грешка 462д голф4 1.9 тди ATD забива след 2800 об/мин
грешка 462д голф4 1.9 тди ATD забива след 2800 об/мин
колеги някои знае ли какво означава грешка 462д.отговори като не ми трябват.ако някои наистина знае да ми напише лично съобщение.колата е голф4 1.9 тди ATD мотор п.д и забива след 2800 оборота.забива,гася е и пак върви.на VAG KOM ми изписа грешка 462д пренадуване.ако някой знае добър майстор в лом или монтана да каже.или каква повреда да търся.
-
- Мнения: 388
- Регистриран на: Вто 16 ное 2010 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: грешка 462д
колега не се сещам диагностичен интерфейс който да дава грешка "пренадуване" по скоро ще е нещо от сорта на Intake manifold pressure или подобно все пак дай повече информация за да ти отговори някой по-разбиращ от мен
Re: грешка 462д голф4 1.9 тди ATD забива след 2800 об/мин
здравей колега майстора каза че е грешка 462д и ми вкарва колата в авариен режим и гаси турбото.като рестартирам мотора всичко е ок.колата аз си я докарах от германия,и от там до тук съм я тествал доста.има ли някои колега с същия мотор АТД 101 к.с.интересува ме като върне крака от газта чува ли си разтоварващия клапан да съска,защото моя съска като на спортна кола,не съм го чувал на друг дизел този звук.
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: грешка 462д голф4 1.9 тди ATD забива след 2800 об/мин
fastgo написа:здравей колега майстора каза че е грешка 462д и ми вкарва колата в авариен режим и гаси турбото.като рестартирам мотора всичко е ок.колата аз си я докарах от германия,и от там до тук съм я тествал доста.има ли някои колега с същия мотор АТД 101 к.с.интересува ме като върне крака от газта чува ли си разтоварващия клапан да съска,защото моя съска като на спортна кола,не съм го чувал на друг дизел този звук.
Колега смени "майстора" след като ти казва че "гаси турбото"-явно за пръв път вижда такъв мотор .Тази кола е с турбо с променлива геометрия ии няма разтоварващ клапан-самата геометрия разтоварва,но той явно не го знае.Пробвай първо да почистиш геометрията,но според мен по-добре на при същия "майстор"
Re: грешка 462д голф4 1.9 тди ATD забива след 2800 об/мин
ами тогава какво ми съска като змия като пусна газта.звукът е все едно има блу офф клапан.
- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: грешка 462д голф4 1.9 тди ATD забива след 2800 об/мин
След като съска има пробив по турбо пътищата най-вероятно, щом влиза в авариен пропуска е голям и го оправи веднага и не й давай много газ, за да не търсиш скоро турбо..
Re: грешка 462д голф4 1.9 тди ATD забива след 2800 об/мин
благодаря колега утре ще търся откъде идва шума тогава.
- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: грешка 462д голф4 1.9 тди ATD забива след 2800 об/мин
fastgo написа:благодаря колега утре ще търся откъде идва шума тогава.
Ако си на бързи връзки (съединенията на маркучите) а не на скоби, почни от тях да търсиш
Re: грешка 462д голф4 1.9 тди ATD забива след 2800 об/мин
ще пиша утре дали сам открил проблема благодаря за инфото
Re: грешка 462д
orlin4ooo написа:колега не се сещам диагностичен интерфейс който да дава грешка "пренадуване" по скоро ще е нещо от сорта на Intake manifold pressure или подобно все пак дай повече информация за да ти отговори някой по-разбиращ от мен
когато се проврява с КТС на бош тази грешка я отчита превишна стойност значи наистина пренадува може да е от геометриата или от клапана дето управлява турбото
- mariovasi
- Мнения: 1787
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
- Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
- Двигател: TSI
- Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново
Re: грешка 462д голф4 1.9 тди ATD забива след 2800 об/мин
fastgo написа:има ли някои колега с същия мотор АТД 101 к.с.интересува ме като върне крака от газта чува ли си
С ATD съм само че на октавия ,като върна газта нищо не се чува.Чувам че падат оборотите.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: грешка 462д голф4 1.9 тди ATD забива след 2800 об/мин
fastgo написа:ами тогава какво ми съска като змия като пусна газта.звукът е все едно има блу офф клапан.
Махнал си катализатора... нормално е !
Re: грешка 462д голф4 1.9 тди ATD забива след 2800 об/мин
fastgo написа:
ами тогава какво ми съска като змия като пусна газта.звукът е все едно има блу офф клапан.
Махнал си катализатора... нормално е !
колега не съм махал катализатора мисля тия дни да го буша защото ми се струва че е доста задръстен.
ами тогава какво ми съска като змия като пусна газта.звукът е все едно има блу офф клапан.
Махнал си катализатора... нормално е !
колега не съм махал катализатора мисля тия дни да го буша защото ми се струва че е доста задръстен.
-
- Мнения: 388
- Регистриран на: Вто 16 ное 2010 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: грешка 462д
ivo1_r написа:orlin4ooo написа:колега не се сещам диагностичен интерфейс който да дава грешка "пренадуване" по скоро ще е нещо от сорта на Intake manifold pressure или подобно все пак дай повече информация за да ти отговори някой по-разбиращ от мен
когато се проврява с КТС на бош тази грешка я отчита превишна стойност значи наистина пренадува може да е от геометриата или от клапана дето управлява турбото
Благодаря колега за доуточнението това имах предвид по-ясна терминология води до по-конкретен отговор. превишена стойност по-добре звучи от пренадуване А колкотот до КТС-а мисля че е мощен диагностичен софтуер и всеки по-голям сервиз трябва да го има но специално при ФВ най-обикновен Вагком върши повече от чудесна работа (относно кодирането на грешките и сравнително по-лесното намиране на информация за тях в интернет ) а по проблема конкретно дали този мотор има прословутия клапан Н75 гледам че 1/3 от форума му се е налагало да го сменя както и маркучите към него
Re: грешка 462д голф4 1.9 тди ATD забива след 2800 об/мин
да има го като гледаш двигателят отпред се намира долу в ляво под маркуча на турбото се вижда влизат три маркучета в него и една букса
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта