



Vw polo 6n1 1.9D
- BruDoNe
- Мнения: 267
- Регистриран на: Вто 06 окт 2009 21:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Vw polo 6n1 1.9D
Нормално ли е даже и при загрял двигател да държи 1 000 оборота ?? единствено като пусна климатика спада на 980 приблизително ама има имам чувството, че ще ми паднат пломбите .. става въпрос като е на 1 място колата на неутрална скорост 


-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Vw polo 6n1 1.9D
да нормално е .
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Vw polo 6n1 1.9D
на този мотор не знам колко трябва да са оборотите на празен ход но не вярвам ,че трябва да са 1000 оборота и не трябва да тресе когато пуска климатика . Този мотор SDI ли е ?
- BruDoNe
- Мнения: 267
- Регистриран на: Вто 06 окт 2009 21:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Vw polo 6n1 1.9D
Чист дизел..
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Vw polo 6n1 1.9D
ако е предкамерен дизел с механична помпа не се притеснявай ...всичко е наред 

-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Vw polo 6n1 1.9D
Колега ,писах ти по-горе,със същия таралясник съм.Карай и да не ти пука,нормално е и при мен е така.паднат ли под 950 оборота ,започва да тресе целия и не се трае.
- H2O
- Мнения: 1160
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Field of Dreams
Re: Vw polo 6n1 1.9D
stivenj написа:Колега ,писах ти по-горе,със същия таралясник съм.Карай и да не ти пука,нормално е и при мен е така.паднат ли под 950 оборота ,започва да тресе целия и не се трае.
Те затова са вдигнати на 1000 да обира вибрациите на тампоните на мотора.Когато се разбият тези тампони,мръднат оборотите и всичко е жица(Металика)

- BruDoNe
- Мнения: 267
- Регистриран на: Вто 06 окт 2009 21:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Vw polo 6n1 1.9D
А нормално ли е сама да вдига обороти ? В смисъл съм я жегнал малко и после включа на неутрална примерно спирам на светофара и даржи 1 500 оборота за 4-5 секунди и спадат .. това го прави рядко и не само в такива условия ами някой път я спирам на двора и да изкарам нещата от багажника и чувам как сама се форсира до 1 300/500 оборота и след няколко секунди спадат .. рядко се случва пак казвам .. 

- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Vw polo 6n1 1.9D
BruDoNe написа:А нормално ли е сама да вдига обороти ? В смисъл съм я жегнал малко и после включа на неутрална примерно спирам на светофара и даржи 1 500 оборота за 4-5 секунди и спадат .. това го прави рядко ама не знам дали е нормално ..
Това вече не е нормално! ГНП-ето с жило ли е (механично ли е )? Или мотора е DI (не е предкамерен) с ел.помпа.
- BruDoNe
- Мнения: 267
- Регистриран на: Вто 06 окт 2009 21:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Vw polo 6n1 1.9D
Не знам човек какъв ми е .. ама може ли някой да каже колко г/д ще излезе ремонта ? На мен не ми пречи кой знае колко ама може ли да стане по-зле ?? 

-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Vw polo 6n1 1.9D
От помпата ти излиза едно маркуче и отива до един датчик на купето закрепен,това е авансатора ти ,виж да не е извадено това маркучи или да не смуче въздух от някъде.Не е нормално това,но и от него нищо не зависи,просто гори нафта ,като е на високи обороти.Много и се палиш колега на тази кола,ако смея така да го нарека това чудо на дойче техниката.При мен се беше стопило на едно място и имаше дупчица и от там дишаше.Аз вече не и се връзвам толкова ,щом като пали и върви ,другото е бял кахър.Няма какво да и се счупи,това е механична помпа ,чист дизел,гори от корабно гориво до олио.Еххх ако помпата беше Бош,друго щеше да е ,но здраве да е .
- BruDoNe
- Мнения: 267
- Регистриран на: Вто 06 окт 2009 21:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Vw polo 6n1 1.9D
Добре колега мерси за отговора .. между другото мисля, че точно този маркуч е прокъсан в края .. дано да се оправи ..



-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Vw polo 6n1 1.9D
stivenj написа:Еххх ако помпата беше Бош,друго щеше да е ,но здраве да е .
Ако беше БОШ, какво можеше да се промени?
- BLADE8209
- Мнения: 500
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 0:09
- Автомобил: Polo 6N2 2001
- Двигател: AMF + remap
- Местоположение: Дупница, Благоевград
Re: Vw polo 6n1 1.9D
Трябва да работи на около 900 оборота за това е виновен вакума за смукача скъсън маркуч, махни маркуча и го затапи клапанчето с пръст и ще видиш че ще падне на 900 (както е казал колегата по горе). А колкото до слянаа на обороти по време на движение да си сменял горивен филтер скоро? ако си взел от ония за по 10лв пропускат въздух в нафтата и колата се форсира сама това може да провериш като се загледаш в маркуча след филтера един прозрачен виж колко въздух минава, не трябва да е много. Решението е смяна на горивния филтер с нов по хубав.
- BruDoNe
- Мнения: 267
- Регистриран на: Вто 06 окт 2009 21:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Vw polo 6n1 1.9D
Горивния ми филтър е MAHLE до колкото си спомням и не е 10лв. А през тръбичката за нафтата не минава апсолютно никакъв въздух.. иначе маркучетата за вакума са ми понакъсани в краищата може ли да е от тях нещо ?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта