Забелязах че т.нар. тресене на "маховика" без софтуерни фиксове всъщност представлява губене на цилиндър/цилиндри при спиране на нулеви обороти. Така ми се струва при мен и подозирам, че проблема ще се окаже точно това при всички колеги които го имат претрисането. Също забелязах че при студен старт при -15 да кажем, в първите 10-15 секунди леко насича мотора, тоест пак губи някой цилиндър за части от секундата.
Двигателя няма никави проблеми под товар, тогава всичко си работи. Тоест дюзите не са причина - те си дават и отлични стойности. Също ГНП-то е ново(от донор на 60 000км) и целия съединител/маховик е нов, оригинален. На колата, както и на повечето подобни ТДИ-та май, щуцера на серво помпата играе, не е стабилно хванат. Възможно ли е да има нещо общо? Смисъл в общия случай губи цилиндър като си на спирачки. Друго не се сещам по тая кола което да е потенциално развалено.
Искам да отбележа за евентуалните хейтъри, че аз коригиран софтуер си имам и проблеми - нямам. Просто ми се ще да се разнищят тези неща
