Каква е работата....
При големите студове палихме голфа една сутрин с дърпане и той запали но с 300 зора и работеше много зле и много шумно и нямаше никаква мощност и ако не го подържах във високи обороти гаснеше.....
След смяна на нафтов филтер ,подгряващите свещи ,въздушен филтер и обезвъздушаване пак не запали и пак същата работа.....
Отворих капака на главата и след като прикарах белезите на коляновия и разпределителния валове, видях че един зъб бе прехвърлил на ГНП-то....наместих го и тръгнах да паля но забравих фиксатора на зъбното колело на ГНП-то там и скъса ангренажа....

Смених и ремъка и тогава колата запали и заработи добре,но....няма същата мощност като преди....по тромава е и някак си се мъчи като се набира ...едно тегаво такова ...все едно ще се пръсне двигатела.....осеща се доста разлика при вървенето преди и сега.....няма я онази лекота с която се изстрелваше......
Та какво може да е според вас...дали някои зъб съм объркал пак....или е мръднала помпата нещо .....
Щото когато първия път , след като я палихме с дърпане ,видях че белега на ГНП- то не съвпадаше,тогава нямаше никаква мощност....много по зле от сега.....