Ето как запали колата сутринта при -17 С, 2 дни не е палена.
http://vimeo.com/36003915
Моля за коментари,какво мислите,има ли проблеми автомобила?

kikson1979 написа:Стрелката така си стои,от ъгъла на снимане е.
Акуто е на 1 година,82Ah Hugel.
Динамото добре зарежда,проверено е,свещи здрави преди 1 седмица проверени.
Нафта от ЕКО+TDA добавка.
Колата не е палена 2 дни.
Ако бях върнал ключа и поле завъртя веднага пали,пробвал съм.
Дали не е стартер за ревизиране колеги
K написа:И аз видях мъка тази сутрин за пръв път откакто карам дизели.
Предварително онзи ден сложих повечко от Лики моли против замръзване, но явно не е достатъчно добра или нафтата на Еко е боклук. Три неуспешни опита и ми се сви сърцето леко, но направих няколко подгрявания и на финалния опит повъртя известно време и с невероятни мъки запали. Отзад излезе един черен облак и се прекръстих
Това представлява Лики Моли, когато се държи на студено в багажника. От Сенакс си казаха, че замръзва и да не стои на такива градуси, но няма кой да изпълнява
hooligan_sk написа:
Стартера върти добре.
kikson1979 написа:Дали не е стартер за ревизиране колеги
ilkomuhata написа:kikson1979 написа:Дали не е стартер за ревизиране колеги
+1
samo ra4na na zavoite написа:ilkomuhata написа:kikson1979 написа:Дали не е стартер за ревизиране колеги
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 61 госта