Здравейте искам да попитам как се избива лагера на диференциала понеже ми се отвиват болтовете на полуоската (лявата)
Колата е Голф 2 1.6 GTD
Благодаря предварително.



Голф 2 1.6 GTD лагер на диференциал как се избива
- samo_pechka
- Мнения: 8990
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 2 1.6 GTD лагер на диференциал как се избива
Колега да уточним нещо , ти лагера ли искаш да вадиш или самата главина на вътрешното каре ? Ако ще е лагер- разглабя се скор.кутия , ако е самата главина - има една тапа в средата ,махаш я , отдолу е една зегерка ,и нея махаш . след това става по два начина : със скоба или с един болт със същата резба , каквато е на болтовете на вътр.каре , но с по-дълга част с резба .Навиваш го и да опре в корпуса на скор.кутия ( сложи подложка от 3-4 мм желязо) и почваш да навиваш ,от време на време почукваш леко с гумен чук и така докато избиеш главината .Успех.
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: Сря 05 яну 2011 22:47
- Автомобил: VW Polo
- Двигател: 6n2 2001 AUD
- Местоположение: София
Re: Голф 2 1.6 GTD лагер на диференциал как се избива
Откъм вътрешното лагера ми е заминал смисъл почнал е да вие
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Голф 2 1.6 GTD лагер на диференциал как се избива

Колега, с тези паранормални възможности, които имаш, съм сигурен, че всеки сервиз ще те желае за диагностик

И сега да питам : Как точно реши, че този лагер ти вие ? Аз при разглобена скоростна кутия не мога да кажа със сигурност кой лагер вие и ги сменям всички, а ти направо ме застреля

Дай малко инфо, как от една камара лагери си определил кой точно ти вие ?

-
- Мнения: 35
- Регистриран на: Сря 05 яну 2011 22:47
- Автомобил: VW Polo
- Двигател: 6n2 2001 AUD
- Местоположение: София
Re: Голф 2 1.6 GTD лагер на диференциал как се избива
качих я на подемника и на едното вътрешно каре има луфт а на другото няма поне така ми казаха щот имало луфт било лагера.А може ли нещо чашката на вътрешното каре да се е охлабила и затова да е този луфт?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 9 госта