Проблем с МАП сензор Golf MK5 2005 2.0 Tdi - 200hp

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
itcomestomoney
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 27 мар 2012 14:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vn

Проблем с МАП сензор Golf MK5 2005 2.0 Tdi - 200hp

Мнениеот itcomestomoney » Вто 27 мар 2012 14:21


моля ви за помощ !!! Golf MK5 2005 2.0 Tdi - 200hp и май имам проблем с мап сензора ама не съм сигорен... като си вържа колата на ВАГ ми дава грешка Мanifold pressure - boost sensor signal too high ??? като откача черния кабел от кутийката до ECU-то и го свържа със синия кабел на турбото (тоест да и дам директен вакуум) турбото надува обаче като го свържа обратно както требва да е , да минава през компютъра, турбото Не работи! на тръбата към всмукателния колектор има датчик който уж е свързан както требва и вече не знам какво да правя а пък нямам пари да я закарам при некой който разбира... ОТ МАП СЕНЗОРА ЛИ е ПРОБЛЕМА ??




Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Проблем с МАП сензор

Мнениеот Dobromirski » Вто 27 мар 2012 23:02


Нормално е да ти набива тази грешка при условие , че пускаш вакуум директно на актуатора на турбината. Изтрий я , вържи си всичко както трябва и се поразрови из форума, що е то туй LOG файл, как и на кои канали се прави. Постни го тук и все някой ще ти помогне.
Виждам , че си вдигнал мерника на МАП-а, но не е той виновника :kissy:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: batteto.1984 и 47 госта