



проблем с турбото на голф 4 тди 150кс
проблем с турбото на голф 4 тди 150кс
здравеите! имам проблем с голф 4 тди 150кс. колата започна да свисти особено и при прегледа останових че се е спукал маркуча които в интерколера от към турбото смених го но след 1000км от ново се получи свистене което се засили и така пкарах известно време после свистенето ряско се изгуби но и тягата и тя изчезна направо турбото спря.като огася двигателя след няколко секунди го запаля турбото заработва но като вдигна мах 120 пак спира турбото да работи колата няма тяга инт е че свистенето се чува само в движение ако някои е имал такъв проблем да пише 

- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: проблем с турбото на голф 4 тди 150кс
Колата влиза в авариен режим, не я карай така свистяща че да не изсвистиш едно хубаво турбото, оправи си пропуските по турбо пътищата, най-вероятно ти плюе маркучите, ако не можеш сам да се справиш с проблема я закарай на кадърен майстор или маркуча е сложен грешно и за това го е изплюла или имаш проблем с бързите връзки. Карай колата леко защото сензора гони налягане, а не "знае" че има пропуск по системата и ще пръснеш турбото 
Най-вероятно и за това влиза и в авариен режим, заради голямата разлика търсено и получено налягане.

Най-вероятно и за това влиза и в авариен режим, заради голямата разлика търсено и получено налягане.
Re: проблем с турбото на голф 4 тди 150кс
В момента не съм в БГ и това е проблема. В Белгия съм и тука искат директно турбото да ми сменят, и ми казаха, че като я сложат на комп няма да ми отдели маркуч ли е или турбо и не знам какво да правя.
- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: проблем с турбото на голф 4 тди 150кс
noreal написа:В момента не съм в БГ и това е проблема. В Белгия съм и тука искат директно турбото да ми сменят, и ми казаха, че като я сложат на комп няма да ми отдели маркуч ли е или турбо и не знам какво да правя.
След като свисти значи турбото надува, ама надува бяга в атмосферата най-вероятно от някоя бърза връзка и компютъра просто отчита че няма надув. Карай я леко като за начало без експерименти колко ще вдигне и търси вариант да я правиш, закрай я в някой малък сервиз и им кажи да прегледат бързите връзки.

- deversant
- Мнения: 1229
- Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: проблем с турбото на голф 4 тди 150кс
А неможе ли да е зацапана геометрията,и турбото да прави много голямо налягане и да иплюва маркуча?Ако е така турбото ти е за чистене,един вид ако ти сложат ново пак ще се оправи.Но няма да вземат под 500-600 евро си мисля...
- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: проблем с турбото на голф 4 тди 150кс
deversant написа:А неможе ли да е зацапана геометрията,и турбото да прави много голямо налягане и да иплюва маркуча?Ако е така турбото ти е за чистене,един вид ако ти сложат ново пак ще се оправи.Но няма да вземат под 500-600 евро си мисля...
Ако решат да сменят турбото, под 1000 евро не могат да го оправят

Турбо мин 750 евро, 200 евро е труда, 60 евро е захранващата с масло тръбичка на турбото, ганитурите са около 40 евро и после ако сложат и диагностика около 20 евро смятай за какво става дума. Това са цени в Италия, но не мисля че в Белгия ще е много по-евтино

Re: проблем с турбото на голф 4 тди 150кс
значи да търся по бързите връзки то ми остана само още една де тя струва 150евро значи да сменя и нея ако не е и тя какво да правя да търся турбо ли 

- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: проблем с турбото на голф 4 тди 150кс
noreal написа:значи да търся по бързите връзки то ми остана само още една де тя струва 150евро значи да сменя и нея ако не е и тя какво да правя да търся турбо ли
Няма нужда директно да сменяш, може просто да не са сложени добре маркучите и да ги плюе, а може и да са поизносени и да им трябва лека модификация. Плюенето на маркучите е известен проблем при АРЛ и АСЗ моторите (150 и 131 коня).

Възможно е и да пренадува и за това да ги плюе, трябва като оправиш проблема с изпускането да я закачите на вагком и да се види колко надува турбото

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Краси брест и 45 госта