Vw polo 6n1 1.9D

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
BruDoNe
Мнения: 267
Регистриран на: Вто 06 окт 2009 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Vw polo 6n1 1.9D

Мнениеот BruDoNe » Чет 12 апр 2012 15:59


Нормално ли е даже и при загрял двигател да държи 1 000 оборота ?? единствено като пусна климатика спада на 980 приблизително ама има имам чувството, че ще ми паднат пломбите .. става въпрос като е на 1 място колата на неутрална скорост :screwy
Изображение




stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: Vw polo 6n1 1.9D

Мнениеот stivenj » Чет 12 апр 2012 16:19


да нормално е .


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Vw polo 6n1 1.9D

Мнениеот ventotdi » Чет 12 апр 2012 18:28


на този мотор не знам колко трябва да са оборотите на празен ход но не вярвам ,че трябва да са 1000 оборота и не трябва да тресе когато пуска климатика . Този мотор SDI ли е ?


Потребителски аватар
BruDoNe
Мнения: 267
Регистриран на: Вто 06 окт 2009 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Vw polo 6n1 1.9D

Мнениеот BruDoNe » Чет 12 апр 2012 18:41


Чист дизел..


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Vw polo 6n1 1.9D

Мнениеот ventotdi » Чет 12 апр 2012 20:09


ако е предкамерен дизел с механична помпа не се притеснявай ...всичко е наред :)


stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: Vw polo 6n1 1.9D

Мнениеот stivenj » Чет 12 апр 2012 20:18


Колега ,писах ти по-горе,със същия таралясник съм.Карай и да не ти пука,нормално е и при мен е така.паднат ли под 950 оборота ,започва да тресе целия и не се трае.


Потребителски аватар
H2O
Мнения: 1160
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Field of Dreams

Re: Vw polo 6n1 1.9D

Мнениеот H2O » Чет 12 апр 2012 20:28


stivenj написа:Колега ,писах ти по-горе,със същия таралясник съм.Карай и да не ти пука,нормално е и при мен е така.паднат ли под 950 оборота ,започва да тресе целия и не се трае.

Те затова са вдигнати на 1000 да обира вибрациите на тампоните на мотора.Когато се разбият тези тампони,мръднат оборотите и всичко е жица(Металика) :Mr Green Fun


Потребителски аватар
BruDoNe
Мнения: 267
Регистриран на: Вто 06 окт 2009 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Vw polo 6n1 1.9D

Мнениеот BruDoNe » Чет 12 апр 2012 23:04


А нормално ли е сама да вдига обороти ? В смисъл съм я жегнал малко и после включа на неутрална примерно спирам на светофара и даржи 1 500 оборота за 4-5 секунди и спадат .. това го прави рядко и не само в такива условия ами някой път я спирам на двора и да изкарам нещата от багажника и чувам как сама се форсира до 1 300/500 оборота и след няколко секунди спадат .. рядко се случва пак казвам .. :banghead:


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Vw polo 6n1 1.9D

Мнениеот samo_pechka » Чет 12 апр 2012 23:07


BruDoNe написа:А нормално ли е сама да вдига обороти ? В смисъл съм я жегнал малко и после включа на неутрална примерно спирам на светофара и даржи 1 500 оборота за 4-5 секунди и спадат .. това го прави рядко ама не знам дали е нормално .. :banghead:

Това вече не е нормално! ГНП-ето с жило ли е (механично ли е )? Или мотора е DI (не е предкамерен) с ел.помпа.


Потребителски аватар
BruDoNe
Мнения: 267
Регистриран на: Вто 06 окт 2009 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Vw polo 6n1 1.9D

Мнениеот BruDoNe » Чет 12 апр 2012 23:30


Не знам човек какъв ми е .. ама може ли някой да каже колко г/д ще излезе ремонта ? На мен не ми пречи кой знае колко ама може ли да стане по-зле ?? :arrow:


stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: Vw polo 6n1 1.9D

Мнениеот stivenj » Пет 13 апр 2012 8:02


От помпата ти излиза едно маркуче и отива до един датчик на купето закрепен,това е авансатора ти ,виж да не е извадено това маркучи или да не смуче въздух от някъде.Не е нормално това,но и от него нищо не зависи,просто гори нафта ,като е на високи обороти.Много и се палиш колега на тази кола,ако смея така да го нарека това чудо на дойче техниката.При мен се беше стопило на едно място и имаше дупчица и от там дишаше.Аз вече не и се връзвам толкова ,щом като пали и върви ,другото е бял кахър.Няма какво да и се счупи,това е механична помпа ,чист дизел,гори от корабно гориво до олио.Еххх ако помпата беше Бош,друго щеше да е ,но здраве да е .


Потребителски аватар
BruDoNe
Мнения: 267
Регистриран на: Вто 06 окт 2009 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Vw polo 6n1 1.9D

Мнениеот BruDoNe » Пет 13 апр 2012 9:51


Добре колега мерси за отговора .. между другото мисля, че точно този маркуч е прокъсан в края .. дано да се оправи .. :) eusa


grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Vw polo 6n1 1.9D

Мнениеот grishitu » Сря 18 апр 2012 11:40


stivenj написа:Еххх ако помпата беше Бош,друго щеше да е ,но здраве да е .


Ако беше БОШ, какво можеше да се промени?


Потребителски аватар
BLADE8209
Мнения: 500
Регистриран на: Чет 24 май 2007 0:09
Автомобил: Polo 6N2 2001
Двигател: AMF + remap
Местоположение: Дупница, Благоевград

Re: Vw polo 6n1 1.9D

Мнениеот BLADE8209 » Сря 18 апр 2012 12:04


Трябва да работи на около 900 оборота за това е виновен вакума за смукача скъсън маркуч, махни маркуча и го затапи клапанчето с пръст и ще видиш че ще падне на 900 (както е казал колегата по горе). А колкото до слянаа на обороти по време на движение да си сменял горивен филтер скоро? ако си взел от ония за по 10лв пропускат въздух в нафтата и колата се форсира сама това може да провериш като се загледаш в маркуча след филтера един прозрачен виж колко въздух минава, не трябва да е много. Решението е смяна на горивния филтер с нов по хубав.


Потребителски аватар
BruDoNe
Мнения: 267
Регистриран на: Вто 06 окт 2009 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Vw polo 6n1 1.9D

Мнениеот BruDoNe » Сря 18 апр 2012 17:38


Горивния ми филтър е MAHLE до колкото си спомням и не е 10лв. А през тръбичката за нафтата не минава апсолютно никакъв въздух.. иначе маркучетата за вакума са ми понакъсани в краищата може ли да е от тях нещо ?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта