От какво се поражда лоша работа на цилиндър? AHF примерно..

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

От какво се поражда лоша работа на цилиндър? AHF примерно..

Мнениеот hooligan_sk » Чет 02 фев 2012 10:34


Привет!

Забелязах че т.нар. тресене на "маховика" без софтуерни фиксове всъщност представлява губене на цилиндър/цилиндри при спиране на нулеви обороти. Така ми се струва при мен и подозирам, че проблема ще се окаже точно това при всички колеги които го имат претрисането. Също забелязах че при студен старт при -15 да кажем, в първите 10-15 секунди леко насича мотора, тоест пак губи някой цилиндър за части от секундата.

Двигателя няма никави проблеми под товар, тогава всичко си работи. Тоест дюзите не са причина - те си дават и отлични стойности. Също ГНП-то е ново(от донор на 60 000км) и целия съединител/маховик е нов, оригинален. На колата, както и на повечето подобни ТДИ-та май, щуцера на серво помпата играе, не е стабилно хванат. Възможно ли е да има нещо общо? Смисъл в общия случай губи цилиндър като си на спирачки. Друго не се сещам по тая кола което да е потенциално развалено.

Искам да отбележа за евентуалните хейтъри, че аз коригиран софтуер си имам и проблеми - нямам. Просто ми се ще да се разнищят тези неща :beer




Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: От какво се поражда лоша работа на цилиндър? AHF примерно..

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Чет 02 фев 2012 13:01


Измери компресията.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта