Колега ..как да обясня точно..Идеята ми е ,че само с кулер няма да постигнеш кой знае колко..Работата е там,че за да се "засили" колата ще се бута и турбо и ГНП и генерация(ауспух).Сега следва и другия момент-скоростната кутия от кой модел точно е ,има "къса", има "бърза", има с 4, има с 5 "зъба".В по-късен етап и спирачките може да се наложи промяна(от GTI примерно)...Ако можеш да дадеш по-подробни данни за мотор,скоростна кутия (кодове) ,направи една снимка на двигателя -да видим ГНП-ето какво е ,дали има буусткоректор? А за кулер какъв е най-добре да кажат колегите(от каква кола),щото колкото по-голям НЕ означава автоматично по-добре,трябва да се подбере оптимален по размер(литраж),мн е важно охлаждането(обдухването) на кулера!!Имай в предвид ,че тунингът натоварва в известна степен термично двигателя и ако се "прекали"..

отделно турбината ,ако е към своя "край"...Не искам да те "плаша" предварително,но ако си направиш тунинга както трябва и спазиш определени неща-ще останеш очарован от колата ,ще бъдеш изненадан от ускорението на светофара и пак ти пускам онзи линк ,където доста неща има обсъдени и то от хора които знаят какво и къде да "бутат" viewtopic.php?f=52&t=257724
