марката (моя е 0 123 320 038). Не знам какво значат тези цифри и дали имат значение за това какъв вид е ролката?
- samo_pechka
- Мнения: 8984
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 3 1993г. 1,9D - пистов ремък
То там е работата, че ролката на алтернатора, при теб ,на 99.9 % не е фрайлауфна! Така, че тя си е "наред", в смисъл ,че дори да си купиш същата ,каквато е на колата ти- няма да има ефект, просто си е от плътно джилезо ! Ако си погледнал темата- слага се фрайлауфна от др.модели на ФВ , но пасващи на твоя алтернатор.
Поогледа ли как е демферната шайба на кол.вал?
Поогледа ли как е демферната шайба на кол.вал?
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: Нед 21 окт 2007 22:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 3 1993г. 1,9D - пистов ремък
samo_pechka написа:То там е работата, че ролката на алтернатора, при теб ,на 99.9 % не е фрайлауфна! Така, че тя си е "наред", в смисъл ,че дори да си купиш същата ,каквато е на колата ти- няма да има ефект, просто си е от плътно джилезо ! Ако си погледнал темата- слага се фрайлауфна от др.модели на ФВ , но пасващи на твоя алтернатор.
Поогледа ли как е демферната шайба на кол.вал?
Ролката на алтернатора ми е инерционна, каквато е показана в темата. Проверих я и не не приплъзва, така че тя е виновника. Обаче ми е трудно да намеря същата инерционна, освен това е по-скъпа и тук искам да попитам, дали не мога да я сменя с нормална - същия размер. Има ли значение и ще се отрази ли на нещо?
- samo_pechka
- Мнения: 8984
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 3 1993г. 1,9D - пистов ремък
Щом е фрайлауфна ( м/у другото- мн е рядко срещано при този мотор) и си сигурен че е блокирала - смени я с такава ! Не слагай плътна,ще се влоши работата ( то тя в момента е такава при теб- блокирала/плътна
) явно е имало защо да са сложили спец. при теб такава .
В темата, постната от мен по-горе, се обсъдиха достатъчно ясно преимуществата, на фрайл.ролка ! Оттам насетне, сам си отговори и прецени, каква ще си сложиш .

В темата, постната от мен по-горе, се обсъдиха достатъчно ясно преимуществата, на фрайл.ролка ! Оттам насетне, сам си отговори и прецени, каква ще си сложиш .
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Нед 06 яну 2013 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Голф 3 1993г. 1,9D - пистов ремък
Здравейте колеги.Нека и аз се намеся малко.Относно вибрациите на пистовия ремък аз съм един от късметлиите ,защото просто нямам обтяжна ролка.
Моят ремък се обтяга от динамото.Просто си намерете такъв прост механизъм и проблемите ви тутакси ще се решат веднъж и за винаги.А относно колегите които се съмняват,че ролката на динамото им създава вибрации просто да си махнат аксесоарния ремък,да запалят за малко двигатела и да видят дали има промяна във вибрациите.

- samo_pechka
- Мнения: 8984
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 3 1993г. 1,9D - пистов ремък
Водния дух написа:..Относно вибрациите на пистовия ремък аз съм един от късметлиите ,защото просто нямам обтяжна ролка.Моят ремък се обтяга от динамото.Просто си намерете такъв прост механизъм и проблемите ви тутакси ще се решат веднъж и за винаги.....
Тъй ли


-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Нед 06 яну 2013 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Голф 3 1993г. 1,9D - пистов ремък
samo_pechka написа:Водния дух написа:..Относно вибрациите на пистовия ремък аз съм един от късметлиите ,защото просто нямам обтяжна ролка.Моят ремък се обтяга от динамото.Просто си намерете такъв прост механизъм и проблемите ви тутакси ще се решат веднъж и за винаги.....
Тъй литова е валидно само ,ако демфера на кол.вал е в чудесно "здраве" инак...ще се купуват каиши всеки месец
Аз когато купих Вентото което е с ААZ мотор доста почетох във форума.Отидох при моя майстор за смяна на консумативите-ремъци,ролки,филтри.Поисках да ми покаже килър шайбата.Когато махна всички ремъци той разкачи демпфера от запчатката и провери колко е стегнат гадния болт.Провери също дали има там някакви луфтове.Каза ми че няма проблем за сега.Всичко е наред.После сложи демпфера и беляза с маркер двете половини.Там също всичко си беше наред.След това ми каза,че съм от малкото късметлии с "простия обтяжен механизъм" и там нямам вече 2 години никакви проблеми.Появиха ми се вибрации след като смених 2 тампона на мотора,понеже са от евтините.За опит махнах пистовия ремък за да не се товари демфера и да не се върти динамото.Вибрациите са си абсолютно същите.


- samo_pechka
- Мнения: 8984
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 3 1993г. 1,9D - пистов ремък
Въпроса е да си доволен, аз не бях и си купих от другата планка с обтягане тип "бастунка" ,друг алтернатор ( пък и сменях тогава алтернатор-120 А , а те доколкото знам,нямат от първия вид) ,фрайлауфна ролка и....само газ
. При мен се износваха интензивно ремъци и..разбрах след третия ремък къде е заровено кучето
и докато се чудех как да я оправя ( в смисъл - да купя оригинален демфер или "реплика"
) ,видях темата за фрайлауфната ролка на Добромирски
.Присветна ми и на третия ден бях с такава , е край вече в с проблемите
Докато демфера поема пулсациите на ниски обороти- няма проблем и с двата вида обтягане, но поопече ли се
....





Докато демфера поема пулсациите на ниски обороти- няма проблем и с двата вида обтягане, но поопече ли се

-
- Мнения: 52
- Регистриран на: Нед 21 окт 2007 22:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 3 1993г. 1,9D - пистов ремък
Благодаря много за помощта! Сложих си пак фрайлауфна ролка и вибрациите намаляха и двигателя вече си работи както трябва 

-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Нед 06 яну 2013 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Голф 3 1993г. 1,9D - пистов ремък
Аз да питам знаещите. Каква марка тампони да купя за да ми затихнат вибрациите,понеже сьм сигурен че е от тях.става въпрос за мотора. 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта