Дано съм бил полезен и спасил някой двигател от същата участ...









propparo написа:Проблема не е в нафтата само,колега.
Доста познати само с помпа-дЮза имаха всевъзможни проблеми.Докато за комънрейла нещата не са чак така плачевни.
За съжаление ефективния живот на всяка една от помпите е около 200 000 реални километра,след това се очакват да започнат проблемите.
Не случайно ФВ се отказаха от тая технология.
Който ми покаже дЮза на 500К километра фабрично вградена без да е сменяна ще го почерпя каквото не е пил никога досега.
Kalin72 написа:Ами чети по форумите (да, и с четене човек се учи, разбира се, ако има и практика, още по-добре, но само с практика не бива, стига се до грешни изводи) , попитай и шофьорите на камиони с ПД (unit injector) двигатели в САЩ и Австралия, примерно
propparo написа:Не ми се спори излишно.И то ако само с четене се учеше човек добре.Който ми покаже дЮза на 500К километра фабрично вградена без да е сменяна ще го почерпя каквото не е пил никога досега.
propparo написа:просто работното налягане е голямо,но така и не може да стигне това на комънрейла защото тогава силата ще е разрушителна и за чисто нова дЮза.
propparo написа:--много често тандем помпата на горивото,която се намира отдясно на корпуса на двигателя губи синхрона с някоя от дЮзите.
propparo написа:Те се управляват и механично от гърбици на вала
propparo написа: Сами разбирате че на ЕКУ-то му е много трудно да следи всички датчици едновремено,положението на педала на газта,динамиката на каране и прочее и да си кореспондира с всяка една дЮза.
propparo написа: горивото достига до всяка дЮза под формата на едни отворчета около 2мм и нещо в диаметър.И тоя отвор трябва да пасне на 100 процента с отвора на дЮзата
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: WasteLand_TD и 20 госта