


AHF Проблем с турбото - малко надува
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Сря 13 май 2009 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lovech
AHF Проблем с турбото - малко надува
На скоро имах проблем че колата забиваше муцуна и не искаше да върви както трябва докато не я угася и запаля на ново. Закачих я на VAG-COM и се оказа че турбото надува малко. В следствие на това открих, че е от спукана мембрана на актуатора на турбото. Наложи се смяната му. При такава смяна трябва и съответната настройка на същия. Един майстор ми го смени и настройва с VAG-COM но аз не видях какво прави понеже той каза да му оставя колата. Не съм сигурен какво е направил и дали е направено како трябва. Каза че е изгорял и дебитомера и аз реших да направя няколко лог файла на 8 и 10 канал. Ще помоля по компетентните да изкажат мнение какво виждат и дали е добре. Понеже да пръв път правя лок файлове се извинявам ако не са коректни. Ще направя и други.
- Прикачени файлове
-
- LOG-01-008-xxx-xxx.rar
- (1.94 KиБ) Свален 78 пъти
-
- LOG-01-010-xxx-xxx.rar
- (1.93 KиБ) Свален 162 пъти
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: AHF Проблем с турбото - малко надува
Направи логове на 8,10,11 едновременно от 1500 - 4000об. на 3 или 4-та.Доколкото можах да видя колата ти все още пренадува,вероятно се касае за донастройка.Дебитомера не е изгорял.
Освен актуатор,друго правено ли е по колата - геометрия,колектори чистени ли са?

Освен актуатор,друго правено ли е по колата - геометрия,колектори чистени ли са?
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Сря 13 май 2009 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lovech
Re: AHF Проблем с турбото - малко надува
геометрията е чиста аз сия чистих и също и запуших (EGR) с метална пластина и ч изчистени колектори друго то което бе че центрофката на помпата беше в голямо предварение аз сия оправих сега е ето така viewtopic.php?f=24&t=309549
колега сигорен лиси че пренадува сега колата не влиза в сервизен режим и неми забива но несам сигорен този какво е правил далие настроил добре актуатора
колега сигорен лиси че пренадува сега колата не влиза в сервизен режим и неми забива но несам сигорен този какво е правил далие настроил добре актуатора
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: AHF Проблем с турбото - малко надува
Направи новите логове и ще се разбере!? 

Re: AHF Проблем с турбото - малко надува
Колега аз имах същите симптоми и след подмяна на механичния клапан на турбината, работата заспа 

-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Сря 13 май 2009 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lovech
Re: AHF Проблем с турбото - малко надува
evn написа:Колега аз имах същите симптоми и след подмяна на механичния клапан на турбината, работата заспа
колега клапана на турбото е сменен но проблема мие че нещо несам сигорен дали го е настроил как си трява
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: AHF Проблем с турбото - малко надува
Дай лог на 11ти канал, така не става много ясно 

-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Сря 13 май 2009 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lovech
Re: AHF Проблем с турбото - малко надува
скоро ще направя логове малко дасе махне снега че това време нее много добро за такива скорости
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Сря 13 май 2009 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lovech
Re: AHF Проблем с турбото - малко надува
колеги колко трябва да надува турбината на стоков мотор 110 коня AHF щото си сложих механичен буст метър и при рязко подаване на газ до долу на 4та или 5та предавка турбината прави пикове до 1.5 бара даже и до 2бара стига на моменти но това става за секунди и веднага пада и даржи на 1.1 бар това нормално лие да даржи 1.1 бар и също нормално лие да прави такива пикове на по малките предавки прави по малко пикове несам запознат колко трябва да показва и как за прав пад си слагам такова нещо
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: AHF Проблем с турбото - малко надува
Пиковете при рязко подаване на газ са нормални ,но съвсем за кратко.За АХФ 1,0 - 1,1 е нормално,провери си геометрия,актуатор,вакууми и т.н,писано е много и достатъчно ,за да се ориентираш. 

-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Сря 13 май 2009 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lovech
Re: AHF Проблем с турбото - малко надува
nasko1978 написа:Пиковете при рязко подаване на газ са нормални ,но съвсем за кратко.За АХФ 1,0 - 1,1 е нормално,провери си геометрия,актуатор,вакууми и т.н,писано е много и достатъчно ,за да се ориентираш.
колега аз точно това изках да знам далие добре това налягане защото скоро ми сменяха актуатора на турбото поради това че,му беше скъсана менбраната и турбото не надуваше след смяната не бях сигорен че е настроен актуатора добре но щом така е нормално да работи добре тава изках да знам благодаря
турбото прави пикове за много кратко и после задържа на 1.1 бара както казах значи това е нормално при смяната на актуатора е чистена геометрията сменил сам всички ваком маркучи смикателния колектор е изчистен и запушен ЕГР с метална пластина
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта