1Y тракане при отпускане на газта или при

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
jerryes
Мнения: 17
Регистриран на: Чет 13 окт 2011 20:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London

1Y тракане при отпускане на газта или при

Мнениеот jerryes » Пон 09 яну 2012 21:33


Здравейте, колеги и за много години!Колата е Голф 3 1Y и отскоро започна да се чува леко тракане когато рязко отпусна педала на газта.Същото го има и когато примерно ако съм на дадена скорост и оборотите паднат без да сменям на по-ниска,подам газ.Звучи като клапан,но проблема го има само когато колата е на скорост.На свободна мотора си работи гладко и изчистено на всички обороти и поради тази причина не мога просто да отворя капака и да чуя от къде точно идва тракането.Някакви идеи?




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8982
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: 1Y тракане при отпускане на газта или при

Мнениеот samo_pechka » Пон 09 яну 2012 22:05


Шантаво предположение....да не би вътрешно каре(към скор.кутия) да прави магариите....на по-високи обороти да се"губи" тракането ..не знам,нека колегите и те да споделят..


Потребителски аватар
batko_miro
Мнения: 1636
Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
Автомобил: VW Golf
Двигател: CHGA 2010
Местоположение: София

Re: 1Y тракане при отпускане на газта или при

Мнениеот batko_miro » Пон 09 яну 2012 22:20


Чува ли се при леко потегляне на полусъединител?


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1904
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: 1Y тракане при отпускане на газта или при

Мнениеот 110afn » Пон 09 яну 2012 22:27


samo_pechka написа:Шантаво предположение....да не би вътрешно каре(към скор.кутия) да прави магариите....на по-високи обороти да се"губи" тракането ..не знам,нека колегите и те да споделят..

Въобще не ти е шантаво предположението. Според симптомите май е точно вътрешно каре


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: 1Y тракане при отпускане на газта или при

Мнениеот emo-gar » Пон 09 яну 2012 22:45


Да,има резон в предположението,при мен при отпусната газ и някаква скорост се усеща като "ромолене",доста слабичко за сега.Обяснявам го с луфт в карета и при ниски обороти "поемат" пулсацията на дизела.Като има напън -ускорение/забавяне -се губи,също и на неутрална


Потребителски аватар
nebeto
Мнения: 988
Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
Двигател: AFN 1996
Местоположение: Варна

Re: 1Y тракане при отпускане на газта или при

Мнениеот nebeto » Вто 10 яну 2012 0:30


и аз залагам на каретата но незнам дали вътрешни или външни,чува ли се нещо при потегляня при напълно на ляво или на дчсно волан.


Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: 1Y тракане при отпускане на газта или при

Мнениеот ShoGo_GTI » Вто 10 яну 2012 0:38


момчета точно вътрешно каре си е :) вече 1 път съм сменял когато бях 1Y сега с ААZ-a май пак съм тръгнал натам ама се правя, че не го чувам докато не спре mhihi

ПП: сила неземна е тоя 1Y цели 64 коня върви та си не трае каретата mhihi mhihi mhihi :beer


jerryes
Мнения: 17
Регистриран на: Чет 13 окт 2011 20:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London

Re: 1Y тракане при отпускане на газта или при

Мнениеот jerryes » Вто 10 яну 2012 14:44


nebeto написа:и аз залагам на каретата но незнам дали вътрешни или външни,чува ли се нещо при потегляня при напълно на ляво или на дчсно волан.

Не, при потегляне на пълно навит волан и направо, не се чува нищо. Дори не е постоянно тракането, ту го има, ту го няма.. :?
Това верно ли от карето може да е? Не съм много запознат, но си мислех че при износено каре се чува тропане еднократно при зацепване на полуоската когато пуснеш съединителя или когато при движение на скорост с отпусната газ-подадеш рязко газ,поне така ми правеше преди много години на опела :bishop . Каква е логиката при ускорение и под напрежение карето да трака като клапан? Не споря, просто разсъждавам че ми е интересно,някой по запознат да обясни ако може!
До колко мога да карам така,това довежда ли до други проблеми, може ли карето само да се смени или цялата полуоска е капсулована? Лесно ли се сменя, в смисъл като гледам не е на много достъпно място, какво се разкача за да се смени?


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8982
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: 1Y тракане при отпускане на газта или при

Мнениеот samo_pechka » Вто 10 яну 2012 15:08


Ако е външно каре, се определя кое е при завиване пълен ляв или пълен десен.Между другото когато завиваш пълен ляв или десен при вътрешните карета може да "изчезне" притракването за момент ,дължи се на факта ,че при яко завиване полуоските "издърпват" или съответно "намъкват" вътрешната част на карето(забележете говорим сега само за вътрешните карета) и се променят местата дето "лагеруват" сачмите и оттам "утихва" за момент и след това като "изправиш" волана-пак почва(защото си е направило "место") А инак ..не е кой знае колко трудна смяната,но изисква инструмент и време(около час за опитен ) и изисква подемник или канал.Хубаво е да се смени и маншона на карето (така и така е отворено).Карето е отделен елемент ,сменя се само то.


Потребителски аватар
vladko1001
Мнения: 305
Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: 1Y тракане при отпускане на газта или при

Мнениеот vladko1001 » Чет 12 яну 2012 19:28


само да спомена,че маншоните на външните карета са пластмасови,а не гумени и са по 25 кинта парчето и много гадно изхвърлят граф. смазка през една почти незабележима пукнатинка...не е като при гумения маншон - да се скъса и оцапа всичко наоколо... :beer


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8982
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: 1Y тракане при отпускане на газта или при

Мнениеот samo_pechka » Чет 12 яну 2012 19:36


vladko1001 написа:само да спомена,че маншоните на външните карета са пластмасови,а не гумени и са по 25 кинта парчето и много гадно изхвърлят граф. смазка през една почти незабележима пукнатинка...не е като при гумения маншон - да се скъса и оцапа всичко наоколо... :beer

Ти ме уби колега ,че отде си си купил пластмасови...аз сума маншони съм сменял,ама пластмасови...не съм виждал!!


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1904
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: 1Y тракане при отпускане на газта или при

Мнениеот 110afn » Чет 12 яну 2012 20:00


Ами то на vladko1001 колата върви само направо, от какъв зор са му гумени маншони. Понеже получават пукнатини и изхвърлят графитната смазка, ще пускат скоро ламаринени и то от неръждавейка. :обичам ви


Потребителски аватар
vladko1001
Мнения: 305
Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: 1Y тракане при отпускане на газта или при

Мнениеот vladko1001 » Чет 12 яну 2012 20:33


оригиналните маншони на сеат кордоба 1,9 - 1Y са точно "пластмасови" ,както питат повечето от търговците на резервн. авточасти - какви маншони търсите? ...гумени или пластамасови :Mr Green Fun ...разбира се че "пластмасовия" маншон е изработен от по-твърдотелен маслоустойчив ТЕРМОПЛАСТ и няма нищо общо с обикновенната пластмаса...който не знае да пита утре в най-близкия магазин :beer

колегите изказали се по-горе да избягват да си купуват ГУМЕНИ маншони по пет лева парчето...след време ше разберат защо :beer

ето цитат от AUTODATA : оригинално сложените маншони от термопласт са вечни :bishop...като изкл. дупки и неравн. по пътя тук в БГ....колегата с пе4ката да вземе да смени един маншон от термопласт,но ще му трябва един спец. инструмент за тази цел :beer


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8982
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: 1Y тракане при отпускане на газта или при

Мнениеот samo_pechka » Пет 13 яну 2012 21:42


vladko1001 написа:само да спомена,че маншоните на външните карета са пластмасови,а не гумени и са по 25 кинта парчето и много гадно изхвърлят граф. смазка през една почти незабележима пукнатинка...... :beer

vladko1001 написа:
ето цитат от AUTODATA : оригинално сложените маншони от термопласт са вечни :bishop... :beer
Много противоречия колега...един път са "вечни" ..после са с "пукнатини"
vladko1001 написа: .. колегата с пе4ката да вземе да смени един маншон от термопласт,но ще му трябва един спец. инструмент за тази цел :beer
Дай да видим за какъв инструмент иде реч ...любопитен съм.. :beer


ivo1_r
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: 1Y тракане при отпускане на газта или при

Мнениеот ivo1_r » Пет 13 яну 2012 23:15


:beer
vladko1001 написа:оригиналните маншони на сеат кордоба 1,9 - 1Y са точно "пластмасови" ,както питат повечето от търговците на резервн. авточасти - какви маншони търсите? ...гумени или пластамасови :Mr Green Fun ...разбира се че "пластмасовия" маншон е изработен от по-твърдотелен маслоустойчив ТЕРМОПЛАСТ и няма нищо общо с обикновенната пластмаса...който не знае да пита утре в най-близкия магазин :beer

колегите изказали се по-горе да избягват да си купуват ГУМЕНИ маншони по пет лева парчето...след време ше разберат защо :beer

ето цитат от AUTODATA : оригинално сложените маншони от термопласт са вечни :bishop...като изкл. дупки и неравн. по пътя тук в БГ....колегата с пе4ката да вземе да смени един маншон от термопласт,но ще му трябва един спец. инструмент за тази цел :beer
колегата искаше да каже че са по издържливи и е прав :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта