1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
IVELINN
Мнения: 122
Регистриран на: Нед 21 окт 2007 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот IVELINN » Съб 06 мар 2021 17:13


Какво трябва да сменя зада не тресе ,и пак да е направя на 3млг




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8377
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот samo_pechka » Съб 06 мар 2021 21:03


Не знам какво си се заловил за тия мг на празен ход. Трябва се докара да не тресе и въпреки всичко под 3.5 не е много удачно. Всяка кола си е индивидуална . Виж там някой да ти види центровка, процентите на авансатора на напълно загряла кола и гориво ( променя се в определени граници ) . Да ти види дали клапана за корпусното налягане не е изскочил . Послушай или направо виж Зиното примерно или някой запознат . Да ти я нагласи. Накрая един лог да се види всичко как е .
Аз имам две коли с напълно еднакви мотори. Нагласял съм ги напълно еднакво и пак има разлики в поведението м/у тях. Не всичко опира до цифри по компа.
Виждал съм на 2.6 мгл не тресе, виждал съм на 3.5 -тресе. Това на различни коли с еднакви мотори. Моите и двете са над 4 ( АФН )


Потребителски аватар
IVELINN
Мнения: 122
Регистриран на: Нед 21 окт 2007 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот IVELINN » Нед 07 мар 2021 5:30


Защото е sdi 64кс и на 3млг върви по добре , клапана не е излязъл смених му о-пръстените .


Потребителски аватар
IVELINN
Мнения: 122
Регистриран на: Нед 21 окт 2007 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот IVELINN » Сря 10 мар 2021 12:48


Колко трябва да показва, във втората и третата колона, на четвърти канал за 1.9SDI


OkObOkO
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 05 фев 2009 18:51
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот OkObOkO » Пет 16 апр 2021 17:51


Здравейте, каква може да е причината колата да изгуби центровка. Светна ESP -то в резултат на грешката в двигателния модул. Центровка беше избягала много на предварение, коригирах я, качвам снимки на какво положение я оставям. И след няколко километра пак изгубва центровка. Трита болта 13мм на помпата ги стягам на 25 Nm с динамометричен ключ, на толкова ги стягах и преди. Не ми се виждат да са разхлабени. А и имам спомен, че толкова трябва да са стегнати, да не греша? Има ли друг фактор освен трита болта, които могат да доведат до този ефект?
Извинявам се за снимките, но са голям размер и ги качвам като скрийн шот
Прикачени файлове
Screenshot_2021-04-16-18-43-14-815_com.miui.gallery.jpg
Screenshot_2021-04-16-18-42-06-697_com.miui.gallery.jpg
Screenshot_2021-04-16-18-41-58-427_com.miui.gallery.jpg


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7651
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот goppa » Пет 16 апр 2021 18:29


Направи лог в движение на канал 4!
На графиката изглежда добре. Но в 4ти канал дава голямо предварение. Възможно е да е затлачена мрежичката на авансаторния клапан или да е задрало буталото на авансатора.
Може да направиш и тест на авансатора с vcds. Отиваш в output tests и даваш start на първия тест. Започва през 2 -3 секунди да сменя аванса от максимум до минимум. И така продължава около 30 секунди. За това бързо излизаш от тестовете и отиваш на канал 4 да гледаш как се изменя аванса. Трябва да се движи между 0 и 17 градуса


OkObOkO
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 05 фев 2009 18:51
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот OkObOkO » Нед 18 апр 2021 12:32


Здравей,
Днес успях да направя лог на 4 канал. С няколко минутна продължителност е. Запалих колата студена, и след няколко минути из квартала наби грешката за ЕСП и спрях лога.
Отделно като затопли на около 70 градуса пуснах теста за авансатора и градусите се движиха от 0 до 15-16. Рестартирах двигателя и го пуснах втори път, като се вдигнаха на няколко пъти до 18.5.
Качвам снимки как изглежда центровка след като загря на 80 градуса - направо си супер, но след като излезнах от графиката и се върна пак на каналите градусите бяха пак избягали и на графиката тайминга бягаше отново на предварение 80-90 и шаваше.
Помпата я свалях преди около 10на хил.км. понеже протече силно. Сменени бяха всички уплътнения и беше стендована.

Едит - нещо не ми разрешава да кача файл. Ще пробвам по-късно да ги добавя.
Едит 2 - качиха се файловете.
Прикачени файлове
LOG-01-004-_011220.xls
(92.5 KиБ) Свален 70 пъти
pic1_011043.jpg
pic1_011043.jpg (97.43 KиБ) Видяна 2102 пъти
pic2_011134.jpg


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7651
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот goppa » Нед 18 апр 2021 15:57


Не се следват искано и реално предварение. Предполагам, че има замърсяване в помпата в резултат на което или е задръстена цедката на електроклапана или задържа буталото на авансатора.


OkObOkO
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 05 фев 2009 18:51
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот OkObOkO » Нед 18 апр 2021 16:24


На място май нямам много варианти и трябва да се сваля и носи на Дизел сервиз ?
След 10хил км. от ревизия да е на това положение, да не стане да е тотал щета и да търся друга помпа :bishop


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7651
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот goppa » Нед 18 апр 2021 20:45


За съжаление задирането на авансатора почти винаги идва след ревизия.


hasanov92
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 31 яну 2021 11:00
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот hasanov92 » Нед 16 яну 2022 12:52


Здравейте колеги, можете ли да дадете мнение как е моята центровка на помпата ASV мотор. Колата върви долу горе добре и не забива но ми е мудна спрямо други 110-ки.
Прикачени файлове
received_324178726380882.jpeg
received_324178726380882.jpeg (54.33 KиБ) Видяна 1573 пъти
received_1072594709964079.jpeg
received_1072594709964079.jpeg (75.05 KиБ) Видяна 1573 пъти


Zinoto
Мнения: 1873
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Zinoto » Нед 16 яну 2022 21:45


Много е напред, дай на синята линия или една идея над нея. Провери дебитомера и турбопътищата, а също и дали не е разбутана настройката на турбината. Може да провериш и вакуума как е, дали изтегля лостчето на геометрията докрай.


hasanov92
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 31 яну 2021 11:00
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот hasanov92 » Сря 19 яну 2022 13:13


След няколко опита успях да докарам центровката в това положение, според вас да я оставям ли в това положение? а също така горивото е в много ниски стойности по това, което чета в темата.Какво трябва да направя в моя случай да ги вдигна mg.
Прикачени файлове
received_469499861375387.jpeg
received_469499861375387.jpeg (45.71 KиБ) Видяна 1373 пъти
received_2013521702154476.jpeg
received_2013521702154476.jpeg (54.49 KиБ) Видяна 1373 пъти


Потребителски аватар
abfinfrontofme
Мнения: 70
Регистриран на: Съб 27 окт 2018 15:04
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот abfinfrontofme » Съб 26 фев 2022 16:04


Здравейте, преди 2 дни си купих едно 1.9tdi в A3, не мисля, че има значение модела на автомобила. Предварително се извинявам, но съм нов около около тия тди-ки, и на хората който им е омръзнало да обясняват :mhihi
Колата ми се струва мудна за 110 коня(AHF мотор-а,99г). Предгледах темата и разбрах долу-горе какво да снимам за помощ :icon_lol
Та, моля хората да си дадат мнението какво да правя.
Снимка на measuring blocks:
1,4 и 11 канал съм снимал.
IMG_0490.jpg

Това е от tdi timing.
IMG_0491.jpg

И съответно получавам тези две грешки.
IMG_0479.jpg

Моля, за съвети и напътствия.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4244
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот tdi fen » Съб 26 фев 2022 16:22


трябва да я върнеш малко между зелената и синята черта



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 184 госта