


въпрос относно горене на масло голф 2 1,6 тд
-
- Мнения: 716
- Регистриран на: Пон 27 дек 2010 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pomorie
въпрос относно горене на масло голф 2 1,6 тд
Здравейте колеги, споменавал съм за този проблем в коментари по други теми,но все пак искам някакво мнение за проблема с този двигател.Става въпрос за горене около 1 л на 1500 км , бял дим пуши. Казват че няма смисъл от ремонт, скъп бил и т.н., но виждам че както тук така и по много обяви има допълнителна информация - "основен ремонт на двигател", тоест все пак се прави и това и то на коли , които също струват към днешна дата много евтино.Въпроса ми е дали си заслужава да се направи такъв ремонт , днес все още ли е толкова скъпа тази услуга и сигурна ли е -тоест има ли вариант да направя ремонт и пак същото. Чувал съм че може да има причина за горенето - турбото , възможно ли е това, какво може да се направи по турбото като ремонт? Никога не съм се занимавал с това , ясно е че не е гумички на клапани и гарнитура - по-сериозен е проблема, но чак пък толкова ли няма решение, наистина много години доливам масло, взимам от най-евтиното поради тази причина,следя го постоянно,обаче все пак това докога може да продължи - износването имам предвид? Маслото винаги стои черно, дори и при смяната.Казаха ми и дори, че е по-евтино смяна на двигател като цяло , но пък не е гаранция, че няма да е същия...
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: постоянно...
Re: въпрос относно горене на масло голф 2 1,6 тд
Не е скъпо колега, основни и биелни лагери са към 60-80лв, купуваш и едни сегменти които също няма да са скъпи и вече с колкото се спазариш за труда на майстора!
- samo_pechka
- Мнения: 8982
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: въпрос относно горене на масло голф 2 1,6 тд
Колега някъде бях гледал перфектен блок с бутала,вал колянов,маслена помпа,вакуум помпа,водна помпа и картер от 1.9 ТД AAZ от Пасат 94 година.Главата я нямаше,но фланеца на ГНП-ето и тръбата за маслената магистрала към турбото беше там,цената по спомен беше към 250 лева. Ако на твоята кола главата на мотора е с хидравлични повдигачи ,смятам че ще стане да се сложи на този блок без проблем,както и ГНП-ето.Нека и колеги да кажат дали има проблем с монтажа на такъв блок ,най-вече се притеснявам за шайбите на алтернатора,водната помпа и хидравликата (ако я има де).Ще трябва и някой лев да заделиш за профилактика на главата ,пари за гарнитура ,труд за човека който ще я прави и т.н. .Ако проявиш интерес ,ще се разтърся да видя къде беше тая оферта. 

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: въпрос относно горене на масло голф 2 1,6 тд
Купуването на двигател или блок си е котка в чувал. Пак ще трябва да го ревизираш и е по-добре да си направиш твоя мотор.
На студено пали ли добре? Има ли масло в маркуча на въздуха след турбото?
На студено пали ли добре? Има ли масло в маркуча на въздуха след турбото?
-
- Мнения: 716
- Регистриран на: Пон 27 дек 2010 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pomorie
Re: въпрос относно горене на масло голф 2 1,6 тд
ами пали добре в студа, направо от четвърт, понякога има проблем с т.нар "топъл старт" , когато не е нито много изстинала, нито е току-що изгасена, но като дръпна обогатителя няма проблем, между впрочем напоследък в студа винаги като паля дърпам докрай обогатителя, защото иначе работи неравномерно двигателя, като минат 6,7 мин. го връщам обратно и си работи добре. Не съм гледал подробно турбината, нямам идея, но ще видя за какво става въпрос и там, колата няма хидравлика, няма нищо , даже и оборотомер няма, може би е някакъв съвсем базов модел моя голф без екстри, освен една опция, чрез която мога да регулирам фаровете си нагоре-надолу (мисля, че е рядкост за голф 2) , иначе интересното е че при такова горене двигателя не е омаслен (поне от тази видимата външна част).
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: въпрос относно горене на масло голф 2 1,6 тд
Виж маркуча след турбото и се насочи към ремонт или смяна на турбина. Дизел, който пали и върви, не се ремонтира.
-
- Мнения: 716
- Регистриран на: Пон 27 дек 2010 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pomorie
Re: въпрос относно горене на масло голф 2 1,6 тд
Мерси за мнението колега , ще го имам предвид .
- samo_pechka
- Мнения: 8982
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: въпрос относно горене на масло голф 2 1,6 тд
golf_td написа:ами пали добре в студа, направо от четвърт, понякога има проблем с т.нар "топъл старт" , когато не е нито много изстинала, нито е току-що изгасена, но като дръпна обогатителя няма проблем, между впрочем напоследък в студа винаги като паля дърпам докрай обогатителя, защото иначе работи неравномерно двигателя, като минат 6,7 мин. го връщам обратно и си работи добре. Не съм гледал подробно турбината, нямам идея, но ще видя за какво става въпрос и там, колата няма хидравлика, няма нищо , даже и оборотомер няма, може би е някакъв съвсем базов модел моя голф без екстри, освен една опция, чрез която мога да регулирам фаровете си нагоре-надолу (мисля, че е рядкост за голф 2) , иначе интересното е че при такова горене двигателя не е омаслен (поне от тази видимата външна част).
Щом пали лесно-значи има живот във двигателя!Аз останах във впечатление ,че е вече поиздухан като прочетох първия пост..като вариант за разхода на масло остава турбина.

-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: постоянно...
Re: въпрос относно горене на масло голф 2 1,6 тд
имай в предвид че като махнеш маркуча така или иначе ще е омазано с масло
и това е от картерните газове, затова почистваш и го затапваш и тогава караш ако пак се омазни значи вече знаеш кой е виновника турбината
Също си смени и гумичките щото 100% са вдървени и от тях ще гори така или иначе...


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта