Загуба мощност Caddy 1.9 sdi. Задачка играчка.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
mitakser
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 05 апр 2012 19:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse

Загуба мощност Caddy 1.9 sdi. Задачка играчка.

Мнениеот mitakser » Чет 05 апр 2012 20:53


Здравейте, колеги. От 4 месеца съм горд собственик на VW caddy 1.9 sdi 2001г. Колата си е малак танк направо. На -25 запали scare и не се сдържах и я купих. Не гори много и най - важното ми върши работа. Обаче си я взех с един проблем, който така и немога да отстраня до днес. Колицата от време на време губи мощност и трака, като дизел от 80те години. Трака пуши и не върви. Смених кво ли не - масла, ремъци, подгревни свещи, филтри, разпръсквачи, почистих дюзите, горивните пътища, носих помпата на помпаджия, слагах добавки, масло в нафтата и какво ли още не. Е няма и няма оправия. Проявява се понякога това нещо и така докато не я изгася поне за 20тина минути, после може и цял ден да не се прояви.
До колкото разбрах тая колица няма дебитомер и катализатора е махнат. Турбо няма, помпата механична, дюзите не пикаят, маркучите са наред?!?!?!?!?!?!
Някакви идеи?




emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Загуба мощност Caddy 1.9 sdi. Задачка играчка.

Мнениеот emo-gar » Пет 06 апр 2012 2:06


ЕГР ?И въпреки простия си мотор-също има навик да разбива шпонка на ангр.колело на кол.вал,има същата демпферна шайба!


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Загуба мощност Caddy 1.9 sdi. Задачка играчка.

Мнениеот samo_pechka » Пет 06 апр 2012 7:49


emo-gar написа:ЕГР ?И въпреки простия си мотор-също има навик да разбива шпонка на ангр.колело на кол.вал,има същата демпферна шайба!

+1 :да:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Загуба мощност Caddy 1.9 sdi. Задачка играчка.

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 06 апр 2012 14:19


Нещо има грешка тука СДИ не е с механична помпа - електронна е и си има дебиломер.Също така не мисля ,че му се разбива шпонката.тя се разбива на 1.9 които е на база на ААЗ.СДИ е ТДИ без турбо.Като за начало и шибни един ВАГ-Ком макар ,че както описваш звучи на нещо механично :(
P.S.Дизелите от 80 имат много по-мек ход(не тракат) от ТДИ-тата които са с директно впръскване и доста твърд звук.


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1905
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Загуба мощност Caddy 1.9 sdi. Задачка играчка.

Мнениеот 110afn » Пет 06 апр 2012 18:09


Само за клапаните не си писал. Ще ми се ,че от време на време ти засяда повдигач


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Загуба мощност Caddy 1.9 sdi. Задачка играчка.

Мнениеот emo-gar » Пет 06 апр 2012 18:23


Ако не греша,карах доста време такова служебно Кади-производство 2004г.Помпата има някакво електрическо нещо отстрани и датчик на мястото на тапата м/у тръбите,но се управлява със жило,има авто-авансатор,ЕГР.Подозирам да е Лукас-такава е на Поло-верите.Води се SD мотор,но по същество си е старият предкамерен 1Y.Това беше и повод да си взема дизелното Венто с такъв прост моторец,колкото и да ме убеждаваха че е "куц" до полуда...ами не знам,но си теглеше доволно на пикапа,също така и на Венто,е не е бегач-ама е сравнително икономичен и горивно и като поддръжка.


mitakser
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 05 апр 2012 19:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse

Re: Загуба мощност Caddy 1.9 sdi. Задачка играчка.

Мнениеот mitakser » Съб 07 апр 2012 3:22


Егр (ако това е клапана за връщането на изгорели газове за доизгаряне) да той се оказа heavy metal zork. Мастора просто извади маркучето затапи го и каза - "там ти няма да буташ, остави го така".

emo-gar написа:Ако не греша,карах доста време такова служебно Кади-производство 2004г.Помпата има някакво електрическо нещо отстрани и датчик на мястото на тапата м/у тръбите,но се управлява със жило,има авто-авансатор,ЕГР.Подозирам да е Лукас-такава е на Поло-верите.Води се SD мотор,но по същество си е старият предкамерен 1Y.Това беше и повод да си взема дизелното Венто с такъв прост моторец,колкото и да ме убеждаваха че е "куц" до полуда...ами не знам,но си теглеше доволно на пикапа,също така и на Венто,е не е бегач-ама е сравнително икономичен и горивно и като поддръжка.


И да Кадито е с механична помпа, обаче на bosh и както каза колегата, точно 1y e двигателя, и да има го "това електрическо нещо отстрани" :wink: авто аванс със жило, и да има го този датчик на мястото на тапата....... Общо взето колегата emo-gar нарисува картинката. Оказа се, че кадито се души само. Днес направих 300км, супер е. Само се чудя дали да се занимавам с този клапан или не? Какво ще кажете?


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Загуба мощност Caddy 1.9 sdi. Задачка играчка.

Мнениеот emo-gar » Нед 08 апр 2012 9:27


Развиваш връзката м/у входния колектор и ЕГР-пада се отдясно на колектора(като гледаш откъм фаровете) и е свързан с изходния колектор с метално гофре.Та като разцепиш там-навираш една подходящо изрязана метална пластина(дебелина около 0.3-0.5мм,най-добре неръждаема).Защото понякога засяда самият клапан и не се влияе от вакуумната команда(едно ел.клапанче на ламарината,в близост до него).Маркучетата и клапана изобщо ги махаш и запушваш щуцерите старателно(да не изтърве вакуум баш кога ти трябват спирачки!!!)


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Загуба мощност Caddy 1.9 sdi. Задачка играчка.

Мнениеот samo_pechka » Нед 08 апр 2012 13:09


emo-gar написа:Развиваш връзката м/у входния колектор и ЕГР-пада се отдясно на колектора(като гледаш откъм фаровете) и е свързан с изходния колектор с метално гофре.Та като разцепиш там-навираш една подходящо изрязана метална пластина(дебелина около 0.3-0.5мм,най-добре неръждаема).Защото понякога засяда самият клапан и не се влияе от вакуумната команда(едно ел.клапанче на ламарината,в близост до него).Маркучетата и клапана изобщо ги махаш и запушваш щуцерите старателно(да не изтърве вакуум баш кога ти трябват спирачки!!!)

:да: нямам какво да добавя :да:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта