Интересувам ме ще е нужно ли нещо да се преправя, та да се сложи двигател от Голф 3 1Z в Голф 2
Двигател 1Z в Голф 2
- Wrofeel_VR6
- Мнения: 1670
- Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
- Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
- Двигател: AEB
- Местоположение: Видин
Двигател 1Z в Голф 2
Потърсих теми за тази процедура но не намерих свестни.
Интересувам ме ще е нужно ли нещо да се преправя, та да се сложи двигател от Голф 3 1Z в Голф 2
.
Интересувам ме ще е нужно ли нещо да се преправя, та да се сложи двигател от Голф 3 1Z в Голф 2
- dishata
- Мнения: 109
- Регистриран на: Чет 13 ное 2008 20:59
- Автомобил: SEAT IBIZA
- Двигател: AHU
- Местоположение: Лом
Re: Двигател 1Z в Голф 2
колега как можа за два месеца да натрупаш 200 мнения а една тема да не намериш?Даже имаше в един от разделите на форума тема със снимки как го правят на една бяла двоика или синя не съм сигурен. 

- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Двигател 1Z в Голф 2
Колегата Лъвчо го е правил и то доста успешно! 

Re: Двигател 1Z в Голф 2
Някой от "управителите" на форума беше нахулил АФН в Г2. Няма логика и с 1З да не стане.
- Wrofeel_VR6
- Мнения: 1670
- Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
- Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
- Двигател: AEB
- Местоположение: Видин
Re: Двигател 1Z в Голф 2
nasko1978 написа:Колегата Лъвчо го е правил и то доста успешно!
Да но в проекта няма подробни снимки и инфо за това
- batko_miro
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: CHGA 2010
- Местоположение: София
Re: Двигател 1Z в Голф 2
Ето темата на Лъвчо, не е тази от раздела с проектите:
.
Сигурен съм, че там ще намериш отговори на въпросите си.
А управителя
с AFN-а, ако не се лъжа, е °niksi°.
.Сигурен съм, че там ще намериш отговори на въпросите си.
А управителя
с AFN-а, ако не се лъжа, е °niksi°.- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Двигател 1Z в Голф 2
винаги е нужно да се преправя.мотора с кутията си го слагаш без проблем.от там на татък, вътрешните карета са други, скоростния лост е с жила, педала на съединитела вече ще е с помпа и трябва да се реже от купето, педала на газта също е друг ,водния радиатор ти е малък, и най големия филм е монтажа на интерколера.в тая кола няма място и не случайно на 1,6тд+интерколер е върху мотора.
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Двигател 1Z в Голф 2
Не може ли да стане с кутия от 1.6тд.
- Wrofeel_VR6
- Мнения: 1670
- Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
- Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
- Двигател: AEB
- Местоположение: Видин
Re: Двигател 1Z в Голф 2
ifidik написа:винаги е нужно да се преправя.мотора с кутията си го слагаш без проблем.от там на татък, вътрешните карета са други, скоростния лост е с жила, педала на съединитела вече ще е с помпа и трябва да се реже от купето, педала на газта също е друг ,водния радиатор ти е малък, и най големия филм е монтажа на интерколера.в тая кола няма място и не случайно на 1,6тд+интерколер е върху мотора.
Това ми е пределно ясно но видях че колегата Лъвчо е писах че не се реже а ми си паста всичко.За интерколера ще го мисля може да го сложа как е на 1.6 TDI , или с челен кулер
- plamencho_
- Мнения: 40
- Регистриран на: Пет 10 апр 2009 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: русе
Re: Двигател 1Z в Голф 2
Последно колега мотора в двойка ли ще го слагаш ? Ако да мотора си пасва идеално в купето кулера си го тъманиш (моя е челен пред водния радиатор). За улеснение в монтажа сложих кутия от 1,6тд JR (от стария ми мотор) пасава идеално
( маховика също е от двойката за да станат нещата) Мотора ти е в коша вече, кутията си е там, преминаваш към електрониката (е тука е малко филм) Ходих на специалист по кабели :Р останах много доволен (голфа от вътре си е супер сток голф 2) успяха да подкарат колата без да сменяме таблото (всичко си му работи)по каталог сменихме датчиците от ТДИ-то масло,температура на охладителната система от ТД (голф2),конзолата на пе*алите също е оригиналната на голфа (само вземахме реостата на газта). Охладителната система на голф 3 ТДИ 90к.с. е 6,3литра. Охладителната система на голф 2 с най-големия радиатор също е 6,3литра. Слагаш най-големия радиатор и започва търсене на водни съединения (сравнително бързо става и не са толкова скъпи, но от малко по малко и става сума)Всичките са от голф 2 ТД. Накратко е това 
- Wrofeel_VR6
- Мнения: 1670
- Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
- Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
- Двигател: AEB
- Местоположение: Видин
Re: Двигател 1Z в Голф 2
А не мога ли да си остана с кутия от 1Z
, и каква ще е разликата ако остана например с кутия от 1.6 Дизел.
- stefan4o
- Мнения: 19340
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Двигател 1Z в Голф 2
Wrofeel_VR6 написа:и каква ще е разликата ако остана например с кутия от 1.6 Дизел.
Ще върти гуми и на 3-та
Другото ще са само минуси. Съветвам те ако се хванеш на това хоро да сложиш възможно най-дългата кутия от МК2 (ако изобщо пасва на корпуса на двигателя). Ако не бъркам по разчитането на ЕТКА на 1Z моделна година 1995 се монтира кутия с код ASD чиито предавателни числа сравнени с тези на 4Т са потресаващо по-"дизелови":ASD - 3,300 1,944 1,308 0,917 0,717 3.158
4T - 3,455 1,944 1,286 0,909 0,745 3,667
Тая кутия с е фрапиращо по-дълги скорости, предполагам това се дължи на факта, че с 1.9ТДИ моторите заради доста по-големия си въртящ момент от тези на бензиновите им събратя, а не както при Мк2, където са много сходни и там на практика няма обособена дизелова ск.кутия (най-дългата 4Т се монтира както на 1.6 бензин, така и на 1.8 бензин и на 1.6 ТД, инт.).
- w_smith
- Мнения: 2325
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Двигател 1Z в Голф 2
ASD е най-дългата кутия за ТДИ(на голф 3 и пасат Б4), има още два вида, които са по-къси. ASD на 3000 оборота на пета върви със ~ 145 км/ч.
С кутията от двойка ще си със 110 км/ч на тези обороти.
С кутията от двойка ще си със 110 км/ч на тези обороти.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 116 госта