смЯна гарнитура на ПД-116к

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
KORANDE
Мнения: 120
Регистриран на: Сря 07 окт 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

смЯна гарнитура на ПД-116к

Мнениеот KORANDE » Пон 02 ное 2009 20:57


Здр.колеги. Аз скоро станах горд собственик на пасат б5 тди 116 коня ПД.Та мисълта ми е следната-от казанчето на антифриза ми надува и изкарва леко балончета.Имам издухана гарнитура .Ако може някой, който е сменял гарнитура на ПД да каже колко струва-и евентуално препоръки за сервиз в София. Благодаря :applause:





здр.колеги. аз скоро станах горд собственик на пасат б5 тди 116 кониа ПД.та мисалта ми е следната-от казанцето на антифриза ми надува и изкарва леко балонцета.амам издухана гарнитура .ако мозе ниакои които е смениал гарнитура на ПД да каже колко струва-и евентуално препоръки за сервиз в софиа. Благодариа :applause:




Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: смиана гарнитура на ПД-116к

Мнениеот Dobromirski » Вто 03 ное 2009 7:37


Доста бързо правиш генерални изводи :!: . Я като свалиш главата, затичай да ти направят една цветна дефектоскопия.
Преди това силно ти препоръчвам да си направш един тест за наличие на СО в охладителната система, да няма после :banghead:


nabejlbugeb
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 31 окт 2013 17:41
Автомобил: VW Passat
Двигател:

Re: смЯна гарнитура на ПД-116к

Мнениеот nabejlbugeb » Вто 05 ное 2013 16:51


Нов собственик съм на Пасат Б5 116к.с ПД и аз имам проблем с антифриза, че много бързо намалява. За 300 км близо 1 литър антифриз си отива и мисля, че е гарнитура. Някакви предложения да е нещо друго ?


bobby006
Мнения: 33
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 22:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: смЯна гарнитура на ПД-116к

Мнениеот bobby006 » Чет 28 ное 2013 21:50


Аз съм със същия двигател и миналата година правих главата, като първия признак беше изчезване на антифриз без видими течове, в казанчето имаше сажди и след тест се оказа че има изгорели газове в охладителната течност, след сваляна не главата се установи че е изгоряла гарнитурата на втори цилиндър и водата е отивала в цилиндъра и през ауспуха. Ремонта на главата беше около 250лева с шлайф на челото смяна на водачи и напасване на клапани, а и проверка за пукнатини която се прави под налягане. За майстор не мога да препоръчам защото си я правих сам, мога да те посъветвам да си измиеш хубаво радиаторите като ги разделиш един от друг този за климатика от този за антифриза при мен беше страшилище между двата, охлаждаше само по ъглите.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта