Прехвърлен зъб B3 1.6 TD+I, RA

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
boi4eto
Мнения: 1518
Регистриран на: Нед 11 мар 2007 12:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чипровци

Прехвърлен зъб B3 1.6 TD+I, RA

Мнениеот boi4eto » Вто 14 фев 2012 13:34


Колеги, вчера ме теглиха да запаля, че останах без гориво. Колата запали, а днес не иска, дали може да е от прехвърлен зъб на ангренажният ремък?




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Прехвърлен зъб

Мнениеот samo_pechka » Вто 14 фев 2012 14:24


boi4eto написа:Колеги, вчера ме теглиха да запаля, че останах без гориво. Колата запали, а днес не иска, дали може да е от прехвърлен зъб на ангренажният ремък?

То как бъде не "прескача" лесно ремъка,ама...провери за всеки случай..да ти е спокойно на сърцето!


Потребителски аватар
aliyatin.com
Мнения: 538
Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
Автомобил: HONDA CR-V
Двигател: 2008
Местоположение: popovo

Re: Прехвърлен зъб B3 1.6 TD+I, RA

Мнениеот aliyatin.com » Вто 14 фев 2012 15:36


Ако е прехвърлила зъб още вчера нямало да запали.Тъй като ти е свършила нафтата филтъра ти сигурно се е задръстил :dontknow: Почни от по лесното!Отвори си филтъра.


boi4eto
Мнения: 1518
Регистриран на: Нед 11 мар 2007 12:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чипровци

Re: Прехвърлен зъб B3 1.6 TD+I, RA

Мнениеот boi4eto » Вто 14 фев 2012 19:08


aliyatin.com написа:Ако е прехвърлила зъб още вчера нямало да запали.Тъй като ти е свършила нафтата филтъра ти сигурно се е задръстил :dontknow: Почни от по лесното!Отвори си филтъра.

Утре ще започна от филтъра и дано запали, дано не е ремъка, ако е от филтъра са бели кахъри, благодаря колега!


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Прехвърлен зъб B3 1.6 TD+I, RA

Мнениеот samo_pechka » Вто 14 фев 2012 21:19


boi4eto написа:
aliyatin.com написа:Ако е прехвърлила зъб още вчера нямало да запали.Тъй като ти е свършила нафтата филтъра ти сигурно се е задръстил :dontknow: Почни от по лесното!Отвори си филтъра.

Утре ще започна от филтъра и дано запали, дано не е ремъка, ако е от филтъра са бели кахъри, благодаря колега!

:да: И аз бих почнал от най-вероятното..


boi4eto
Мнения: 1518
Регистриран на: Нед 11 мар 2007 12:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чипровци

Re: Прехвърлен зъб B3 1.6 TD+I, RA

Мнениеот boi4eto » Чет 16 фев 2012 12:00


samo_pechka написа:
boi4eto написа:
aliyatin.com написа:Ако е прехвърлила зъб още вчера нямало да запали.Тъй като ти е свършила нафтата филтъра ти сигурно се е задръстил :dontknow: Почни от по лесното!Отвори си филтъра.

Утре ще започна от филтъра и дано запали, дано не е ремъка, ако е от филтъра са бели кахъри, благодаря колега!

:да: И аз бих почнал от най-вероятното..

Значи днес смених филтъра и колата пак не пали, подгревните свещи са здрави, гориво има. Чува се едно леко чукане и едно майсторче отвори капака на клапаните, няма спукана чашка на клапан и се съмнява, че може да е прехвърлила зъб, утре ще я види, че сега има друг ангажимент. Прехвърлен зъб ли е или работата е по-сериозна?
п.п колата след дърпането като, че ли нямаше мощност като преди.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Прехвърлен зъб B3 1.6 TD+I, RA

Мнениеот samo_pechka » Чет 16 фев 2012 12:51


Здравей колега.Един поглед и на демферната шайба няма да е излишен.Може и да е съвпадение-дано да е така,но това, че не си можал и преди да запалиш :roll: ....понякога е индикатор за изместена центровка и често причината е разпънат болт на демферната шайба в резултат тя се измества и "губи" центровка..все пак това е предположение само...но недей повече я пали докато не си сигурен на 100% ,че не е от демферната шайба проблема.Успех!


boi4eto
Мнения: 1518
Регистриран на: Нед 11 мар 2007 12:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чипровци

Re: Прехвърлен зъб B3 1.6 TD+I, RA

Мнениеот boi4eto » Чет 16 фев 2012 18:12


samo_pechka написа:Здравей колега.Един поглед и на демферната шайба няма да е излишен.Може и да е съвпадение-дано да е така,но това, че не си можал и преди да запалиш :roll: ....понякога е индикатор за изместена центровка и често причината е разпънат болт на демферната шайба в резултат тя се измества и "губи" центровка..все пак това е предположение само...но недей повече я пали докато не си сигурен на 100% ,че не е от демферната шайба проблема.Успех!

Колата я теглих , понеже нямаше нафта и акумулатора ми бе слаб. При тегленето помогнах със стартера и колата запали, но с променен звук, покарах 2-3км, оставих я за около половин час и след това запали от раз, но някък си като, че ли нямаше мощност, прибрах се и я загасих. И днес няма палене, майстор отвори капака на клапаните и каза, че всичко му се вижда наред. Утре ще види и анг. ремък и там каквото още е нужно.Въпроса ми е дали е станала голяма беля?


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Прехвърлен зъб B3 1.6 TD+I, RA

Мнениеот ventotdi » Чет 16 фев 2012 18:20


Нафтата е студена и гъста ... не може за тези 2 - 3 километра да се стопли ...това е една евентуална причина мотора да не е пъргав както преди.Най-лесния вариант е да видиш дали не връща нафтата .


boi4eto
Мнения: 1518
Регистриран на: Нед 11 мар 2007 12:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чипровци

Re: Прехвърлен зъб B3 1.6 TD+I, RA

Мнениеот boi4eto » Чет 16 фев 2012 18:25


ventotdi написа:Нафтата е студена и гъста ... не може за тези 2 - 3 километра да се стопли ...това е една евентуална причина мотора да не е пъргав както преди.Най-лесния вариант е да видиш дали не връща нафтата .

Днес беше -4градуса когато се опитвах да я паля, едва ли е от гъста нафта, но все пак благодаря!


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Прехвърлен зъб B3 1.6 TD+I, RA

Мнениеот ventotdi » Чет 16 фев 2012 18:38


Момче .... говоря ти за пъргавината на мотора ,че се губи от гъстата нафта ,защото се измества центровката на закъснение .... За трудното или по скоро не възможното палене провери си първо за въздух в горивната система !!!


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1822
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: Прехвърлен зъб B3 1.6 TD+I, RA

Мнениеот vinixxx » Чет 16 фев 2012 18:43


голяма беля няма как да стане...просто трябва да проверите центровката и шайбата,,споко :wink:


boi4eto
Мнения: 1518
Регистриран на: Нед 11 мар 2007 12:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чипровци

Re: Прехвърлен зъб B3 1.6 TD+I, RA

Мнениеот boi4eto » Пон 20 фев 2012 15:53


Та, вчера майстора дойде и се оказа прехвърлен зъб на анг. ремък. Човека направи центровката и всичко заспа, но АЗ ПОВЕЧЕ КОЛА НЯМА ДА ТЕГЛЯ НИКОГА, В ЕБАТИ ФИЛМА ВЛИЗАХ, АКО СЕ БЕ СКЪСАЛ РЕМЪК ИЛИ ПРЕХВЪРЛИ ПОВЕЧЕ ЗЪБИ СТАВА... КОЛЕГИ, НЕ СИ ТЕГЛЕТЕ КОЛИТЕ !!!


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Прехвърлен зъб B3 1.6 TD+I, RA

Мнениеот samo_pechka » Пон 20 фев 2012 15:57


boi4eto написа:Та, вчера майстора дойде и се оказа прехвърлен зъб на анг. ремък. Човека направи центровката и всичко заспа, но АЗ ПОВЕЧЕ КОЛА НЯМА ДА ТЕГЛЯ НИКОГА, В ЕБАТИ ФИЛМА ВЛИЗАХ, АКО СЕ БЕ СКЪСАЛ РЕМЪК ИЛИ ПРЕХВЪРЛИ ПОВЕЧЕ ЗЪБИ СТАВА... КОЛЕГИ, НЕ СИ ТЕГЛЕТЕ КОЛИТЕ !!!

Късмет си имал колега :applause:


Потребителски аватар
aliyatin.com
Мнения: 538
Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
Автомобил: HONDA CR-V
Двигател: 2008
Местоположение: popovo

Re: Прехвърлен зъб B3 1.6 TD+I, RA

Мнениеот aliyatin.com » Пон 20 фев 2012 17:41


На служебния vw-бус прехвърли зъб като върти на стартер.Още по голяма обърквация!На -20.След центровка а и времето беше се отпуснало си запали на стартер.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: koki_moki74 и 54 госта