Здравейте,имам един проблем с моята кола/WV VENTO/Надявам се някои да знае нещо по въпроса,колата е турбо дизел и като дам на контакт
лампата за нагревните свещи не светва и свещите не работят,също така
не стига и ток до помпата,странното е че понякога всичко е ок,но като откаже и немога да запаля.Ако някои знае нещо и може да ми помогне
ще му бъда много благодарен.
Дизел-проблем с запалването
- Deputata
- Мнения: 121
- Регистриран на: Нед 12 фев 2006 0:23
- Автомобил: VW Golf3 1900 TD
- Двигател: AAZ 1994
- Местоположение: Троян
- Контакти:
Явно не прави добър контакт клемореда. И при мен съществува тоя проблем с подгряването. Някой път като дам на контакт изобщо не светва лампата за подгряването на свещите, два-три пъти връщам ключа на изходно положение докато захапе и светне лампата. Паля като цъкне релето, значи то работи. Проверил съм и бушоните от долу и тоя отпред при двигателя, всички са здрави. При мен има разлика във времето на гаснене на лампата и на цъкането на релето. Може би е от тоя шибан клеморед?
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
лампата угасва винаги по рано а релето продължава да подгрява.при теб 4е не винаги ти светва лампата е от релето(има нагар по контактите и отлепя малко по късно)Deputata написа:Явно не прави добър контакт клемореда. И при мен съществува тоя проблем с подгряването. Някой път като дам на контакт изобщо не светва лампата за подгряването на свещите, два-три пъти връщам ключа на изходно положение докато захапе и светне лампата. Паля като цъкне релето, значи то работи. Проверил съм и бушоните от долу и тоя отпред при двигателя, всички са здрави. При мен има разлика във времето на гаснене на лампата и на цъкането на релето. Може би е от тоя шибан клеморед?
- Deputata
- Мнения: 121
- Регистриран на: Нед 12 фев 2006 0:23
- Автомобил: VW Golf3 1900 TD
- Двигател: AAZ 1994
- Местоположение: Троян
- Контакти:
Чистих го това реле със специален спрей на "Вюрт", за по-добър контакт и ако има овлажняване. Самото реле не съм го измервал да видя как работи. Може и да е от него, защото мисля че е сменяно и на него пишеше умопомрачителната сума от 32лв. Дали е от него, трябва само с мерене? А и цената дали е такава?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], ZEDYCUS и 75 госта