Здравейте,
вчера се пробвах да направя няколко лога на 4, 8 и 10 канал.
Моля разбиращите да си кажат мението!
Това което ме интерисуваше бе да видя данните на MAF сензора, както и надува на турбото.
по отношение на лога - включва и данни при подадена не на 100% газ - ама логовете ги правих сам.
Също така направих и лог на 13 канал (3,13,10) с молба някой да погледне данните за дюзите дали са ок? Ако трябва ддруг лог за дюзите, моля кажете?
Благодаря предварително на отзовалите се!



Лог файл - моля за коментар - MAF, турбо, дюзи
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Лог файл - моля за коментар - MAF, турбо, дюзи
Дюзите изглеждат читави.
Може би МАФ-а не съвсем, защото се вижда как на 3500 оборота той ти ограничава горивото. Идеята е той да ограничава само при тръгване за да не пропушва колата, а след това ограничението да идва от въртящ момент и позицията на педала на газта. Но тъй като е малка разликата спрямо търсеното количество въздух бих пробвал само с чистене.
За налягането на турбото - гледа се 11ти канал, защото там има и търсеното и актуалното налягане. Така като нито се знае кой е мотора, нито се знае дали колата има чип може само да се гадае.
И последен коментар - логовете се правят по един канал във всеки момент. Като логваш по 3 канала излизат малко редове през голям интервал от време.
Може би МАФ-а не съвсем, защото се вижда как на 3500 оборота той ти ограничава горивото. Идеята е той да ограничава само при тръгване за да не пропушва колата, а след това ограничението да идва от въртящ момент и позицията на педала на газта. Но тъй като е малка разликата спрямо търсеното количество въздух бих пробвал само с чистене.
За налягането на турбото - гледа се 11ти канал, защото там има и търсеното и актуалното налягане. Така като нито се знае кой е мотора, нито се знае дали колата има чип може само да се гадае.
И последен коментар - логовете се правят по един канал във всеки момент. Като логваш по 3 канала излизат малко редове през голям интервал от време.
- stanev79
- Мнения: 32
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 23:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Лог файл - моля за коментар - MAF, турбо, дюзи
Благодаря за отговора!
Съвсем съм се отплеснал - за данните за колата, а тя е: Пасат 1.9 AJM (1999 г.).
Съвсем съм се отплеснал - за данните за колата, а тя е: Пасат 1.9 AJM (1999 г.).
- stanev79
- Мнения: 32
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 23:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Лог файл - моля за коментар - MAF, турбо, дюзи
да поизтупам малко темата от прахта - почти година по-късно!
Та днес успях да отделя малко време за диагностика на колата и направих няколко лог файла - по отделни канали, всичките в диапазона 1900 - 4 000 оборота, на пълна газ, главно на 4-та предавка.
Колата както стана ясно по-горе е Пасат комби, 1999 г. , 1.9 AJM mотор.
Така като ги гледам логовете -неразбиращ, ми се струват добре.
Затова ако може отново някой да ги погледне и да сподели?
В единият файл LOGS.xls - в отделни страници съм качил логовете по отделни канали.
другият файл - е лог на три канала едновременно - 4, 8 и 11-ти.
И още един въпрос - Доколкото знам оборотите на празен ход трябва да са около 903, а при мен държи 819 - 840 (това при 72градуса температура). На какво може да се дължи?
Та днес успях да отделя малко време за диагностика на колата и направих няколко лог файла - по отделни канали, всичките в диапазона 1900 - 4 000 оборота, на пълна газ, главно на 4-та предавка.
Колата както стана ясно по-горе е Пасат комби, 1999 г. , 1.9 AJM mотор.
Така като ги гледам логовете -неразбиращ, ми се струват добре.
Затова ако може отново някой да ги погледне и да сподели?
В единият файл LOGS.xls - в отделни страници съм качил логовете по отделни канали.
другият файл - е лог на три канала едновременно - 4, 8 и 11-ти.
И още един въпрос - Доколкото знам оборотите на празен ход трябва да са около 903, а при мен държи 819 - 840 (това при 72градуса температура). На какво може да се дължи?
- stanev79
- Мнения: 32
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 23:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Лог файл - моля за коментар - MAF, турбо, дюзи
Здравейте,
Наистина, много се надявам някой да отдели време да разгледа логовете и да сподели мнението си!
По отношение на оборотите - на PD мотора - 819 ли трябва да са или 903?
При мен на място показва 819 и през секунда-две "подскача" за момент на 840.
По отношение на логовете - направих ги, защото ми се струва че колата не върви като за 116 к.с. при това PD. Впечатление ми прави, че като дам газ на 100% и малко след това като отпусна леко педала, колата почва да ускорява по-добре!
Плюс това има неприятни вибрации на място - възможно ли е да са само от закъсани тампони на скоростната кутия?
Наистина, много се надявам някой да отдели време да разгледа логовете и да сподели мнението си!
По отношение на оборотите - на PD мотора - 819 ли трябва да са или 903?
При мен на място показва 819 и през секунда-две "подскача" за момент на 840.
По отношение на логовете - направих ги, защото ми се струва че колата не върви като за 116 к.с. при това PD. Впечатление ми прави, че като дам газ на 100% и малко след това като отпусна леко педала, колата почва да ускорява по-добре!
Плюс това има неприятни вибрации на място - възможно ли е да са само от закъсани тампони на скоростната кутия?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pspetkow и 35 госта