Здравейте колеги,
Имам проблем с турбото след като го смених. Старото турбо се прецака и си купих втора ръка. Майстора каза, че турбото е ОК. След като сложих новото турбо, колата започва да върви след 2500 оборота. Преди имаше сила още от 1500-1600 об/мин. На дълъг път постоянно влиза в авариен режим и изключва турбото. Колата е Пасат B5.5 1.9TDI 131к.с. AVF. Трябва ли да се направи някаква настройка след тази смяна? Ако някой може да помогне ще съм му много благодарен.



Проблем с Турбо след смяна B5.5
Re: Проблем с Турбо след смяна B5.5
Трябва да я закачите на Ваг-ком и да видите от къде идва проблема.
- Milanov
- Мнения: 619
- Регистриран на: Сря 23 май 2007 15:03
- Автомобил: passat B6
- Двигател: TDI
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с Турбо след смяна B5.5
Провери си клапана който управлява турбината, N75, ако разбирасе не си го направил.
- suggar
- Мнения: 875
- Регистриран на: Нед 19 авг 2007 19:46
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: ASV
- Местоположение: Габрово
Re: Проблем с Турбо след смяна B5.5
Според мен е ненастроен акуатор
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: постоянно...
Re: Проблем с Турбо след смяна B5.5
именно актуатора...
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Вто 08 юни 2010 18:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vratsa
Re: Проблем с Турбо след смяна B5.5
И как трябва да се настрой за да стане като преди?
- byrad
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 29 юни 2011 7:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Костинброд
Re: Проблем с Турбо след смяна B5.5
Трябва да се закачи на Ваг Ком и на 11 канал да се погледнe на колко бара надува
Не е лощо да се правят и логове това се прави когато колата е в движение след което да се регулира лостчето на актуатора може тази операция да се прави няколко пъти докато не се получи исканото налягане мисля че така се настоива актуатор ако греша нека някои да ме поправи




-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Вто 08 юни 2010 18:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vratsa
Re: Проблем с Турбо след смяна B5.5
Проблемът е решен. Закарах я при колегата Вальо (Ventoman) и след 15 min колата беше готова. Оказа се, че при монтажа съм сменил мястото на две маркучета на турбото. Направи ми и диагностика и всички стойности бяха идеални.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: владислав и 43 госта