Рейс пайп

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Рейс пайп

Мнениеот Velko » Пет 20 май 2011 23:49


Защо се слага това на мястото на ЕГР клапана и какво прави?! Повишава ли мощността?




Потребителски аватар
crank666
Мнения: 925
Регистриран на: Пет 11 дек 2009 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Рейс пайп

Мнениеот crank666 » Пет 20 май 2011 23:55


Egr-a се задръства. Вътре в егр-а има една клапа, която се затваря и отваря. След като сложиш тръба(рейс паип) диаметъра става по-голям и се затапва вакумния маркуч. Принципно аз карах със съчма във вакумния маркуч и ми беше изолиран егр-а, но сега си сложих тръба на негово място.


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Рейс пайп

Мнениеот Velko » Пет 20 май 2011 23:59


Значи тази тръба си е постоянно отворена, а вакума е запушен така ли?При мен е запълнен със силикон АГР, затапен е софтуерно и има ламарина mhihi Има ли смисъл да турям таз тръбъ mhihi


Потребителски аватар
crank666
Мнения: 925
Регистриран на: Пет 11 дек 2009 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Рейс пайп

Мнениеот crank666 » Съб 21 май 2011 0:05


Виж какво представлява отвътре. Виж колко сажди са се образували по стените, при положение, че моя не е работил повече от година.
DSCF6221 modified.jpg


А рейс пайпа представлява една тръба със фланец, който захваща пайпа за колектора.
egr plan2.jpg


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Рейс пайп

Мнениеот Velko » Съб 21 май 2011 0:07


Значи аз доколкото схващам ( много бавно схващам ) целта е да няма стеснението, което образува ЕГР клапана.А този пайп вътре има ли клапан?


Потребителски аватар
crank666
Мнения: 925
Регистриран на: Пет 11 дек 2009 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Рейс пайп

Мнениеот crank666 » Съб 21 май 2011 0:09


Дали има смисъл ти си преценяваш. Аз я смених, защото смених и колектора с по-голям. Направо 2-те неща замених.
Нищо няма вътре, просто не се задръства. Това е обикновена тръба и фланец. Виж чертежа.Размерите са примерни.(от голф4 110-ка са)
Прикачени файлове
egr plan.jpg


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Рейс пайп

Мнениеот Velko » Съб 21 май 2011 0:10


Мерси, ще поръчам да ми направят една тръбъ :) :bowdown


Потребителски аватар
crank666
Мнения: 925
Регистриран на: Пет 11 дек 2009 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Рейс пайп

Мнениеот crank666 » Съб 21 май 2011 0:11


Колектора ти оригиналния ли е ? Сменяй направо и 2-те :lol: Не знам как стоят нещата при полото и дали има някакъв ъпгрейд.


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Рейс пайп

Мнениеот Velko » Съб 21 май 2011 0:14


crank666 написа:Колектора ти оригиналния ли е ? Сменяй направо и 2-те :lol: Не знам как стоят нещата при полото и дали има някакъв ъпгрейд.

Тунинг колектор за 3 цилиндъра mhihi Не се излагай :D


Потребителски аватар
crank666
Мнения: 925
Регистриран на: Пет 11 дек 2009 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Рейс пайп

Мнениеот crank666 » Съб 21 май 2011 0:17


Не знам дали има друг 3-цил. със по-голям обем. Няма да е лошо да го свалиш и почистиш. Предполагам, че така вече ще усетиш разлика при максимална скорост. Иначе се едно да пиеш бира......ама топла :beer


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Рейс пайп

Мнениеот Velko » Съб 21 май 2011 0:19


crank666 написа:Не знам дали има друг 3-цил. със по-голям обем. Няма да е лошо да го свалиш и почистиш. Предполагам, че така вече ще усетиш разлика при максимална скорост. Иначе се едно да пиеш бира......ама топла :beer

Чистен е... само кулера и турбото не са чистени все още :) Ех... де да имах 2-3 хилядиии :?


Потребителски аватар
crank666
Мнения: 925
Регистриран на: Пет 11 дек 2009 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Рейс пайп

Мнениеот crank666 » Съб 21 май 2011 0:23


Защо ? За 4 цилиндров ли ?


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Рейс пайп

Мнениеот Velko » Съб 21 май 2011 0:41


По скоро за да си направя този... 4 цилиндров също е вариянт.


Потребителски аватар
Ludiq
Мнения: 733
Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Рейс пайп

Мнениеот Ludiq » Съб 21 май 2011 20:34


Пич на всичките въпроси които задаваш ЕЖЕДНЕВНО има отговори тук и в дизеловия форум.
Вярно,че така е по-лесно....но вземи да почетеш малко. :wink:


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Рейс пайп

Мнениеот Velko » Съб 21 май 2011 20:49


Ludiq написа:Пич на всичките въпроси които задаваш ЕЖЕДНЕВНО има отговори тук и в дизеловия форум.
Вярно,че така е по-лесно....но вземи да почетеш малко. :wink:

Пич, аз не виждам какъв е проблема да си задавам въпросите.Аз си питам конкретно за моята кола.Ето примерно днес се качвам, паля и колата гасне сама.На това има ли отговор в дизел форума?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 45 госта