1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Sstefaan84
Мнения: 410
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Sstefaan84 » Сря 23 сеп 2020 14:14


Моята цедка беше с фини метални стружки, които с добавка не биха се оправили.
Свали авансатора и виж за какво иде реч.
И по добре направи един лог файл в движение да се види как се движи аванса.




Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1544
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот mafiota » Сря 23 сеп 2020 16:36


Ще направя лог, при теб колега цедката (клапана) без демонтаж на помпата ли я ревизира?


Sstefaan84
Мнения: 410
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Sstefaan84 » Сря 23 сеп 2020 18:19


mafiota написа:Ще направя лог, при теб колега цедката (клапана) без демонтаж на помпата ли я ревизира?

Аз си взех друга помпа, и я смених.
А тази която свалих вече на земята и свалих авансатора.
Но при мен таиминга беше яко висок,на моменти се оправя на моменти скача яко в аванс, колата ставаше шумна и забиваше грешка.
Проблема беше гнп-то, цедката беше цялата в стружки.


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Водния дух1 » Сря 23 сеп 2020 18:55


Дай някой лев да ти разглобят помпата,да я почистят ,да сменят всички уплътнения ,да я центроват-после да нямаш проблеми.


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1544
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот mafiota » Сря 23 сеп 2020 19:38


Парите не са проблем да ги дам, просто се притеснявам да не ги дам на вятъра .....


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8389
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот samo_pechka » Сря 23 сеп 2020 20:54


Има ли стружки, забрави за добавки, вече е късно. То отделно, че и помпата ще е за кофата тогава ( най-вероятно )
Намираш някой наясно с ГНП , събаря я и я прави ( стига да става рабира се )


Zinoto
Мнения: 1873
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Zinoto » Чет 24 сеп 2020 3:17


Тези помпи по моргите ги има все още и са към 80 - 100 лева. Само уплътнения може да се сменят, друго не си струва да се прави.


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1544
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот mafiota » Пет 11 дек 2020 23:04


radotom написа:..............
............
Все пак, лично бих се пробвал с тази:
https://fanshop.vwclub.bg/bardahl-diese ... 11-bar5492
Не само защото е от Клубния магазин и знам произхода на стоката, а защото все пак Bardahl са си с някакво реноме. :c020


Реших да пробвам Restorer 11 на Бардал. След около 200км. градско незнам дали си внушавам, но като че ли ми се подобри студения старт, т.е. преди палеше но постепенно сбираше цилиндрите, а сега студения старт е по-стегнат. Но има още повече от половин резервоар, след като свърши ще видя дали има промяна в работата на авансаторния клапан.


lapata79
Мнения: 188
Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот lapata79 » Съб 19 дек 2020 16:31


Здравейте, наложи ми се да смена ангренажа на голф 4 1.9 тди, 110 коня, но по време на смяната бях зачопил уж помпата, и падна чопа от там обърках центровката с няколко зъби, колата не палеше, бях направил резка, уж я върнах където трябва, запали но взе да пуши черен пушък като дам газ може ли да ми кажете помпата на белег ли е така, и дали иска настройка
Прикачени файлове
IMG_20201219_153221.jpg
IMG_20201219_153044.jpg


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7656
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот goppa » Съб 19 дек 2020 21:14


Помпата бива. А разпределителният вал законтря ли?


lapata79
Мнения: 188
Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот lapata79 » Нед 20 дек 2020 9:59


Вала распределителния със специален инструмент, маха се вакум помпата и влиза точно, коляновия вал на белег, въпросът е дали не съм объркал зъб на помпата,


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7656
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот goppa » Нед 20 дек 2020 10:41


Щом точката е в графиката не си объркал зъб.


mibvip
Мнения: 58
Регистриран на: Пет 02 ное 2018 13:42
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот mibvip » Сря 23 дек 2020 19:07


Здравейте,
днес сменихме ГНП-то с друго 2-ра ръка, тъй като моето беше много зле. Колата е Ибиза 1.9 ТДИ 110кс. ASV.
Последва близо 2 часа играчка по центровката да влезнем в графиката и да сме около синията линия с финно местене на помпата, но така и не се получи задоволителен ефект.
Прилагам снимки към момента и моля за мнение колко е зле положението? При опит да намалим предварението пада и количеството BTDC в 4-ти канал, 3-та колона), спрямо исканото.
Милиграмите също бяха към 4 и ги смъкнахме към 3 - 3.2. В adaptation всичко ми е defaultно като стойност.. Подлежи ли на някаква още по фина промяна посредством adaptation или?
Иначе колата преди също се караше със незадоволителни стойности и проблемна помпа, но беше с една идея по агресивна в началото. Вмомента колата пак си движи доста прилично, просто на всяка предавка в началото поема една идея по бавно докато почне да ускорява.
Ще се радвам да споделите мнение.
Прикачени файлове
нова1.jpg
нова2.jpg
нова2.jpg (87.27 KиБ) Видяна 2304 пъти


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1544
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот mafiota » Сря 30 дек 2020 0:22


mafiota написа:Колеги,
може ли да ви помоля за съвет какво трябва да направя при мен с центровката? Двигателя е ASV , 2001г.:

20200919_155123.jpg
20200919_155123.jpg (87.67 KиБ) Видяна 2074 пъти

20200919_155001.jpg
20200919_155001.jpg (100.67 KиБ) Видяна 2074 пъти


Тайминга е около 59...60, IQ варира от 3,6....3,8.
До колкото разбирам компа иска предварение 0,4, но по-малко от 1,5 не получава (клапана е на мин - 2,8%), т.е. помпата трябва да се бутне леко на закъснение .... или греша?
И другото което ме притеснява е консумацията на ПХ, варира 0,4.....0,5l/h ?
Иначе колата върви, но ми се струва леко мудна в ниските и като, че ли малко по-шумна.
Дали е възможно да не е зацепена правилно?
Блогодаря предварително!



Имаше голяма разлика между исканото и актуалното предварение. Тук колегите предположиха, че това се дължи на зацапана цедка на авансатора. След един резервоар нафта с предложената от #radotom добавка на Бардал Restorer 11, положението е следното:

20201229_231347.jpg

20201229_231518.jpg


Разхода на гориво е около 4,3......4,7/100 на дълго и около 7/100 градско при преходи около 3....4 км.


Потребителски аватар
IVELINN
Мнения: 122
Регистриран на: Нед 21 окт 2007 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот IVELINN » Сря 03 фев 2021 19:21


За 1.9SDI мотор ASY-64кс коя е най добрата графика и колко млг трябва да е горивото



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 132 госта