
До колкото разбрах тая колица няма дебитомер и катализатора е махнат. Турбо няма, помпата механична, дюзите не пикаят, маркучите са наред?!?!?!?!?!?!
Някакви идеи?
emo-gar написа:ЕГР ?И въпреки простия си мотор-също има навик да разбива шпонка на ангр.колело на кол.вал,има същата демпферна шайба!
emo-gar написа:Ако не греша,карах доста време такова служебно Кади-производство 2004г.Помпата има някакво електрическо нещо отстрани и датчик на мястото на тапата м/у тръбите,но се управлява със жило,има авто-авансатор,ЕГР.Подозирам да е Лукас-такава е на Поло-верите.Води се SD мотор,но по същество си е старият предкамерен 1Y.Това беше и повод да си взема дизелното Венто с такъв прост моторец,колкото и да ме убеждаваха че е "куц" до полуда...ами не знам,но си теглеше доволно на пикапа,също така и на Венто,е не е бегач-ама е сравнително икономичен и горивно и като поддръжка.
emo-gar написа:Развиваш връзката м/у входния колектор и ЕГР-пада се отдясно на колектора(като гледаш откъм фаровете) и е свързан с изходния колектор с метално гофре.Та като разцепиш там-навираш една подходящо изрязана метална пластина(дебелина около 0.3-0.5мм,най-добре неръждаема).Защото понякога засяда самият клапан и не се влияе от вакуумната команда(едно ел.клапанче на ламарината,в близост до него).Маркучетата и клапана изобщо ги махаш и запушваш щуцерите старателно(да не изтърве вакуум баш кога ти трябват спирачки!!!)
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта