Г 2 дизел,трудно пали сутрин

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
goderzi
Мнения: 306
Регистриран на: Пон 21 авг 2006 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново Golf IV tdi, Passat B4
Контакти:

Г 2 дизел,трудно пали сутрин

Мнениеот goderzi » Съб 18 ное 2006 15:35


голфчето ми след като стана по студено трудно пали сутрин и мирише на неизгоряла нафта... свещите здрави,релето работи... миналата зима си беше ток... сменях ангренажен ремък и си мисля нещо да не са объркали в сервиза... някой има ли си на идея,каде ми е проблема :?:




Потребителски аватар
madnez
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

ре

Мнениеот madnez » Съб 18 ное 2006 16:02


Откъде си сигурен че свещите ти са наред. Пробвал ли си с 2 подгрявания 1во докато изключи и след това второ и въртиш. Обясни по подробно колко време в секунди ти отнема паленето.


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Нед 19 ное 2006 16:38


може да са ти мръднали центровката на помпата малко и заради това сутрин така да ти прави и все пак си провери свещите,може да имаш някоя изгоряла,може да си сипваш и по малко добавка към нафтата за по лесно палене през зимата.Аз ползвам CASTROL TDA не е лоша,нямам проблеми с нея


Потребителски аватар
sto_jan
Мнения: 20
Регистриран на: Пет 10 ное 2006 13:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sto_jan » Вто 21 ное 2006 20:00


две и повече подгрявания в зависимост колко е студено,може и майстора да е мрьднал малко аванса на гнп.ако пуши докато загрее,а после намалее или спре,на реглаж на гнп.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта