


1Y тракане при отпускане на газта или при
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Чет 13 окт 2011 20:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: London
1Y тракане при отпускане на газта или при
Здравейте, колеги и за много години!Колата е Голф 3 1Y и отскоро започна да се чува леко тракане когато рязко отпусна педала на газта.Същото го има и когато примерно ако съм на дадена скорост и оборотите паднат без да сменям на по-ниска,подам газ.Звучи като клапан,но проблема го има само когато колата е на скорост.На свободна мотора си работи гладко и изчистено на всички обороти и поради тази причина не мога просто да отворя капака и да чуя от къде точно идва тракането.Някакви идеи?
- samo_pechka
- Мнения: 8982
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 1Y тракане при отпускане на газта или при
Шантаво предположение....да не би вътрешно каре(към скор.кутия) да прави магариите....на по-високи обороти да се"губи" тракането ..не знам,нека колегите и те да споделят..
- batko_miro
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: CHGA 2010
- Местоположение: София
Re: 1Y тракане при отпускане на газта или при
Чува ли се при леко потегляне на полусъединител?
- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: 1Y тракане при отпускане на газта или при
samo_pechka написа:Шантаво предположение....да не би вътрешно каре(към скор.кутия) да прави магариите....на по-високи обороти да се"губи" тракането ..не знам,нека колегите и те да споделят..
Въобще не ти е шантаво предположението. Според симптомите май е точно вътрешно каре
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: 1Y тракане при отпускане на газта или при
Да,има резон в предположението,при мен при отпусната газ и някаква скорост се усеща като "ромолене",доста слабичко за сега.Обяснявам го с луфт в карета и при ниски обороти "поемат" пулсацията на дизела.Като има напън -ускорение/забавяне -се губи,също и на неутрална
- nebeto
- Мнения: 988
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
- Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Варна
Re: 1Y тракане при отпускане на газта или при
и аз залагам на каретата но незнам дали вътрешни или външни,чува ли се нещо при потегляня при напълно на ляво или на дчсно волан.
- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: 1Y тракане при отпускане на газта или при
момчета точно вътрешно каре си е
вече 1 път съм сменял когато бях 1Y сега с ААZ-a май пак съм тръгнал натам ама се правя, че не го чувам докато не спре 
ПП: сила неземна е тоя 1Y цели 64 коня върви та си не трае каретата



ПП: сила неземна е тоя 1Y цели 64 коня върви та си не трае каретата




-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Чет 13 окт 2011 20:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: London
Re: 1Y тракане при отпускане на газта или при
nebeto написа:и аз залагам на каретата но незнам дали вътрешни или външни,чува ли се нещо при потегляня при напълно на ляво или на дчсно волан.
Не, при потегляне на пълно навит волан и направо, не се чува нищо. Дори не е постоянно тракането, ту го има, ту го няма..

Това верно ли от карето може да е? Не съм много запознат, но си мислех че при износено каре се чува тропане еднократно при зацепване на полуоската когато пуснеш съединителя или когато при движение на скорост с отпусната газ-подадеш рязко газ,поне така ми правеше преди много години на опела

До колко мога да карам така,това довежда ли до други проблеми, може ли карето само да се смени или цялата полуоска е капсулована? Лесно ли се сменя, в смисъл като гледам не е на много достъпно място, какво се разкача за да се смени?
- samo_pechka
- Мнения: 8982
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 1Y тракане при отпускане на газта или при
Ако е външно каре, се определя кое е при завиване пълен ляв или пълен десен.Между другото когато завиваш пълен ляв или десен при вътрешните карета може да "изчезне" притракването за момент ,дължи се на факта ,че при яко завиване полуоските "издърпват" или съответно "намъкват" вътрешната част на карето(забележете говорим сега само за вътрешните карета) и се променят местата дето "лагеруват" сачмите и оттам "утихва" за момент и след това като "изправиш" волана-пак почва(защото си е направило "место") А инак ..не е кой знае колко трудна смяната,но изисква инструмент и време(около час за опитен ) и изисква подемник или канал.Хубаво е да се смени и маншона на карето (така и така е отворено).Карето е отделен елемент ,сменя се само то.
- vladko1001
- Мнения: 305
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: 1Y тракане при отпускане на газта или при
само да спомена,че маншоните на външните карета са пластмасови,а не гумени и са по 25 кинта парчето и много гадно изхвърлят граф. смазка през една почти незабележима пукнатинка...не е като при гумения маншон - да се скъса и оцапа всичко наоколо... 

- samo_pechka
- Мнения: 8982
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 1Y тракане при отпускане на газта или при
vladko1001 написа:само да спомена,че маншоните на външните карета са пластмасови,а не гумени и са по 25 кинта парчето и много гадно изхвърлят граф. смазка през една почти незабележима пукнатинка...не е като при гумения маншон - да се скъса и оцапа всичко наоколо...
Ти ме уби колега ,че отде си си купил пластмасови...аз сума маншони съм сменял,ама пластмасови...не съм виждал!!
- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: 1Y тракане при отпускане на газта или при
Ами то на vladko1001 колата върви само направо, от какъв зор са му гумени маншони. Понеже получават пукнатини и изхвърлят графитната смазка, ще пускат скоро ламаринени и то от неръждавейка. 

- vladko1001
- Мнения: 305
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: 1Y тракане при отпускане на газта или при
оригиналните маншони на сеат кордоба 1,9 - 1Y са точно "пластмасови" ,както питат повечето от търговците на резервн. авточасти - какви маншони търсите? ...гумени или пластамасови
...разбира се че "пластмасовия" маншон е изработен от по-твърдотелен маслоустойчив ТЕРМОПЛАСТ и няма нищо общо с обикновенната пластмаса...който не знае да пита утре в най-близкия магазин 
колегите изказали се по-горе да избягват да си купуват ГУМЕНИ маншони по пет лева парчето...след време ше разберат защо
ето цитат от AUTODATA : оригинално сложените маншони от термопласт са вечни
...като изкл. дупки и неравн. по пътя тук в БГ....колегата с пе4ката да вземе да смени един маншон от термопласт,но ще му трябва един спец. инструмент за тази цел 


колегите изказали се по-горе да избягват да си купуват ГУМЕНИ маншони по пет лева парчето...след време ше разберат защо

ето цитат от AUTODATA : оригинално сложените маншони от термопласт са вечни


- samo_pechka
- Мнения: 8982
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 1Y тракане при отпускане на газта или при
vladko1001 написа:само да спомена,че маншоните на външните карета са пластмасови,а не гумени и са по 25 кинта парчето и много гадно изхвърлят граф. смазка през една почти незабележима пукнатинка......
Много противоречия колега...един път са "вечни" ..после са с "пукнатини"vladko1001 написа:
ето цитат от AUTODATA : оригинално сложените маншони от термопласт са вечни...
Дай да видим за какъв инструмент иде реч ...любопитен съм..vladko1001 написа: .. колегата с пе4ката да вземе да смени един маншон от термопласт,но ще му трябва един спец. инструмент за тази цел

Re: 1Y тракане при отпускане на газта или при

колегата искаше да каже че са по издържливи и е правvladko1001 написа:оригиналните маншони на сеат кордоба 1,9 - 1Y са точно "пластмасови" ,както питат повечето от търговците на резервн. авточасти - какви маншони търсите? ...гумени или пластамасови...разбира се че "пластмасовия" маншон е изработен от по-твърдотелен маслоустойчив ТЕРМОПЛАСТ и няма нищо общо с обикновенната пластмаса...който не знае да пита утре в най-близкия магазин
колегите изказали се по-горе да избягват да си купуват ГУМЕНИ маншони по пет лева парчето...след време ше разберат защо
ето цитат от AUTODATA : оригинално сложените маншони от термопласт са вечни...като изкл. дупки и неравн. по пътя тук в БГ....колегата с пе4ката да вземе да смени един маншон от термопласт,но ще му трябва един спец. инструмент за тази цел

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта