
Изолиране на охладител за нафта ТДИ 131к.с. помпа-дюза
Изолиране на охладител за нафта ТДИ 131к.с. помпа-дюза
Здравейте! Имам една идея,но не знам дали е удачно.Колата е Ауди ТДИ 131к.с. помпа-дюза.Искам да изолирам радиаторчето ,които се намира под купето и охлажда нафтата.Да го сваля за да подгрява по бързо горивото.Дали има опасност,за тандем помпа,дюзи или да го махам.Ако има някой опит,моля да помогне.
- krasio00o
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Варна
Re: Охладител за нафта
До колкото знам това радиаторче охлажда нафтата която се връща в резервоара и едва ли ще има особен някакъв ефект
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: постоянно...
Re: Охладител за нафта
Е в тия студове може, но по стопли ли се веднага го слагай
щото тая гореща нафта грам няма да върви колата...

Re: Охладител за нафта
Аз ще дам мнение, което в случая е нещо като спам. Все си мисля, че е изчислена "работната" температура на нафтата, за да се сложи този охладител. Имам предвид, че по всяка вероятност в Германия са взели предвид, че ТДИ се кара и при по-студен климат и вероятно не е проблем да си е охладена нафтата...
Вероятно ще ме засечете с качеството на горивото в БГ, но моля да се обърне внимание, че когато "развалиш" заводски компонент, за да го подобриш, обикновено се прецакваш.
Та, нека колегата хубаво да обмисли премахването на каквото и да било "излишно", дето "що изобщо са го слагали?!".
Сещате се за дискусията за демферния маховик и защо изобщо е създаден.
Вероятно ще ме засечете с качеството на горивото в БГ, но моля да се обърне внимание, че когато "развалиш" заводски компонент, за да го подобриш, обикновено се прецакваш.
Та, нека колегата хубаво да обмисли премахването на каквото и да било "излишно", дето "що изобщо са го слагали?!".
Сещате се за дискусията за демферния маховик и защо изобщо е създаден.
Re: Охладител за нафта
Благодаря,за отговорите.Забелязах че при по топло време,разхода е по нисък,сега е доста висок.Относно изчисленичта,за Германия,там не знам дали имат такъв охладител,но тази е от Италия.И защо да не върви грам,стария ми Голф колко повече е загрят,толкова по добре работи.
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Охладител за нафта
Моя е от Германия и има охладител,но е отдолу на купето-под пасажера.
А за разхода нормално е като е по-студено и на къси разстояния да харчи повече.За апетита на гориво има значение температурата на мотора а не толкова на нафтата
А за разхода нормално е като е по-студено и на къси разстояния да харчи повече.За апетита на гориво има значение температурата на мотора а не толкова на нафтата
Последна промяна от red.devilll на Вто 07 фев 2012 15:21, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: постоянно...
Re: Охладител за нафта
sicero написа:Благодаря,за отговорите.Забелязах че при по топло време,разхода е по нисък,сега е доста висок.Относно изчисленичта,за Германия,там не знам дали имат такъв охладител,но тази е от Италия.И защо да не върви грам,стария ми Голф колко повече е загрят,толкова по добре работи.
Колкото по студена нафта и въздух толкова повече кислород --> по голям вървеж

Re: Охладител за нафта
Колкото по студена нафта и въздух толкова повече кислород --> по голям вървеж
[/quote]
И при мен е така, даже се зачудих дали е възможно при по-студено време да върви повече, но ето че не ми се е сторило

И при мен е така, даже се зачудих дали е възможно при по-студено време да върви повече, но ето че не ми се е сторило

- mccoy
- Мнения: 993
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
- Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
- Двигател: N22A2
- Местоположение: Стара Загора
Re: Охладител за нафта
krasio00o написа:До колкото знам това радиаторче охлажда нафтата която се връща в резервоара и едва ли ще има особен някакъв ефект

колко мислиш че ще стоплиш нафтата в резервоара че за започне да гори като лятото

Re: Изолиране на охладител за нафта ТДИ 131к.с. помпа-дюза
Карай си колата и не се занимавай с глупости. 

-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 22:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Изолиране на охладител за нафта ТДИ 131к.с. помпа-дюза
Целта на този радиатор е да потдържа определена температура на горивото предвид това, че повечето горивопроводи при помпо-дюза са близо до двигателя и логично горивото в тях се прегрява, поради тази причина таков радиаторче няма при дизели с роторна помпа.
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: постоянно...
Re: Охладител за нафта
golf3lom написа:Колкото по студена нафта и въздух толкова повече кислород --> по голям вървеж
И при мен е така, даже се зачудих дали е възможно при по-студено време да върви повече, но ето че не ми се е сторило

Добро утро, лятото дизел не върви...захладне е ли почва да му идва силата...
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: постоянно...
Re: Охладител за нафта
mccoy написа:krasio00o написа:До колкото знам това радиаторче охлажда нафтата която се връща в резервоара и едва ли ще има особен някакъв ефект
![]()
колко мислиш че ще стоплиш нафтата в резервоара че за започне да гори като лятото
Вервай ми може много да я стоплиш...
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 31 окт 2008 15:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нова Загора
Re: Изолиране на охладител за нафта ТДИ 131к.с. помпа-дюза
Целта на този радиатор е да охлади излишната нафта, която е твърде гореща и при вливането си в резервоара би могла да повреди нивомерната уредба.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: cecoa1, jordan17772, kukata_pasat и 95 госта