Здравейте. Смених на двигател 2.0, 140 к.с., TDI, BMP мотор, 2005 година - колянов вал и маслена помпа. След смяната двигателя не може да заработи. Дава грешка за несъответствие между датчиците на коляновия вал и разпределителния вал. Казаха ни, че пръстена в/у семеринга трябва да бъде поставен в определена позиция. От това зависело как чете датчика на коляновия вал оборотите. Може ли някой да даде съвет?
Благодаря предварително!
2.0, 140 к.с., TDI - Проблем с двигателя, не може да пали
- vasko__2
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: 2.0, 140 к.с., TDI - Проблем с двигателя, не може да пали
Да ,набива се със специална скоба.Трябва да е супер точно.Без скобата няма как да стане работата.
Re: 2.0, 140 к.с., TDI - Проблем с двигателя, не може да пали
Благодаря за отговора, но спрямо кои белези трябва да се постави или от къде да намерим такава скоба?
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 21:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: petrich
Re: 2.0, 140 к.с., TDI - Проблем с двигателя, не може да пали
Става и без скоба но трябва да имате малко опит за да знаете как да го направите
Re: 2.0, 140 к.с., TDI - Проблем с двигателя, не може да пали
Тʼва ми е ясно. Не може ли някой да обясни как да се направи без скоба?
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 21:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: petrich
Re: 2.0, 140 к.с., TDI - Проблем с двигателя, не може да пали
Пиши ми на личен ще ти дам телефона да ми звънеш и ще ти кажа ,не че е тайна дълго е за обяснение и не ми се пише
Re: 2.0, 140 к.с., TDI - Проблем с двигателя, не може да пали
Писах ти, някой ако има някаква идея и знае как да става да пише.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: 2.0, 140 к.с., TDI - Проблем с двигателя, не може да пали
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... th-our-efi
Ей ти още една много интересна тема .
http://vwts.ru/forum/pda/index.php/t904 ... 5-100.html
Отиди в някой магазин където продават и имат в наличност нова семеринга и помоли да ти отщипят ей тая оранжевата пластмаса. Тя има един чоп, който влиза в дупката на семеринга и я заключва. После ще им я върнеш .
Мисля, че отгоре в пластмасата корпуса имаше една точка, която също съвпадаше с нещо по гривната, но не си спомням, че го правих отдавна.
PS: Намираш си снимка на твоят семеринг в нета (по парт. номера) В повечето случаи са заключени. На самата гривна има един по-широк сектор (това е репера за ГМТ) Гледаш на снимката къде се намира спрямо корпуса на семеринга ( в линковете които съм ти дал се намира на 11 часа) и ореантираш твоята гривна по същият начин. Подчертавам, МЕТОДА Е ПРИБЛИЗИТЕЛЕН и НЕ Е ТОЧЕН. От точността на монтажа ще ти зависи реалният момент на впръскване (центровката, аванса , както искаш го наречи). И не се подлъгвай по компютъра , тъй , като там всичко ще изглежда ОК. Ако зацепваш валовете със спешъл туулс, за точноста на монтажа, може да съдиш по синхронизацията на валовете, но аз не бих разчитал на това.
Ей ти още една много интересна тема .
http://vwts.ru/forum/pda/index.php/t904 ... 5-100.html
Отиди в някой магазин където продават и имат в наличност нова семеринга и помоли да ти отщипят ей тая оранжевата пластмаса. Тя има един чоп, който влиза в дупката на семеринга и я заключва. После ще им я върнеш .
Мисля, че отгоре в пластмасата корпуса имаше една точка, която също съвпадаше с нещо по гривната, но не си спомням, че го правих отдавна.
PS: Намираш си снимка на твоят семеринг в нета (по парт. номера) В повечето случаи са заключени. На самата гривна има един по-широк сектор (това е репера за ГМТ) Гледаш на снимката къде се намира спрямо корпуса на семеринга ( в линковете които съм ти дал се намира на 11 часа) и ореантираш твоята гривна по същият начин. Подчертавам, МЕТОДА Е ПРИБЛИЗИТЕЛЕН и НЕ Е ТОЧЕН. От точността на монтажа ще ти зависи реалният момент на впръскване (центровката, аванса , както искаш го наречи). И не се подлъгвай по компютъра , тъй , като там всичко ще изглежда ОК. Ако зацепваш валовете със спешъл туулс, за точноста на монтажа, може да съдиш по синхронизацията на валовете, но аз не бих разчитал на това.
Re: 2.0, 140 к.с., TDI - Проблем с двигателя, не може да пали
Благодаря за информацията, но в линковете които си дал ти, датчика не ти ли се пада на 2 часа, защото моя е на 11 часа.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: 2.0, 140 к.с., TDI - Проблем с двигателя, не може да пали
Да , така е . На колата която правех също датчика беше на 11 часа, даже имаше дупка в блока, през която можеш да го смениш, без да сваляш кутията
Даже мисля , че бях пуска на времето тема или тук, или в дизел форума със снимки, но нещо не я намирам
Послушай и колегите , потърси си пластмасовата щипка не се занимавай с глупости !

Намираш си снимка на твоят семеринг в нета (по парт. номера) В повечето случаи са заключени. На самата гривна има един по-широк сектор (това е репера за ГМТ) Гледаш на снимката къде се намира спрямо корпуса на семеринга
Даже мисля , че бях пуска на времето тема или тук, или в дизел форума със снимки, но нещо не я намирам

Послушай и колегите , потърси си пластмасовата щипка не се занимавай с глупости !

Re: 2.0, 140 к.с., TDI - Проблем с двигателя, не може да пали
Колеги, всичко тръгна вече работи колата, но не иска да се пуска турбото на какво се дължи това?
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 2.0, 140 к.с., TDI - Проблем с двигателя, не може да пали
Всички вакуми закачени ли са.
Грешки дава ли?
Грешки дава ли?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Asko VW и 54 госта