Дизел-проблем с запалването

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
redshot
Мнения: 19
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 12:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Дизел-проблем с запалването

Мнениеот redshot » Пет 24 ное 2006 16:53


Здравейте,имам един проблем с моята кола/WV VENTO/Надявам се някои да знае нещо по въпроса,колата е турбо дизел и като дам на контакт
лампата за нагревните свещи не светва и свещите не работят,също така
не стига и ток до помпата,странното е че понякога всичко е ок,но като откаже и немога да запаля.Ако някои знае нещо и може да ми помогне
ще му бъда много благодарен.




Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Пет 24 ное 2006 18:41


Добре дошъл!Виж връзката клеми на акумулатор-кабели първо!Има и един предпазител преди свещите-може и той да е за смяна!


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 24 ное 2006 20:33


ако е предпазителя лампата свети.търси си друго подгряващо реле за проба и си виж таралеж4ето на контактния клю4


Потребителски аватар
Deputata
Мнения: 121
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 0:23
Автомобил: VW Golf3 1900 TD
Двигател: AAZ 1994
Местоположение: Троян
Контакти:

Мнениеот Deputata » Пон 27 ное 2006 13:36


На кое му викаш таралежче че ми е интересно?


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Пон 27 ное 2006 15:33


Deputata написа:На кое му викаш таралежче че ми е интересно?

Клемореда ...


Потребителски аватар
Deputata
Мнения: 121
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 0:23
Автомобил: VW Golf3 1900 TD
Двигател: AAZ 1994
Местоположение: Троян
Контакти:

Мнениеот Deputata » Пон 27 ное 2006 21:38


Явно не прави добър контакт клемореда. И при мен съществува тоя проблем с подгряването. Някой път като дам на контакт изобщо не светва лампата за подгряването на свещите, два-три пъти връщам ключа на изходно положение докато захапе и светне лампата. Паля като цъкне релето, значи то работи. Проверил съм и бушоните от долу и тоя отпред при двигателя, всички са здрави. При мен има разлика във времето на гаснене на лампата и на цъкането на релето. Може би е от тоя шибан клеморед?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 28 ное 2006 0:24


Deputata написа:Явно не прави добър контакт клемореда. И при мен съществува тоя проблем с подгряването. Някой път като дам на контакт изобщо не светва лампата за подгряването на свещите, два-три пъти връщам ключа на изходно положение докато захапе и светне лампата. Паля като цъкне релето, значи то работи. Проверил съм и бушоните от долу и тоя отпред при двигателя, всички са здрави. При мен има разлика във времето на гаснене на лампата и на цъкането на релето. Може би е от тоя шибан клеморед?
лампата угасва винаги по рано а релето продължава да подгрява.при теб 4е не винаги ти светва лампата е от релето(има нагар по контактите и отлепя малко по късно)


Потребителски аватар
Deputata
Мнения: 121
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 0:23
Автомобил: VW Golf3 1900 TD
Двигател: AAZ 1994
Местоположение: Троян
Контакти:

Мнениеот Deputata » Вто 28 ное 2006 20:59


Чистих го това реле със специален спрей на "Вюрт", за по-добър контакт и ако има овлажняване. Самото реле не съм го измервал да видя как работи. Може и да е от него, защото мисля че е сменяно и на него пишеше умопомрачителната сума от 32лв. Дали е от него, трябва само с мерене? А и цената дали е такава?


Потребителски аватар
Deputata
Мнения: 121
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 0:23
Автомобил: VW Golf3 1900 TD
Двигател: AAZ 1994
Местоположение: Троян
Контакти:

Мнениеот Deputata » Вто 28 ное 2006 21:01


По принцип това реле мисля че работи още 1-2минути и тогава цъка като леко се повишават оборотите.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 29 ное 2006 19:03


Deputata написа:По принцип това реле мисля че работи още 1-2минути и тогава цъка като леко се повишават оборотите.
не пове4е от 30секунди работи



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], ZEDYCUS и 75 госта