развиване шайба колянов вал 1,9 тди 66 кВт Пасат Б5 97 г.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
armani_fin
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 07 фев 2012 22:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: finland

развиване шайба колянов вал 1,9 тди 66 кВт Пасат Б5 97 г.

Мнениеот armani_fin » Съб 10 мар 2012 19:28


:bishop здравейте колеги захванал сам се да си сменя главата на пасат б5 97г. 1.9 тди 66кв достигнах до шайбата на коляновия вал но нямам глава и вала ми се върти много някои може ли да ми даде идея как да го задържа за да развия шайбата и болта на коя страна се развива с обратна резба ли е се чудя благодаря ви предварително death




Потребителски аватар
kr86
Мнения: 422
Регистриран на: Сря 20 окт 2010 22:43
Автомобил: Golf mk2
Двигател: 1.6 automatic 1984 year
Местоположение: софия

Re: развиване шайба колянов вал 1,9 тди 66 кВт Пасат Б5 97 г.

Мнениеот kr86 » Съб 10 мар 2012 21:42


Ако не е автомат хващаш още един човек вкарваш първа или задна и яко на спирачката.
За резбата не мога да ти кажа защото просто нямам опит с тоя мотор.
Нека някой колега сподели
:да:


TASSAP
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 13 апр 2011 21:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Madrid España

Re: развиване шайба колянов вал 1,9 тди 66 кВт Пасат Б5 97 г.

Мнениеот TASSAP » Съб 10 мар 2012 22:38


На моя мотор-1z контрирах маховика през отвора на кутията със една дебела права отверка и се разви без проблем.Резбата при мен е нормална(обратно на часовниковата стрелка)Не знам защо ще развиваш шайбата на вала за да смениш главата.Но сигурно си имаш причини!Поздрави!!


Потребителски аватар
kr86
Мнения: 422
Регистриран на: Сря 20 окт 2010 22:43
Автомобил: Golf mk2
Двигател: 1.6 automatic 1984 year
Местоположение: софия

Re: развиване шайба колянов вал 1,9 тди 66 кВт Пасат Б5 97 г.

Мнениеот kr86 » Съб 10 мар 2012 23:14


TASSAP написа:На моя мотор-1z контрирах маховика през отвора на кутията със една дебела права отверка и се разви без проблем.Резбата при мен е нормална(обратно на часовниковата стрелка)Не знам защо ще развиваш шайбата на вала за да смениш главата.Но сигурно си имаш причини!Поздрави!!


Това с отверката е в краен случай, че ако се счупи и остане вътре... :horror:


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: развиване шайба колянов вал 1,9 тди 66 кВт Пасат Б5 97 г.

Мнениеот samo_pechka » Съб 10 мар 2012 23:22


armani_fin написа::bishop здравейте колеги захванал сам се да си сменя главата на пасат б5 97г. 1.9 тди 66кв достигнах до шайбата на коляновия вал но нямам глава и вала ми се върти много някои може ли да ми даде идея как да го задържа за да развия шайбата и болта на коя страна се развива с обратна резба ли е се чудя благодаря ви предварително death

Колега при смяна на глава ,не се налага да се развива болта на колелото на коляновия вал!! Не ми е ясно точно какво искаш да направиш! Ангренажен ремък ли искаш да сменяш или...? При смяна на ангренаж се развиват болтчетата на шайбата дето върти алтернатора ,но самото ангренажно колело остава!Инак самия болт е с дясна резба.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта