теч на масло от капака на клапаните Голф 3 1.9 1Y

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Румен М
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 17 фев 2011 12:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

теч на масло от капака на клапаните Голф 3 1.9 1Y

Мнениеот Румен М » Съб 03 мар 2012 16:03


Здравейте!Някой да помага.Сменям два пъти гарнитура на капака и пак тече.От едно и също място.От задната страна в двата края на капака(откъм скоростите и откъм ангренажа).Вторият път слагах силикон и пак нищо.Някъде четох,че трябва да се промие това пластмасовото нещо(клапан или утаител)в което влиза тръбата от картера.Ще помогне ли и как се сваля?




emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: теч на масло от капака на клапаните Голф 3 1.9 1Y

Мнениеот emo-gar » Нед 04 мар 2012 10:34


Клапанчето(по-скоро е утаител) е намушено върху капака чрез гумено съединение.Просто се завърта леко и се дърпа.Ще трябва да ревизираш и пластмасовата връзка между него и картера..Внимавай,трошлива е!Уплътнението на капака е цяло,гумено,сменял съм 2 броя и винаги е сълзяла откъм "луничката"-над СК.Монтажа винаги съм правил по правило-сухо ,обезмаслено ,чисто....таратанциии(поне с тия гарнитури!).Е,накрая свалих ,изчистих и намазах със уплътнител(някакъв черен на Рейнц...)-цяла зима няма капка оттам.Имай в предвид,че вече съм проверявал капака(доста е корав,двоен профил),също и подложки на притягащите шпилки съм слагал....е не се получи!А оригиналната не течеше!Явно пазарът е залят от ментета,даже цената нищо не означава(едната ми струваше 28лв.,втората над 30...трета-Няма да има!)


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: теч на масло от капака на клапаните Голф 3 1.9 1Y

Мнениеот samo_pechka » Нед 04 мар 2012 11:02


emo-gar написа:........Имай в предвид,че вече съм проверявал капака(доста е корав,двоен профил),също и подложки на притягащите шпилки съм слагал....е не се получи!А оригиналната не течеше!Явно пазарът е залят от ментета,даже цената нищо не означава(едната ми струваше 28лв.,втората над 30...трета-Няма да има!)

Имам усещането ,че аз съм го писал ..същата работа и при мен :banghead: сълзи ми от същото място и ми "вади" очите всеки път като дигна капака на колата..То не беше други гарнитури,други шпилки по-къси -да "прилепне" капака на клапаните по-плътно -без особен ефект! Вече съм се примирил :(


Румен М
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 17 фев 2011 12:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: теч на масло от капака на клапаните Голф 3 1.9 1Y

Мнениеот Румен М » Нед 04 мар 2012 12:03


Благодаря за съвета!Утре отивам в ауто+,нова гарнитура и силикон на Рейнц,промивка на утаителя и смяна.Дано спре да тече.


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: теч на масло от капака на клапаните Голф 3 1.9 1Y

Мнениеот emo-gar » Нед 04 мар 2012 17:29


Мазал съм и от двете страни на гарнитурата,пуснах "тегел" с дебелина около 2мм. на лек "зиг-заг".На кьошетата малко в повече.Като наложих гарнитурата,"черната гадост" се вмъкна в надлъжните профили и не избива почти нищо навън/навътре.Според мен-не взимай нова гарнитура(с метална вложка е),почисти старателно старата-кореселин,бензин,измиване ,също и челата на капак и глава,и от черното на Рейнц


Румен М
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 17 фев 2011 12:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: теч на масло от капака на клапаните Голф 3 1.9 1Y

Мнениеот Румен М » Съб 10 мар 2012 9:53


Реших проблема.Този Виктор Рейнц е голяма работа.Почистване,обезмасляване,Рейнц и старата гарнитура.Няма капчица дори от луничката.Благодаря на колегата emo_gar.


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: теч на масло от капака на клапаните Голф 3 1.9 1Y

Мнениеот emo-gar » Пон 12 мар 2012 14:26


Между другото,има прекрасен маслоустойчив уплътнител(разбирайте 'силикон")-на Вюрт,във флакон за пистолет е,става на "гумен ластик" като изсъхне.Това в случай че се налага масивна работа,иначе с тия малките тубички е скъпичко.Попадна ми случайно,свърши идеална уплътнителна роля,замести гарнитура на масивен капак(хем налягане,хем масло,хем жега..)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта