2.0, 140 к.с., TDI - Проблем с двигателя, не може да пали

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Itsaka
Мнения: 293
Регистриран на: Сря 19 окт 2011 16:46
Автомобил: Passat B7
Двигател:

2.0, 140 к.с., TDI - Проблем с двигателя, не може да пали

Мнениеот Itsaka » Вто 31 яну 2012 21:10


Здравейте. Смених на двигател 2.0, 140 к.с., TDI, BMP мотор, 2005 година - колянов вал и маслена помпа. След смяната двигателя не може да заработи. Дава грешка за несъответствие между датчиците на коляновия вал и разпределителния вал. Казаха ни, че пръстена в/у семеринга трябва да бъде поставен в определена позиция. От това зависело как чете датчика на коляновия вал оборотите. Може ли някой да даде съвет?

Благодаря предварително!




Потребителски аватар
vasko__2
Мнения: 1019
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: 2.0, 140 к.с., TDI - Проблем с двигателя, не може да пали

Мнениеот vasko__2 » Вто 31 яну 2012 21:37


Да ,набива се със специална скоба.Трябва да е супер точно.Без скобата няма как да стане работата.


Itsaka
Мнения: 293
Регистриран на: Сря 19 окт 2011 16:46
Автомобил: Passat B7
Двигател:

Re: 2.0, 140 к.с., TDI - Проблем с двигателя, не може да пали

Мнениеот Itsaka » Вто 31 яну 2012 21:39


Благодаря за отговора, но спрямо кои белези трябва да се постави или от къде да намерим такава скоба?


palauzov
Мнения: 49
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 21:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: petrich

Re: 2.0, 140 к.с., TDI - Проблем с двигателя, не може да пали

Мнениеот palauzov » Вто 31 яну 2012 23:00


Става и без скоба но трябва да имате малко опит за да знаете как да го направите


Itsaka
Мнения: 293
Регистриран на: Сря 19 окт 2011 16:46
Автомобил: Passat B7
Двигател:

Re: 2.0, 140 к.с., TDI - Проблем с двигателя, не може да пали

Мнениеот Itsaka » Вто 31 яну 2012 23:13


Тʼва ми е ясно. Не може ли някой да обясни как да се направи без скоба?


palauzov
Мнения: 49
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 21:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: petrich

Re: 2.0, 140 к.с., TDI - Проблем с двигателя, не може да пали

Мнениеот palauzov » Сря 01 фев 2012 0:51


Пиши ми на личен ще ти дам телефона да ми звънеш и ще ти кажа ,не че е тайна дълго е за обяснение и не ми се пише


Itsaka
Мнения: 293
Регистриран на: Сря 19 окт 2011 16:46
Автомобил: Passat B7
Двигател:

Re: 2.0, 140 к.с., TDI - Проблем с двигателя, не може да пали

Мнениеот Itsaka » Сря 01 фев 2012 1:08


Писах ти, някой ако има някаква идея и знае как да става да пише.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: 2.0, 140 к.с., TDI - Проблем с двигателя, не може да пали

Мнениеот Dobromirski » Сря 01 фев 2012 8:08


http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... th-our-efi
Ей ти още една много интересна тема .
http://vwts.ru/forum/pda/index.php/t904 ... 5-100.html

Отиди в някой магазин където продават и имат в наличност нова семеринга и помоли да ти отщипят ей тая оранжевата пластмаса. Тя има един чоп, който влиза в дупката на семеринга и я заключва. После ще им я върнеш .
Мисля, че отгоре в пластмасата корпуса имаше една точка, която също съвпадаше с нещо по гривната, но не си спомням, че го правих отдавна.
PS: Намираш си снимка на твоят семеринг в нета (по парт. номера) В повечето случаи са заключени. На самата гривна има един по-широк сектор (това е репера за ГМТ) Гледаш на снимката къде се намира спрямо корпуса на семеринга ( в линковете които съм ти дал се намира на 11 часа) и ореантираш твоята гривна по същият начин. Подчертавам, МЕТОДА Е ПРИБЛИЗИТЕЛЕН и НЕ Е ТОЧЕН. От точността на монтажа ще ти зависи реалният момент на впръскване (центровката, аванса , както искаш го наречи). И не се подлъгвай по компютъра , тъй , като там всичко ще изглежда ОК. Ако зацепваш валовете със спешъл туулс, за точноста на монтажа, може да съдиш по синхронизацията на валовете, но аз не бих разчитал на това.


Itsaka
Мнения: 293
Регистриран на: Сря 19 окт 2011 16:46
Автомобил: Passat B7
Двигател:

Re: 2.0, 140 к.с., TDI - Проблем с двигателя, не може да пали

Мнениеот Itsaka » Сря 01 фев 2012 10:45


Благодаря за информацията, но в линковете които си дал ти, датчика не ти ли се пада на 2 часа, защото моя е на 11 часа.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: 2.0, 140 к.с., TDI - Проблем с двигателя, не може да пали

Мнениеот Dobromirski » Сря 01 фев 2012 12:27


Да , така е . На колата която правех също датчика беше на 11 часа, даже имаше дупка в блока, през която можеш да го смениш, без да сваляш кутията :)
Намираш си снимка на твоят семеринг в нета (по парт. номера) В повечето случаи са заключени. На самата гривна има един по-широк сектор (това е репера за ГМТ) Гледаш на снимката къде се намира спрямо корпуса на семеринга

Даже мисля , че бях пуска на времето тема или тук, или в дизел форума със снимки, но нещо не я намирам :(
Послушай и колегите , потърси си пластмасовата щипка не се занимавай с глупости ! :012:


Itsaka
Мнения: 293
Регистриран на: Сря 19 окт 2011 16:46
Автомобил: Passat B7
Двигател:

Re: 2.0, 140 к.с., TDI - Проблем с двигателя, не може да пали

Мнениеот Itsaka » Сря 01 фев 2012 12:43


Благодаря.


Itsaka
Мнения: 293
Регистриран на: Сря 19 окт 2011 16:46
Автомобил: Passat B7
Двигател:

Re: 2.0, 140 к.с., TDI - Проблем с двигателя, не може да пали

Мнениеот Itsaka » Чет 02 фев 2012 10:56


Колеги, всичко тръгна вече работи колата, но не иска да се пуска турбото на какво се дължи това?


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2.0, 140 к.с., TDI - Проблем с двигателя, не може да пали

Мнениеот °niksi° » Пет 03 фев 2012 23:56


Всички вакуми закачени ли са.
Грешки дава ли?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Asko VW и 54 госта